Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo blijf je lekker bezig.
. Dan ga je alles bewaren... BrankaZ schreef:Op verzoek van o.a. Ilona een Frío-spam. Mijn instructrice heeft gisteren tijdens mijn wedstrijd foto's gemaakt.
Punten vielen helaas wat tegen.
Niet voor rijtechnisch commentaar, dat heb ik gisteren al gekregen![]()
En nog even een super gecontreerd koppie:
Heel mooi!

aan het strand is het best uit te houden nog, gelukkig staat hier altijd wel een zacht windje. Alhoewel, net liep ik nog even naar buiten maar het was buiten nog steeds iets van 35 graden, en dus al helemaal donker... Plakweer!
En wij hebben verder weinig last ervan hoor, het is juist wel lekker rustig, maar voor het toerisme is het natuurlijk wel een verschrikkelijke klap. Heel veel mensen zitten zonder baan en hebben vaak ook nog een hele familie te onderhouden..
hoe gaat het met hem? 
enne gefeliciteerd met je puntjes!
gaan vanaf Amsterdam gewoon directe vluchten naartoe, is ong 3 uur vliegen. Je hebt geloof ik Oad, Neckermann, Tui, Thomas Cook en Sunweb die Djerba ertussen hebben
heb zelf ook als gids gewerkt dus ken veel hotels ook wel een beetje, weet niet of je wat rustigs of juist meer een familie hotel zoekt.. Nemen jullie de kids mee? En oeh lekker, Mexico!!