Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij moet nodig geschoren worden hoor
! Het zag er beter uit dan ik dacht
Het is een video camera dus moet nog effe kijken hoe ik dit op de PC krijg...........
, vooral met de s van hand veranderen hahahah die heeft hij wel 30 keer gereden voordat hij hem door had
.
)

Wat een verwennerij
Of is hij liever aan het werk?

Dat filmpje van Machonito
Dit moet vastgelegd worden!! Jezus Iloon, jij mag je echt wel in je handen wrijven, je hebt een toppaard aangeschaft!! Echt super gewoon! (ben niet een beetje jaloers
)
Beterschap

Ze snapte het eerst steeds niet, maar gisteren is het kwartje gevallen
Het is zo'n heerlijk beestje! Hij wordt met de dag vrolijker en aanhankelijker! Als ik in de wei loop, loopt hij de hele tijd achter me aan en gaat hij lekker naast me staan eten. Als er dan een paard aankomt die gemeen tegen hem doet, gaat die schat achter mij staan en moet ik hem beschermen
Verder heeft hij ontdekt dat hij ook met mensjes kan spelen, dus als ik hem een beetje uitdaag/opjaag gaat hij heerlijk rondjes om mij heen rennen en bokken en steigeren, om vervolgens weer naast me te komen staan voor een kriebel en een knuf!
ik kan mijn geluk niet op
en heb uiteraard al lekker staan poetsen en meneer wordt grijs
voorlopig krijgen jullie dus geen foto's te zien, want dan is de verrassing/metamorfose straks des te groter. Ondertussen blijf ik wel lekker genieten van mijn grijze vent 
Zij is daar namelijk de kok! _Saida_ schreef:Laura -> Nou idd, doen alsof je blij bent en lol hebt, maar ondertussen weet je wel beter.....
Heb je nog een pluk haar van hem?
Ik weet iemand die er hele mooie sieraden van kan maken die je dan als aandenken kan dragen.
Het resterende haar krijg je weer heel netjes terug.
Marielle -> Weet je nog die tinker die achter in het weiland stond bij de Woody Ranch?
Die had me pas een snor!
Benthe -> Das nog eens een goeie grap!![]()
Ik hou ook wel van die humor!
dat is pas echt een snor .