Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dankjewel! 
xXutopiaXx schreef:Er is al iemand zo lief geweest om even op te zoekenDankjewel!
Is een 2.5 jarige hengst van Rindert 406 x Felle 422, met een mooi vol papier. Zal bij mij komen om beleerd te worden, waarna ik op zoek ga naar zijn forever home

Absolem schreef:xXutopiaXx schreef:Er is al iemand zo lief geweest om even op te zoekenDankjewel!
Is een 2.5 jarige hengst van Rindert 406 x Felle 422, met een mooi vol papier. Zal bij mij komen om beleerd te worden, waarna ik op zoek ga naar zijn forever home
Ik snap nooit zo goed waarom mensen een hengst willen met een vol papier als ze er toch niet mee naar de keuring gaan ... een vol papier is alleen van waarde voor de fokkerij . En als hij nu nog nog niet naar de keuring geweest is . Is de kans vrijwel nihil dat hij later nog zal gaan .
Weet niet zo goed of het nu vriendelijk is of juist niet haha. In het geval van deze hengst zitten er héél veel sportpredicaten in zijn bloedlijn, dus lijkt mij wel een mooie toevoeging Lys_PPA schreef:Ik vind dit een mooie foto om te delen, m'n liefste Picasso![]()
[ [url=m/SFHJk3.jpg]Afbeelding[/url] ]

merrie is begin juni uitgerekend, dus we doen lekker rustig aan en vooral genieten!
en welke wil je dit jaar gebruiken?
Wat een mooie merrie!
De eerste resultaten qua bespiering beginnen langzamerhand zichtbaar te worden dus we zijn lekker bezig. Wie weet gaan we ooit toch weer de wedstrijdring in.

Wat een knapperd heb je daar en wat leuk dat je motivatie om te rijden/trainen weer terug is!
Succes!!

xHylkje schreef:Hier een tijdje afwezig geweest door het afstuderen. Nu gelukkig wat meer tijd en kan ik dit wat proberen bij te houden! Wat komen er een prachtige foto's voorbij! Leuk om te zien hoe het met iedereen gaat!
xXutopiaXx wat een leuke hengst! Een mooi projectje! En inderdaad, het papier is altijd mooi meegenomen en mensen die een hengst zoeken voor waarschijnlijk sport zullen daar in eerste instantie niet op afknappen dus in dit geval leuk voor er bij toch?![]()
Absolem, wat leuk! Groot al voor die leeftijd! Hoe groot verwacht je dat hij wordt?
simo0ne, die fokkers van de merrie hebben ook een ruitersportzaak in Hardegarijp, wellicht kan je daar een keertje heen bellen? Die kunnen je vast verder helpen!
Hier gaat alles nog goed!merrie is begin juni uitgerekend, dus we doen lekker rustig aan en vooral genieten!
[ [url=m/gXD9Yq.jpg]Afbeelding[/url] ]