Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
laulau85 schreef:Ja het is heel dubbel maar beleef veel plezier aan Hincapie dus dat zorgt ervoor dat ik minder pieker...
Hincapies naam komt van de wielrenner hihi de rechterhand van armstrong. De fokker is weg van wielrenners en coureurs geloof ik. Hij zei dat hij wel meer spaanse wielrenners enzo had staan maar dat hincapie de enige amerikaanse naam was...
Ben je er ook achter wat het betekent of dat niet? Want ik had het nog niet kunnen vinden...

zasread schreef:En Licor een extra weekje vakantie Wat een verwennerij Of is hij liever aan het werk?
Hij wil graag dingen doen... Vanaf morgen toch maar weer de trailer nemen dan...
Ik zit er liever op.
Mams had het birthalarm nog aan, dus ik de eigenaars gebeld en inderdaad: ze waren nog niet op de hoogte: birthalarm is niet afgegaan dus mams is wschlk rechstaand bevallen, op klaarlichte dag. Eigenaars zijn dan snelsnel afgekomen en hebben de DA gebeld, maar veulen en mams maakten het goed, het stond al flink recht en dronk. Ook de nageboorte was er al af. Toch altijd een wondertje, zo'n veulie

)
. Kan het even niet meer allemaal bijreageren hoor
.
. Ben echt benieuwd hoe Igneo eruit gaat zien in zijn zomervachtje
. Veel succes op je nieuwe baan!!
. Zal wel een hele snelle geboorte zijn geweest...
, maar wel van die culinaire kleine porties... En tja een collega van mijn moeder is een beetje een grote porties persoon dus die was blij dat ik vegetariër was en die nog mijn vlees kreeg
. Maar ja was dus echt een geweldige avond, ik houd van de personeelsfeestjes van mijn moeder
. Vorig jaar al naar Ciske de Rat, dat was ook ontzettend leuk!
. Vorig jaar ben ik naar Tarzan geweest, helemaal leuk!
, en Ciske de Rat en laatst naar Dirty Dancing en die is ook echt heel goed!! Vind musicals echt leuk, het is alleen jammer dat ze zo duur zijn....

daar wordt je idd niet vrolijk van
.

. En het ziet er hier nu ook echt heeerlijk zonnig uit! Ik ga vandaag waarschijnlijk foto's maken van de honden van een vriendin van mij, en als ik nog tijd over heb van de paarden van iemand bij mij op stal
. Kreeg gister een berichtje van haar of ik dat wilde doen, ze vond me zo mooi foto's maken (mag wel iets heel anders zijn maar dan zit ik toch ook wel op een roze wolk
, dat andere mijn foto's mooi vinden vind ik toch wel een geweldig compliment
).
. Zal me vader eens gaan strikken hahaha!
was Bandito voor ieder dingetje schrok hij en ging hij achterwaarts bijna op zn kont en had de neiging om omhoog te kopen. Zucht.....ik was saampies met een friesje en ze waren elkaar aan het opjutten niet normaal. Alles behalve een ontspannen rit. Terwijl Bandito normaal nooit ergens van schrikt. Bandito had de hele weg een boevenkop!
Vandaag ga ik hem dus even flink aanpakken en aan het werk zetten (dressuur) even laten zien wie de baas is!
zodat we morgen hopelijk weer NORMAAL kunnen lessen. Wordt vervolgd.............
. Maar goed, 19 April ga ik weer.

. Wie weet zien we hier dan al bijna foto's van de eerste stapjes onder het zadel
. Die show was trouwens in Hilversum, studio 21 en werd georganiseerd door Wentink events ofzo... Het is wel best prijzig, het arragement dat wij hadden van mijn moeders werk was al 150 euro per persoon (dat bedrijf heeft echt nog geen last van de kredietcrisis
). Het linkje: http://www.dinnershowofdreams.nl/