[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:20

Laulau85: ja, was een hele lekkere buitenrit! :D

laulau85

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:31

Goedzo!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:16

laulau85 schreef:
Ja het is heel dubbel maar beleef veel plezier aan Hincapie dus dat zorgt ervoor dat ik minder pieker...
Hincapies naam komt van de wielrenner hihi de rechterhand van armstrong. De fokker is weg van wielrenners en coureurs geloof ik. Hij zei dat hij wel meer spaanse wielrenners enzo had staan maar dat hincapie de enige amerikaanse naam was...
Ben je er ook achter wat het betekent of dat niet? Want ik had het nog niet kunnen vinden...

Volgens Van Dale :)
hin·ca·pié (m.)
1 (énfasis) nadruk
context: hacer / poner (especial) hincapié en : hameren op, erop staan
2 (van de voeten; afianzar los pies) (het) stevig neerzetten
context: hacer hincapié : zich schrap zetten

zasread schreef:
En Licor een extra weekje vakantie Wat een verwennerij Of is hij liever aan het werk?

Volgens mij is hij het nu wel echt zat, hij bruist van de energie en is altijd heel erg enthousiast als hij mij ziet, ook buiten etenstijd :D Hij wil graag dingen doen... Vanaf morgen toch maar weer de trailer nemen dan...

Fijn van Vaidosa Sanne! Ga je met haar eerst nog wat op vreemd terrein oefenen vóór 19 april? Of blijft ze daar sowieso koeltjes onder?
Succes op je eerste werkavond!

Bij Licor heeft het een eeuwigheid geduurd voor het kwartje van de Spaanse pas viel en hij doet het nu wel fanatiek (enkel aan de hand) maar gaat helemaal opkrullen en duikt de grond in en gaat versnellen. Geen idee wat ik daaraan kan doen, maar ach, we nemen het er maar bij voor de lol.
Met Terroso wil ik er nu ook aan beginnen, maar hij wordt niet warm of koud van het zweepje tegen zijn voorbenen.
Zal wel aan mij liggen, ik ben een slechte VD'er :D Ik zit er liever op.

Bij Terroso kwam ik daarnet wel tot een leuke vaststelling => ik ging kijken bij 1 van zijn buurvrouwen en er was nèt een veulentje geboren, echt helemaal vers :) Mams had het birthalarm nog aan, dus ik de eigenaars gebeld en inderdaad: ze waren nog niet op de hoogte: birthalarm is niet afgegaan dus mams is wschlk rechstaand bevallen, op klaarlichte dag. Eigenaars zijn dan snelsnel afgekomen en hebben de DA gebeld, maar veulen en mams maakten het goed, het stond al flink recht en dronk. Ook de nageboorte was er al af. Toch altijd een wondertje, zo'n veulie :)

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:19

zoo ff alles bijlezen en verder ff bijkomen van de trouwerij gisteren.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:22

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!
Hoe was het :):)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:18

masaroGefeliciteerd!!!!!!!Fotoooooooooooooo's!!!!!!!!!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:27

idra, jeetje wat bijzonder zeg zo'n klein veulentje, en dat je de eerste was die het zag!

masaro, gefeliciteerd!

laura, vervelend dat het zo druk was op de manege, maar super dat 'ie zo braaf is dat je lekker met hem kunt wandelen!

sanne, zo even foto's kijken! ;)
super dat je zo fijn hebt gereden en dat ze het lekker doet op een rubber bitje!
succes met je nieuwe baantje!

helga, jammer van je les, maar buitenritje is ook lekker!

saida, cool zeg die snor! :D

amanda, super dat je les goed ging!
nog wat leuks gekocht bij applejack?

hmm, ik kan niet verder terug scrollen... :+
iedereen die ik nu niet heb bijgereageerd, sorry... Y;(

alleen nog even de mooie zwemdiploma foto's, die wist ik nog! 8-)
en Malin, hoe is 't met Suev?

Mijn spook is inmiddels goed hersteld, alleen nog begonnen met wat hoesten... :+
Heb 'r vandaag rustig even wat gereden in de bak, wat stappen en draven, alleen bij het losstappen een paar kuchen, verder gelukkig niet.
Eten doet ze verder weer goed, en ze is weer wakker zat!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:26

Masaro, gefeliciteerd!

Even een ego. Vanmiddag fotoshoot gehad voor het westlandertopic. Geen paarden, enkel mensen.
Kijk, ik ben een eskimo!
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:51

wow prachtige foto zeg!!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:19

dank je, fotoshop doet wonderen :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:20

ja maar je staat er toch maar super op! ;)

hier nog wat plaatjes van mijn spookje van vanmiddag, ze is weer opgeknapt en ik heb haar rustig weer wat gereden...
niet alles is super ontspannen, maar even voor 't idee... 8-)

Afbeelding

Afbeelding

stelling naar buiten...
Afbeelding

vreselijk zit moment van mij, maar wel mooi loopmoment...
(ik probeerde af en toe pasje te verruimen wat nogal wat spanning en af en toe ontploffing gaf, zat er dus nogal wat met m'n been in/aan :o )
Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:46

Oeiii wat gaan jullie weer hard :D. Kan het even niet meer allemaal bijreageren hoor ;).

Sanne: Fijn dat alles zo goed gaat met Vaidosa en Igneo :). Ben echt benieuwd hoe Igneo eruit gaat zien in zijn zomervachtje ;). Veel succes op je nieuwe baan!!
laulau85: Fijn dat ie zo braaf was met het wandelen langs de weg!!
Idra: Wat leuk zo'n pasgeboren veulentje! Wel knap dat die moeder alles alleen gedaan heeft ;). Zal wel een hele snelle geboorte zijn geweest...
Masaro: Gefeliciteerd!!!
Nouvel: Fijn dat het weer goed gaat met Fifi! Leuke foto's ook!
Utixo: Leuke foto!

Gisteravond ben ik naar 'The dinnershow of Dreams' geweest. Was echt een topavond! Het werd gepresenteerd door Bastiaan Ragas en bestond uit een show van Hans Klok en daarna vooral veel zang en dans. Natuurlijk zong Bastiaan Ragas en verder waren er nog 5 zangers, vooral van musicals en floortje van idols... De dans werd gedaan door het Nederlands Show balet, en dat was echt heeel goed. Het thema van de show is dromen en ging dan ook van voetbal tot het 'i have a dream' van Martin Luther King. Het eten was ook errug goed :), maar wel van die culinaire kleine porties... En tja een collega van mijn moeder is een beetje een grote porties persoon dus die was blij dat ik vegetariër was en die nog mijn vlees kreeg :=. Maar ja was dus echt een geweldige avond, ik houd van de personeelsfeestjes van mijn moeder :P. Vorig jaar al naar Ciske de Rat, dat was ook ontzettend leuk!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 00:05

Mooie foto's van Spookje! Zo aan de foto's te zien kan ze erg leuk lopen, leuke bewegingen!
Esther: Musicals zijn ook leuk, en magie ook :j. Vorig jaar ben ik naar Tarzan geweest, helemaal leuk!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 00:06

Tarzan ben ik idd ook geweest :), en Ciske de Rat en laatst naar Dirty Dancing en die is ook echt heel goed!! Vind musicals echt leuk, het is alleen jammer dat ze zo duur zijn....

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:26

Ik moet het even kwijt, ik weet dat ik niet zo veel reageer de laatste tijd, maar lees wel alles hoor.

Xantha gaat vandaag verhuizen.
Zoals jullie misschien nog wel weten waren mijn vriendin en ik een eigen stalletje begonnen.
Helaas, door mijn ziekte, was dit voor mijn vriendin in haar eentje niet te doen en gaan we dus weer op een pensionstal staan.

En ik vind het heerlijk, het is op 5 min bij mijn huis vandaan
Ruime frisse stallen, overdag kunnen ze naar buiten (paddocks) en in de zomer op het land!!
Ben zoooo blij.
Als Xantha er staat zal ik weer eens nieuwe foto's maken en heb ik waarschijnlijk ook weer eens wat meer te vertellen!!!! :P

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:12

Natjasa – jeetje wat een manen heeft die zeg en lekker kroes ook :P

Saida – die zwarte knapperd is zeker knap maar volgens mij zit er ook wel een aardige ruiter op :j
En lekker gereden met rints gelukkig protersteerd ze al minder dus het wordt steeds beter

Laura – mooi topic hoor hele mooie foto’s had je topic al gelezen paar weekies terug veel sterkte ( ga je er 1 uitvergroten ?)

Frank – lekker op het strand gereden helemaal super alleen jammer dat de balans niet zo ‘’lekker’’ was.
Ik wou dat ik een strand in de buurt had want wordt toch wel jaloers op jullie hoor ;)

Ilona – ook jij en benthe naar het strand super hoor jullie zitten allemaal zo lekker dicht bij het strand helemaal super.
En echt super dat hij en jij het weer gedaan hebben jullie gaan nu wel heeeeeel hard he :P

Gab – soms moet je gewoon even bevestiging hebben dat je op de goede weg bent en ook al gaat het niet snel beter langzaam goed dan snel verkeerd

Marielle – gefeliciteerd met je dochter der zwem diploma leuke meid hoor

Mies – ja ben ook blij dat ik nu met de auto kan want toen ik nog geen auto had was ik ook drijf nat dus nee :n daar wordt je idd niet vrolijk van
En hoe ging het bouwvakker spelen is het dicht nu ?

Sanne – misschien kan je dan idd een keer combineren want oud beijerland is idd niet zo ver van mij we zien het wel komt iig hartstikke goed
En geniet lekker op die rozen wolke want dat mag nu ook wel eindelijk met dosie en tja over igneo daar heb je idd wel meer roze wolken voor nodig :D

Lobke – ach wat schattig ik heb het nu ‘’al’’ 2 keer mogen mee maken als ze aan het bevallen zijn echt heel mooi om te zien

Benthe – hele mooie foto van jou ik had het al gelezen in jullie topic want jullie willen nou toch ook wat met de paarden doen ?

Ellis – leuke foto’s van spookie zitten mooie momenten tussen

Esther – leuk hoor zo’n avond je hebt het iig naar je zin gehad

oh meiden en heer ik kom ook weer op die Roze wolk
gisteren tijdens me les (ook al regende het kijhard) was die super lekker ''goed'' kunnen doorzitten en veel stelling gereden omdat hij op links nogal vasthoud maar het ging super dus we hebben weer genoeg huiswerk mee gekregen.

en nu ga ik me spullen klaarzetten want we hebben straks wedstrijd dus ben benieuwd we verwachten er iig niks van :D

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:19

Iedereen bedankt voor de felicitaties.Een geweldige dag gehad met trouwen het was gelukkig droog en zelfs een zonnetje. Dus goed weer voor mooie foto"s zodra ik ze heb zal ik er wel een paar plaatsen.
verder nog niet zoveel te vertellen druk bezig met een datum prikken om de geweldige super mooie vent te gaan bekijken :D :D .

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:21

Joehoe, ik wacht in spanning :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:31

Goedemorgen :wave:

Het is weer officieel zomertijd :). En het ziet er hier nu ook echt heeerlijk zonnig uit! Ik ga vandaag waarschijnlijk foto's maken van de honden van een vriendin van mij, en als ik nog tijd over heb van de paarden van iemand bij mij op stal :). Kreeg gister een berichtje van haar of ik dat wilde doen, ze vond me zo mooi foto's maken (mag wel iets heel anders zijn maar dan zit ik toch ook wel op een roze wolk :D, dat andere mijn foto's mooi vinden vind ik toch wel een geweldig compliment :P).

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 10:41

Zasread: leuke fotos zeg. Wat een schatjes
Nouvel: Prachtig spookie, ik vind de fotos er wel ontspannen uit zien hoor! Vooral de laaste foto is prachtig. Jullie zijn een mooi setje!
Amanda: En nog wat leuks gekocht bij Eppeljeck?
Saida: jeetje wat een snor zeg! Bedankt voor de tip over de spaanse pas. Het klinkt idd erg logies, maar ik heb dus een hulpje nodig kan het dus niet alleen af *D . Zal me vader eens gaan strikken hahaha!

Gister dus een buitenrit gemaakt, jeetje wat een bom :+ was Bandito voor ieder dingetje schrok hij en ging hij achterwaarts bijna op zn kont en had de neiging om omhoog te kopen. Zucht.....ik was saampies met een friesje en ze waren elkaar aan het opjutten niet normaal. Alles behalve een ontspannen rit. Terwijl Bandito normaal nooit ergens van schrikt. Bandito had de hele weg een boevenkop! }> Vandaag ga ik hem dus even flink aanpakken en aan het werk zetten (dressuur) even laten zien wie de baas is! :9 zodat we morgen hopelijk weer NORMAAL kunnen lessen. Wordt vervolgd.............

O,ja Bandito heeft een nieuwe buurvrouw op stal, kruising Fries, Fjord grijs wit bont. Gaaf beestje maar helaas niet zo vriendelijk. Bandito zoekt iedere keer heel lief contact maar de buurvrouw snauwt terug met haar oren in haar nek.......arme Dito.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:46

Indra dan is het nog niet eens zo een beroerd woord haha.. Vind het alleen in het engels leuker klinken dan in het spaans denk ik…
Oh wat leuk zeg zo een pasgeboren veulentje. Heb al wel vaker gehoord dat die birthalarmen niet echt altijd hun best doen…

masaro gefeliciteerd! Fijn dat het zo een mooie dag was. Ik wacht mee op de foto’s..

Nouvel super dat je spookje zich weer beter voelt! Mooie foto’s ook! Blijf het een prachtbeest vinden!

Utixo gave foto zeg! Echt mooi!

evdpanne Zo dat lijkt me echt leuk om te zien! Waar was dat? Naar Ciske wil ik ook nog toe!

Jolynn ben benieuwd naar de foto’s!

heikedenise de laatste foto in het topic heb ik uitvergroot op 40x60 en die komt in huis te hangen! Liet gisteren de foto’s aan mn schoonzusje zien en die stond meteen in tranen…
Succes zo op wedstrijd! Hopelijk blijft die roze wolk hangen hihi…

Banditto Oeh das zeker geen lekker buitenritje dan…. En balen dat zijn buurvrouw niet zo lief is. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die eruit ziet. Klinkt als een aparte combi.

Zo ik zweef ook verder mee op mijn roze wolk!!!
Gisteren en voor het eerst bij ons een zadel opgehad.
Ze hadden het bij de fokker ook al een paar keer gedaan maar het was nu voor het eerst bij ons!!
Hij gaf echt geen kik! Zo braaf. Liep braaf mee en zelfs in draf met een beetje klapperende zweetbladen vond hij het nog totaal niet eng!!!!
Ben zo trots op hem!
Vandaag ga ik samen met mijn moeder oefenen met hangen enzo. Kijken hoe hij daar op reageert en wie weet kan ik er dan binnenkort op!!
Ben dus helemaal happy haha!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:49

Denise, veel plezier en succes. Ik ga dit weekend even niet, vond het wel rustig, maar nu ik zo vrij ben kriebelt het toch wel :D. Maar goed, 19 April ga ik weer.
laulau (Laura, gok ik?) Lekker gevoel is dat he! Super.
Banditto: Fijn, zo'n ontspannen ritje :+

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:50

Ja het is inderdaad laura haha. Ik kan al jullie namen ook nog echt niet onthouden sorry daarvoor...
Dat wordt nog wat de 19e in bunschoten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 11:54

Jeetje wat gaan jullie hard zeg!

Zag een hoop leuke verhalen, en iemand die getrouwd is :D
Mooie foto van Benthe en foto's van Ellis en Spookje :D

Ik heb het echt rete-druk dus wat minder aan het bokken!

Robijn ging gisteren aan de longe super, vanmiddag weer even rijden!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:16

Laura: Wat fijn dat ie zo goed reageerde :). Wie weet zien we hier dan al bijna foto's van de eerste stapjes onder het zadel ;). Die show was trouwens in Hilversum, studio 21 en werd georganiseerd door Wentink events ofzo... Het is wel best prijzig, het arragement dat wij hadden van mijn moeders werk was al 150 euro per persoon (dat bedrijf heeft echt nog geen last van de kredietcrisis :=). Het linkje: http://www.dinnershowofdreams.nl/