(Ik ga eff op zoek naar een leuk plaatje)
Gevonden!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weet vast wel raad met hem

peetisgreat schreef:he patrice kan je schoonheid niet ff langs sturen ben nu toch alleen thuis![]()
weet vast wel raad met hem

. Wat voor hoofdstel heb je?
. Gister weer naar stal geweest.. Ik zag dat Jaro (anda van stal) niet in stal stond en liep door naar de poetsplaatsen. Daar trof ik echt een beauty aan!
Een donkerbruin/zwarte Andalusier!
. Sabien heeft Jaro kunnen verkopen, en heeft nu een 4 jarige hengst terug. Het is echt een plaaatje. Was meteen verliefd. Hij is net onder het zadel, en heb gister al zn eerste stapjes gezien. Leuk hoor, een anda op op stal
Normaal gaat het altijd goed tussen dat ruintje (ook een haffie) en haar.. maar ineens was het raak?! Gister haalde ik dr uit stal, en gelukkig liep ze helemaal goed
Niet stijf of iets gelukkig!
Eind juni gaat het dametje lekker een paar maandjes vakantie houden op het land in Maasland..
En een stalenros kan ook leuk zijn (als de zon schijnt
) En leuke foto''s weer van Celine en Tjillert
Ziet er goed uit!
?
En ik ben blij dat Cipke het weer goed maakt, en Grytsje ook. Hopelijk beleeft dat meisje een hoop fun met Gryts 
Zo schattig! Gallo is ook zoooo'n beauty!
Echt jammer dat ie in het '' verre'' spanje staat..........
(ik heb denk ik wel de meeste gemaakt
)
Ilona ik hoop echt dat je aangenomen word je klinkt echt lekker als je erover praat.
zien!
Ik ben net gebeld, en ben aangenomen!!
. Ben echt zoooo happy! Ze vonden het gister zo''n leuk gesprek dat ze de andere niet meer laten komen.... Vanaf 1 juli ga ik ''beginnen''. Nu nog even me diploma halen en dan geld gaan verdienen!
Zal waarschijnlijk nog wel even duren voor de anda er is, maar het begin is er
Leuk dat ze Rintske als proefkonijn willen
. Ik heb geen idee of daar een clinic in is trouwens... Maar je misschien kan je het aan iemand op stal/manege vragen eens een middagje te komen uitleggen
? Wat naar van Gryts trouwens
.... Sterkte ermee!

Ik heb net weer LL met Fifty gedaan en ik ging eens proberen of de draf ook zou lukken. Hij pikte het gelijk op! Terwijl nooit eerder het commando draf heeft geleerd. Ik ben echt mega trots op hem. Vandaag hadden we ook geen opstartproblemen meer en hij liep zo weg
Ik heb echt het idee dat ik eindelijk iets gevonden heb dat we allebei leuk vinden!

Super meid, stiekem wist ik wel dat je aangenomen zou worden, dat voelde ik gewoon 

! Nu lekker sparen voor je Anda!!

Gaaf dat je meteen een baan hebt na je afstuderen!
Ik heb net een romantische rende-vous met Encanto gehad
Zaterdag wordt hij apto gekeurd dus kan ik deze week hard op poepvlekken gaan schrobben, dus eerst kreeg meneer een uitgebreide poetsbeurt, met snoepjes
, eerst zn hoofd gedaan, toen zn lijf, en toen ging ik gaf ik hem wat hooi en wilde zn benen gaan doen, maar hij vond het gezelliger mij te helpen dus ipv eten zat hij de hele tijd in mn oor te snuffelen, hoe romantisch. Maar toen moest hij in bad (staart en voetjes) normaal vind hij het niks, maar zelfs dat kon de romantiek niet storen! Toen heb ik hem nog lekker even laten grazen naast het huisje (is geen wei maar gras in de tuin) en toen hebben we nog een beetje langs de weg gewandeld samen. En ik was interessanter dan roepende merries, hij bleef lief bij me lopen
Het was weer kat-in-het-bakkie vandaag.
alsof ze nooit zonder gelopen heeft. Zelfs achter mochten ze gewoon aan 1x allebei de benen hoog optillen en that's it.
juist.