Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Leuk zsazsa! Ik had het stiekem wel een beetje op de bruine escalera merries voorzienDe achtergrond van de foto's en de hond (en)? die te zien zijn deden me vermoeden dat ze van daar kwamen. Zij heeft echt altijd leuke paarden staan volgens mij
Alenthe05 schreef:@Dorien66; Mijn PRE staat bij mn instructrice op stal in Epe.
MissDD schreef:Ik rij Engels.Rijdt iedereen hier trouwens Engels, of zijn er ook western ruiters?
Elisa2 schreef:En dit denk ik dus ook. Plaatje mag er misschien een beetje anders uitzien, beide rijstijlen streven harmonie tussen paard en ruiter na. En beogen het paard zo goed mogelijk te ontwikkelen dat hij zijn ruiter kan dragen zonder daar schade aan te ondervinden.Volgens mij zou de basis dressuur en basis western niet veel moeten verschillen...
MissDD schreef:Rijdt iedereen hier trouwens Engels, of zijn er ook western ruiters?
Ik ga met Etreros de switch maken naar western, dus was ff benieuwd of ik de enige ben.
Little_Gift schreef:Hier gaat alles super met de PRE dame
Ze is super super lief en aanhankelijk maar oh zo'n grote schrikkepiet! En dan echt meteen paniek, neusgaten wijd, blazen, trillen... haar natuurlijke reactie is op de vlucht slaan en ben haar nu kalmpjes weg aan het leren om naar mij toe te komen bij paniek of onzekerheid ipv weg te vluchten.
MissDD schreef:Ow das balen Azmay, kan je je gezondheid nog op andere gedachten brengen?![]()
Ik heb vorige week een zadelpasser bij Etreros gehad met allerlei westernzadels en uiteraard paste alleen het duurste zadel.![]()
Er was nog een ander zadel dat ook okay lag, maar bij iets meer bespiering zou het al lastig kunnen worden, dus ik dacht, 1 rib uit mijn lijf moet kunnen, heb er gelukkig nog genoeg over....![]()
![]()
![]()
Heb nu een Billy Cook reining zadel en die ligt als gegoten. Ik hoop dat ik er snel gebruik van kan maken, maar ja eerst het grondwerk op orde en dat zal nog wel ff wat tijd in beslag nemen.