Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_R_G_ schreef:Wat leuk zeg al die clinic's!!
DaraBariton, wat een super punten! gefeliciteerd!
Super fijn dat verna blijft!
Wat een week.. Donderdag avond hebben we ons hondje in moeten laten slapenal is hij wel 16 geworden het blijft moeilijk.
Vanochten lekker wezen buitenrijden met mn zus. Was wel nat en Luna en ik zijn uitgegleden, ben knock out gegaan en heb een flinke hersenschudding. Nek, rug en neus gekneust.. Ben zo blij dat ik altijd een cap draag. Hoefde nu niet met de ambulance mee gelukkig. Luna heeft gelukkig niks.
Maar wel vandaag al 3x opnieuw erachter gekomen dat mn hondje niet meer leeft, blijf het vergeten
_R_G_ schreef:Wat leuk zeg al die clinic's!!
DaraBariton, wat een super punten! gefeliciteerd!
Super fijn dat verna blijft!
Wat een week.. Donderdag avond hebben we ons hondje in moeten laten slapenal is hij wel 16 geworden het blijft moeilijk.
Vanochten lekker wezen buitenrijden met mn zus. Was wel nat en Luna en ik zijn uitgegleden, ben knock out gegaan en heb een flinke hersenschudding. Nek, rug en neus gekneust.. Ben zo blij dat ik altijd een cap draag. Hoefde nu niet met de ambulance mee gelukkig. Luna heeft gelukkig niks.
Maar wel vandaag al 3x opnieuw erachter gekomen dat mn hondje niet meer leeft, blijf het vergeten
Kaula schreef:Sterkte _R_G_, dat is echt heel erg naar. Hopelijk knap je snel een beetje op, al zal het gemis van je hondje wel even blijven.
Dat is inderdaad jammer Berdien, maar inderdaad gaat gezondheid voor. Kan je al wel verbetering zien?
Leuk al die clinics, zie er een hoop voorbij komen!
Volgens mij komt iedereen weer uit hun zomerslaap, allemaal zo fanatiek weer aan het trainen.
Ik heb misschien zaterdag weer wedstrijd, al sta ik nog op de reservelijst. Heb gisteren nieuwe wedstrijdlaarzen opgehaald, dus ik hoop dat ik ze dan zaterdag al aan kan.