Madelief: Ik vrees niet dat ik ver ga komen
Misschien kan ik vrijdag op pinkpop wel als groupie met een band meeliften, maar daar zal mijn carriere ver ophouden 
Fuur is lekker verwend! Succes met trainen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien kan ik vrijdag op pinkpop wel als groupie met een band meeliften, maar daar zal mijn carriere ver ophouden 

horsieslii schreef:Lindy:
Als we telaat in de les komen op school, moeten we de volgende dag om 8 uur op school zijn.

.

:D
:D
wel een uur zitten kletsen over van alles en nog wat. Ben echt enthousiast! Lijkt me erg leuk daar
. Volgende week krijg ik de uitslag of ik het ben, spannennd
Heeft lang geduurd, omdat de andere kandidaat zich had terug getrokken. Ze ging twijfelen, en haakte dus af. Omdat ze wel keuze wilde hebben uit 2 kandidaten is de advertentie opnieuw uitgebracht. Dus ben benieuwd... 
en nog wat leuks gehad?
veel liefs van mij....
Maar echt een geweldig "spel" he, dat singstars! 
Vandaag moet ie weer aan de bak lees ik

Hij is zo gaaaaaf! Een echte showbink is het hoor!!
Hij heeft het maar goed daar bij jou!

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
Hopelijk krijg je de baan!! Ik zal voor je duimen!
niet dus. Maar een half jaar later kwam hij weer geld halen.Lindy1982 schreef:voor wat heb je en berichie op marktplaats staan? Voor een bijrrijdster of zo?
Ik heb dat ook gedaan.. had veel reactie's alleen als ze dan naar de stokmaat vroegen vonden ze haar te klein :S ik had zoiets kom eerst maar kijken voordat je oordeelt want ze toont mega groot

.
en heb een nieuw boktprofiel in elkaar geknutseld
Ik nodig jullie allemaal uit om te komen kijken 
Vorige week ging het echt ontzettend lekker, dus hopelijk vandaag weer! 
niet helmaal eerlijk maar je moet wat 

En hele mooie foto's!
. Ik heb nu iemand van 20, die heeft ook een eigen paard gehad, en M2 dressuur gereden, dus ik ben benieuwd of er een klik is. Ze is via mail iig wel heel aardig.