[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 20:36

Ellis handig zo'n code :D ik heb nog wat geknutseld maar dan was het op het voorbeeld keurig, verstuurde ik het... Stond ineens de tekst centimeters meer naar links en midden door paardjes oog heen. Nou ik geef het op :') Daar ook al zulk zweetweer? Regent het nu ook nog steeds?

Karina hij wordt steeds knapper, maar het is wel een latertje qua groeien, hij heeft echt nog wel een poosje nodig om uit te zwaren :) wanneer plaats je weer eens foto's van jouw knapperds?

Angela haha maffe Nouchka.. Hoop dat ze een goed plekje kunnen vinden voor Shaddy, wel handig geregeld zo op zich :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:11

:D haha het blijft een toestand met die teksten op die covers!
ik heb het maar bij 1 gelaten...

mogu

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:31

Hallo Angela,

Ik was op zoek naar een leuk paard en vond op marktplaats de advertentie van Shaddy. Nog even verder gegoogeld omdat ik benieuwd was naar eigenschappen ed van een Ardenner en toen kwam ik hier op bokt tot mijn grote verrassing de hele discussie over Shaddy tegen. Het is mij afgeraden om een paard van een handelaar te kopen, maar ik weet nu ineens wel heel veel over dit paard en dat is wel weer interessant. Ben nog steeds benieuwd naar haar. Ik woon in Friesland en ik zoek een veelzijdig niet te groot maar wel sterk gezinspaard die ik ook kan gebruiken als co-therapeut voor hulpverlening met paarden. De afstand is dan wel weer een bariere om zo even in de auto te stappen om haar even te komen bekijken. En ik kwam in jouw berichten natuurlijk ook wel wat dingetjes tegen zoals beenproblemen, zonneallergie, eigenwijs karakter (maar dat vind ik dan ook wel weer een pre) en moeilijk de trailer op gaan. Maar ook dat je haar onwijs zult gaan missen, en dat doe je alleen met een paard die een goed karakter heeft. Kortom, ik heb wel weer stof tot nadenken en prakkizeren over jouw Shaddy.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:15

mogu schreef:
Hallo Angela,

Ik was op zoek naar een leuk paard en vond op marktplaats de advertentie van Shaddy. Nog even verder gegoogeld omdat ik benieuwd was naar eigenschappen ed van een Ardenner en toen kwam ik hier op bokt tot mijn grote verrassing de hele discussie over Shaddy tegen. Het is mij afgeraden om een paard van een handelaar te kopen, maar ik weet nu ineens wel heel veel over dit paard en dat is wel weer interessant. Ben nog steeds benieuwd naar haar. Ik woon in Friesland en ik zoek een veelzijdig niet te groot maar wel sterk gezinspaard die ik ook kan gebruiken als co-therapeut voor hulpverlening met paarden. De afstand is dan wel weer een bariere om zo even in de auto te stappen om haar even te komen bekijken. En ik kwam in jouw berichten natuurlijk ook wel wat dingetjes tegen zoals beenproblemen, zonneallergie, eigenwijs karakter (maar dat vind ik dan ook wel weer een pre) en moeilijk de trailer op gaan. Maar ook dat je haar onwijs zult gaan missen, en dat doe je alleen met een paard die een goed karakter heeft. Kortom, ik heb wel weer stof tot nadenken en prakkizeren over jouw Shaddy.

Misschien had je beter even kunnen pben

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:21

goeiemorgen!

ja, daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik het las...
beetje prive zoiets in een openbaar topic zetten...

neemt niet weg dat het leuk is dat je interesse in 'r hebt!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:02

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:33

Op verzoek van o.a. Ilona een Frío-spam. Mijn instructrice heeft gisteren tijdens mijn wedstrijd foto's gemaakt.
Punten vielen helaas wat tegen.
Niet voor rijtechnisch commentaar, dat heb ik gisteren al gekregen ;)

Afbeelding

En nog even een super gecontreerd koppie:
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:34

leuke foto's, wat ziet 'ie er prachtig uit!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:08

Ellis haha maar die van jou is ook gelijk mooi!

Branka, zei het al in het andere topic, maar wat ziet hij er goed uit zeg! Hij is echt enorm veranderd de laatste jaren, je zou eens voor en na foto's moeten maken!

Pfff hier is het weer 40 graden, ben de hele ochtend met de paarden bezig geweest en heb geloof ik zo'n 10 liter gezweet ofzo :') je blijft douchen met dit weer! Gelukkig is het in de stallen vrij koel dus overdags staan ze nu binnen.. Mouza en Darius staan ook weer gewoon samen 's nachts, ze hebben een week ofzo gescheiden gestaan want Darius had Mouza een trap tegen z'n hoofd gegeven, wat een beetje bloedde... Maar vannacht lagen ze weer lekker tegen elkaar aan te slapen :)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:14

Kan wel een foto plaatsen ter vergelijking hoe hij eruit zag bijna 5 jaar geleden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:17

martine :D

40 graden is wel errrugg warm...
maar voor de zomer is het toch wel leuk om een keer warm weer te hebben, hier is het nu steeds niet meer dan 18 graden met vooral veel regen en wind, weinig zomer dus... :+

edit, branka, ik vind 'm ook echt heel stoer geworden, veel meer paard dan een paar jaar terug!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:50

Branka ja doen! Hij is echt veel ronder geworden he?

Ellis ja 18 graden en regen dat is ook niks nee.. Dan toch liever 40 graden, daar kan je je dag nog een beetje op aanpassen.. 's Ochtends en 's avonds de deur uit, 's middags gewoon thuis blijven onder de airco, of zwemmen.

Het is trouwens wel erg rustig dit jaar, veeeeeel minder toeristen. Jammer want hier op het eiland zelf is verder niets aan de hand, maar die oorlog in Libie heeft toch veel mensen afgeschrikt. Ook op het vasteland is nog regelmatig wat gerommel.. Maar hier is het wel echt een zomersfeertje, ondanks dat het wat rustiger is dus dan normaal. Terrasjes zitten toch wel gezellig vol, beachbars al helemaal en er zijn ook steeds strandfeesten enzo :)
Hier gaan wij altijd naar het strand, dat is vlak naast ons huisje in de toeristische zone, en hoort bij het hotel waar Soeske vorig jaar zat :) het is een beetje een rare foto haha met Mo ook raar en donker erop :') maar om een idee te geven van het plekje....
Afbeelding

Oh en als ik dan toch bezig ben, een paar foto's van toeristenpaardjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:56

Ohhhh wat heb ik nu zin om op het vliegtuig naar Tunesie te stappen! Ik mis dat zo erg, het zonnetje dat mooie witte strand en dat heerlijke blauwe water :D. Ben toe aan vakantie :P.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:01

lakshmi schreef:
Branka ja doen! Hij is echt veel ronder geworden he?

Ronder en veel meer bespierd. En witter, ondanks hij al erg wit was.
Ter vergelijking tijdens de bezichtiging:
Afbeelding

Wat ziet het er bij jullie heerlijk uit. Met al die regen hier krijg je spontaan zin om een lastminute te boeken!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:03

wat een verschil dan branka, leuk om te zien!

jee martine, ik ben jaloers, dan komen we maar jouw kant op! :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:24

Denise: Je vakantie ziet er ontzettend geslaagd uit! Hoe is het Heike vergaan? Geen last meer gehad?
Die draffoto's in de wei zijn trouwens prachtig!

Martine: Pfoeh Wat is het vreselijk warm bij jou zeg. Wel lekker dat je zo de zee in kunt bij jullie. En volgens mij is de warmte bij jullie beter uit te houden dan als het hier zo warm is. Het is dan ook gelijk zo benauwd.
Darius heeft zo'n schattig hoofd.
Dat ene toeristenpaardje heeft wel wat weg van Flaaf. Hopelijk trekt het toerisme toch nog weer een beetje aan. Echt vervelend dat door dat hele gedoe daar het zo achterblijft nu. Hebben jullie daar zelf ook 'last' van?

Ellis: Vervelend dat Fifi door al die toestand hoefbevangen is geworden :(:) Hopelijk komt ze daar snel weer een beetje uit.
Ferro ziet er trouwens ontzettend goed uit. Hij lijkt ook al erg groot.

Limonade: Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet kunt wachten tot je Sintra weer ziet, nog even en dan staat ze lekker in de buurt.

Angela: Geweldig dat Nouchka zo kan genieten van al dat water :D

Branka: Leuk om weer een foto's van Frio te zien, wat is hij enorm uitgezwaard joh. Hij ziet er goed uit :j

Haha, leuk om te zien al die bit covers!

Vandaag Igneo een bezoekje gebracht en uiteraard niet zonder camera ;)
[ITP] Andalusier Igneo

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:30

sanne ik zag al een gave foto op FB!
ik ga je topic even bekijken!

Ferro doet het goed inderdaad, al groeit 'ie nu meer in de breedte dan in de hoogte... :D
Hij is nu 1,5 jaar en ong. 1.50m.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:36

zasread schreef:
Branka: Leuk om weer een foto's van Frio te zien, wat is hij enorm uitgezwaard joh. Hij ziet er goed uit :j

Vandaag Igneo een bezoekje gebracht en uiteraard niet zonder camera ;)
[ITP] Andalusier Igneo

Dank je! Als je weer eens bij Madelief en Jasmijn langs gaat moet je maar kijken of je tijd hebt om langs te komen. Je maakt tenslotte prachtige foto´s. Volgens mij komt ie dan nog mooier tot zijn recht ;)

Ga even naar de Iggy-spam kijken! :D

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 17:58

Ik kreeg als tip om mijn berichtje eens hier neer te zetten, vandaar dat ik kom binnenvallen :D
[BKR] Kent iemand............
Wie weet kan iemand van jullie helpen?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:13

het zegt mij niks, maar ik ben meer thuis in de Lusitano's eigenlijk als het om (verkoop)adressen gaat...

ben je op zoek naar een PRE of Lusitano?
of specifiek PRE?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:49

Ik ga zo even alles bijlezen..

Ik heb nieuwe foto's toegestuurd gekregen van de fokker. Er is 1 foto die ik zeker even wou delen met jullie!! Ze veranderen echt heel veel in korte tijd. Ze krijgen nu echt al een spitser snuitje.

Meet Nina :

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 18:59

Ohhhh wat een droppie zeg!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:08

Ja schattig he, om verliefd op te worden toch?? :)

Jeetje martine, weer zo warm :O Hoe hou je het uit met je dikke buik :')

Wat ziet Frio er goed uit zeg!! Knap paard!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:10

Wat is ze ontzettend schattig!!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:10

ellis en martine - ik heb gestemd

martine heerlijke foto's

branka - knappe frio, jammer dat de punten wat tegenvielen

michelle - wat een heerlijke koppie heeft nina <3

angela - mooie advertentie van shaddy en leuk dat er intresse in haar is

sanne - zal even in je topic reageren
en nee heike heeft nergens meer last van gehad, maar ik blijf op mijn hoede en zodra dat ik toch wat zie dan wil ik toch voor de zekerheid even een foto maken

ik heb gisteren niet super gereden maar ben toch super tevreden sommige onderdelen gingen super sommige mochten gewoon echt actiever en netter, heike was ook heel erg gespannen en dat koste hem veel energie waardoor die sloom werd
maar ik ben toch super tevreden hij doet erg zijn best en we kunnen nu weer lekker aan de puntjes werken
we waren 10de en 11de met 188 en 184 punten, toch weer 2 puntjes erbij
nu lekker doortrainen en over 2 weken de laatste selectie
Laatst bijgewerkt door heikedenise op 17-07-11 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt