Karina hij wordt steeds knapper, maar het is wel een latertje qua groeien, hij heeft echt nog wel een poosje nodig om uit te zwaren

Angela haha maffe Nouchka.. Hoop dat ze een goed plekje kunnen vinden voor Shaddy, wel handig geregeld zo op zich

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mogu schreef:Hallo Angela,
Ik was op zoek naar een leuk paard en vond op marktplaats de advertentie van Shaddy. Nog even verder gegoogeld omdat ik benieuwd was naar eigenschappen ed van een Ardenner en toen kwam ik hier op bokt tot mijn grote verrassing de hele discussie over Shaddy tegen. Het is mij afgeraden om een paard van een handelaar te kopen, maar ik weet nu ineens wel heel veel over dit paard en dat is wel weer interessant. Ben nog steeds benieuwd naar haar. Ik woon in Friesland en ik zoek een veelzijdig niet te groot maar wel sterk gezinspaard die ik ook kan gebruiken als co-therapeut voor hulpverlening met paarden. De afstand is dan wel weer een bariere om zo even in de auto te stappen om haar even te komen bekijken. En ik kwam in jouw berichten natuurlijk ook wel wat dingetjes tegen zoals beenproblemen, zonneallergie, eigenwijs karakter (maar dat vind ik dan ook wel weer een pre) en moeilijk de trailer op gaan. Maar ook dat je haar onwijs zult gaan missen, en dat doe je alleen met een paard die een goed karakter heeft. Kortom, ik heb wel weer stof tot nadenken en prakkizeren over jouw Shaddy.
zasread schreef:Branka: Leuk om weer een foto's van Frio te zien, wat is hij enorm uitgezwaard joh. Hij ziet er goed uit
Vandaag Igneo een bezoekje gebracht en uiteraard niet zonder camera
[ITP] Andalusier Igneo