laulau85 schreef:Ja het is heel dubbel maar beleef veel plezier aan Hincapie dus dat zorgt ervoor dat ik minder pieker...
Hincapies naam komt van de wielrenner hihi de rechterhand van armstrong. De fokker is weg van wielrenners en coureurs geloof ik. Hij zei dat hij wel meer spaanse wielrenners enzo had staan maar dat hincapie de enige amerikaanse naam was...
Ben je er ook achter wat het betekent of dat niet? Want ik had het nog niet kunnen vinden...
Volgens Van Dale 
hin·ca·pié (m.)
1 (énfasis) nadruk
context: hacer / poner (especial) hincapié en : hameren op, erop staan
2 (van de voeten; afianzar los pies) (het) stevig neerzetten
context: hacer hincapié : zich schrap zetten
zasread schreef:En Licor een extra weekje vakantie Wat een verwennerij Of is hij liever aan het werk?
Volgens mij is hij het nu wel echt zat, hij bruist van de energie en is altijd heel erg enthousiast als hij mij ziet, ook buiten etenstijd
Hij wil graag dingen doen... Vanaf morgen toch maar weer de trailer nemen dan...
Fijn van Vaidosa Sanne! Ga je met haar eerst nog wat op vreemd terrein oefenen vóór 19 april? Of blijft ze daar sowieso koeltjes onder?
Succes op je eerste werkavond!
Bij Licor heeft het een eeuwigheid geduurd voor het kwartje van de Spaanse pas viel en hij doet het nu wel fanatiek (enkel aan de hand) maar gaat helemaal opkrullen en duikt de grond in en gaat versnellen. Geen idee wat ik daaraan kan doen, maar ach, we nemen het er maar bij voor de lol.
Met Terroso wil ik er nu ook aan beginnen, maar hij wordt niet warm of koud van het zweepje tegen zijn voorbenen.
Zal wel aan mij liggen, ik ben een slechte VD'er
Ik zit er liever op.
Bij Terroso kwam ik daarnet wel tot een leuke vaststelling => ik ging kijken bij 1 van zijn buurvrouwen en er was nèt een veulentje geboren, echt helemaal vers
Mams had het birthalarm nog aan, dus ik de eigenaars gebeld en inderdaad: ze waren nog niet op de hoogte: birthalarm is niet afgegaan dus mams is wschlk rechstaand bevallen, op klaarlichte dag. Eigenaars zijn dan snelsnel afgekomen en hebben de DA gebeld, maar veulen en mams maakten het goed, het stond al flink recht en dronk. Ook de nageboorte was er al af. Toch altijd een wondertje, zo'n veulie