ik heb veeeeel te lang geen mooie foto's van viky gemaakt

ik heb zeker interesse in een shoot alleen woon ik te ver weg vrees ik

is het ook te ver als ik je kom halen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angela schreef:idefix4 schreef:Angela: Mooi paardje heb je aan Candor. Waarom wil je hem ruinen?
Candor is er zelf heel druk mee dat hij hengst is. Hierdoor is hij soms erg druk in zijn lijf (heen en weer rennen als er paarden komen of gaan), maar ook in zijn hoofd. Als ruin heeft hij waarschijnlijk veel meer rust. Daarnaast kan hij nu ineens bezig zijn met iets wat om hem heen gebeurd, waardoor hij de aandacht voor je kwijt is en ergens heen rent of wilt rennen. Nu kan ik daar nog wel mee omgaan, en heb zijn aandacht weer snel terug, maar ik wil niet hebben dat hij ineens over mijn 2 jarige dochter heen walst (die hier thuis regelmatig tussen de paarden loopt) omdat hij even moet laten weten dat hij er ook is. Ruinen zijn gewoon makkelijker als hengsten, en ik wil geen onnodig risico nemen. Mocht er iets gebeuren (wat natuurlijk altijd kan) dan zal ik het mezelf niet kunnen vergeven als het is omdat ie nog hengst was..
idefix4 schreef:Marja: Mooie hoofdstellen! Waar worden ze gemaakt? Wie laat je dat doen?
Marja schreef:idefix4 schreef:Marja: Mooie hoofdstellen! Waar worden ze gemaakt? Wie laat je dat doen?
Dankjewel, en sorry, maar onze leveranciers en leermakers houden we voor onszelf![]()
!
Maar we laten het door vakmensen in diverse landen produceren. De hongaarse hoofdstellen en bitten bijv. in Hongarije zelf, sommige hoofdstellen in Frankrijk en hier in Spanje, enz.