Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jellie schreef:Heb net voor de 1ex heerlijk gereden op onze spaanse knapperdHeeft me wel even goed gedaan.

, mijn compagnon heeft het allemaal overgenomen, sommige paarden blijven wel ons eigendom, maar onder beheer van mijn compagnon de naam Sonho Cavalos stables zal blijven bestaan zo ook de website, maar ik trek me om gezondheids redenen dus terug, ik zal hier dan niet meer zoveel komen en wens jullie allemaal het beste.
paarden115 schreef:wow zo dicht dat je durft lopen achter je paard als ik da zou doen heb ik een slag hoor
marialva schreef:Hallo even snel een berichtje van mij, gezien het met mijn gezondheid niet goed gaat ben ik gestopt met mijn hele stal, mijn compagnon heeft het allemaal overgenomen, sommige paarden blijven wel ons eigendom, maar onder beheer van mijn compagnon de naam Sonho Cavalos stables zal blijven bestaan zo ook de website, maar ik trek me om gezondheids redenen dus terug, ik zal hier dan niet meer zoveel komen en wens jullie allemaal het beste.
![]()
Groetjes Cynthia
Hoe oud is hij nu?
Dan is het toch maar goed geweest dat je hem niet hebt verkocht!

Lijkt met toch wel heel leerzaam en leuk 
Heel heel veel sterkte toegewenst.
Dosie heeft weer genoten en we gingen weer hard
Heerlijk vind ik dat :J daar kan ik zo van genieten. Het zandpad hebben we maar overgeslagen met die harde wind, dat ligt in zo'n enorm open gebied.
Hij had al best een tijdje niet meer gereden en het ging eigenlijk wel super goed. De draf blijft hij moeilijk vinden om zijn balans te vinden, de galop gaat daarentegen steeds beter en hij bleef nu goed op zijn billen zitten. En de smile die hij dan op zijn hoofd heeft is onbetaalbaar. Daarna heb ik nog even losgewerkt met Dosie en dat ging ook heel fijn, na al die regen is onze bak weer super, dus dat merkte ik ook wel met rijden. Vervolgens samen met paps de stallen uitgemest en mijn vader heeft zelfs Iggie nog een knuffel gegeven
Dan heb je wel de beste van Europa...
Ik kon het best aardig, dat wel, maar ja, op het paard durfde ik toen nog niet en dan moest ik ze er weer uitvissen en een bril pakken. In de DD is een bril wel makkelijk: Bij mij zitten er nooit vliegjes oid in mijn ogen. Frank hoor ik daar nog wel eens over. En door die bril zijn voor mijn idee mijn hoornvliezen ook erg gevoelig geworden, dus het omschakelen zou wel eens moeite kunnen kosten!
Slaan is overigens voor mij een reden voor exit. Ik heb eens gezien hoe een paard 2 keer rakelings langs de baas sloeg en dat is iets wat ik echt niet accepteer. Gelukkig heb ik nooit paarden gehad die sloegen...
Strand is dan toch weer riskanter ivm het weer.
Ik heb weer eens op mijn strepen gestaan en dan weet ik dat het zeker een maand of 2 weer probleemloos goed gaat. haha. Ik begrijp je wel met dat 'aparte' gedrag. 

Ik hoop dat zijn tong toch nog mag opknappen zeg.. wat vreselijk sneu 

Morgen toch maar de va bellen.
BrankaZ schreef:Even super-ego berichtje: ben blij. Brenda (mijn instructrice) heeft Piet Bakker gestrikt om bij ons op stal een dagje les te komen geven!![]()
En ze is so wie so heel erg bezig om clinics te plannen. Zo heeft ze ook Anne Muller voor zitlessen gestrikt.
Leuk!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()