[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:58

peet: Gefeliciteerd!

Madelief: Ik vrees niet dat ik ver ga komen Knipoog Misschien kan ik vrijdag op pinkpop wel als groupie met een band meeliften, maar daar zal mijn carriere ver ophouden Tong uitsteken
Fuur is lekker verwend! Succes met trainen!!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:08

horsieslii schreef:
Lindy:
Als we telaat in de les komen op school, moeten we de volgende dag om 8 uur op school zijn.

ow oke hahah voorkomen normaal betekend dus voor justitie komen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:46

jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jarig hiep hiep

alweer een jaar ouder pffffffff voelde het vanmorgen wel hoor hihihi pijn in me rug en koppijn en niet van de drank hihi
net lekker een buitenritje gemaakt met me vriendin was erg leuk hebben celine bij het zwembad opgehaald metd epaarden leuk hoor hoe die kids dan reageren hihihi
ga nu ff naar de vistite toe kom later trg Haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:08

GEFELICITEERD

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:14

Even een kort berichtje van mij (nog steeds geen internet namelijk....)

Omdat ik soms in de Weekenden weg ben, en dus soms geen tijd heb had ik een berichtje op Marktplaats geplaatst, waar ik een dag later heel veel leuke berichtjes van heb. Maar 1ntje sprong er echt uit. Wilde ik ff melden Haha!.

@ Petra: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:07

voor wat heb je en berichie op marktplaats staan? Voor een bijrrijdster of zo?

Ik heb dat ook gedaan.. had veel reactie's alleen als ze dan naar de stokmaat vroegen vonden ze haar te klein :S ik had zoiets kom eerst maar kijken voordat je oordeelt want ze toont mega groot Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:18

Peet: Wat een eng verhaal van dat paard wat flauw viel, gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden!
Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Iris: Succes met de examens die je nog hebt! Hopelijk kan je straks met een papiertje naar huis Knipoog

Heidi: Heel veel sterkte met het verlies van Punkie!

Madelief: Gelukkig heeft Furia flink gesmult!
En dan nu de kilo's er weer vanaf rijden Knipoog

Pfff, ik vind de busstakingen nu echt niet meer leuk worden! Ik moet nu steeds lopen vanaf het station naar school en dat is een half uur... Nu denk ik wel, zat ik maar op kamers... maar goed is niks aan te doen.

Morgen gelukkig een dagje vrij en dat wordt het super mooi weer Haha!:D

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:48

peet gefeliciteerd!!!

Jaja, nu hopen dat me moeder die man vanavond spreekt onder het werken, dan gelyk afspraak maken! Haha!:D

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:53

Zo hehe. Net mn sollicitatie gesprek gehad.. Duurde lang Nagelbijten / Gniffelen wel een uur zitten kletsen over van alles en nog wat. Ben echt enthousiast! Lijkt me erg leuk daar Ja . Volgende week krijg ik de uitslag of ik het ben, spannennd Bloos Heeft lang geduurd, omdat de andere kandidaat zich had terug getrokken. Ze ging twijfelen, en haakte dus af. Omdat ze wel keuze wilde hebben uit 2 kandidaten is de advertentie opnieuw uitgebracht. Dus ben benieuwd... Pling

Peet; GEFELICITEERD! Hoe jong ben je geworden Knipoog en nog wat leuks gehad?

Heidi: Ach gut veel liefs van mij....

Mies: Ojee, zingen... Wil je mij ook niet horen hoor! Haha! Maar echt een geweldig "spel" he, dat singstars! Pling

Madelief: Zo fuur heeft ervan genoten lees ik! Haha! Vandaag moet ie weer aan de bak lees ik Duivel

Sanne: Vervelend hoor van die bussen..... Lijkt me echt rot als je van OV afhankelijk bent.. Gelukkig heb ik een auto en scooter tot beschikking, maar anders zou ik ook gek worden!

Ess: Ik zag je advertentie al staan op MP! Hopen dat ie ene uitsteker het word! Ja

Frank: Gave filmpjes zeg van Desperado Kwijl Hij is zo gaaaaaf! Een echte showbink is het hoor!! Haha! Hij heeft het maar goed daar bij jou! Pling

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 15:55

Heb nog grappige foto van vandaag , mijn bruine vind het heerlijk als die op zijn kont gekrapt word door ander paard ,dit keer Gallo maar als het dan iets te hard gaat schopt hij heel langzaam naar achter en had net het moment opgenomen dat hij dat deed.
Op foto lijkt het nu een heel gevaarlijk paard maar zijn beide echt schatjes.
Gallo kijkt net of hij zegt nou je vond het toch lekker daarnet.

Afbeelding

En dan nog een van Gallo paar maanden terug

Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:03

Ingeborg -> Ik heb de nacht ervoor heerlijk geeslapen, was alleen erg vroeg wakker en kon toen niet meer in slaap komen.

Heidi -> Ik ben ook zo'n iemand die een dier niet kan zien lijden.
Als er geen goed vooruitzicht is dan houdt het op en dan is het misschien heel hard, maar dan kies ik toch voor een spuitje oid.
Ik ben van mening dat wij als mens daar meer moeite mee hebben dan de dieren zelf.

Petra -> Go jij! Go jij! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Go jij! Go jij!
Getver, dat lijkt me idd niet zo'n fijn gezicht van dat paard over dat hek.
Ben je al weer bij hem geweest om te kijken hoe het gaat?
Frits zei dat het voor hem ook anders voelt een eigen paard te hebben.
Hij heeft nu al meer met Rintske dan dat hij ooit met Grytsje heeft gehad, hahaha!
Ik mag wel uitkijken, straks ben ik haar kwijt aan hem! Haha!

Ilona -> Met Cipke gaat het erg goed.
Het is al een echt hengstje aan het worden met zijn praatjes en tegen zijn moeder opspringen.
Één kant van zijn hals is nu dicht en uit de andere kant komt niet echt veel viezigheid meer uit.
De knobbel op zijn sprong is al bijna weg en er komt alleen nog gelig wondvocht uit.
Hij wordt nog steeds 2x per dag afgespoten en getemperatuurd, en 's nachts staan ze binnen.
Zijn temp. is ook stukken beter, 's morgens zit hij meestal rond de 38.2 en 's avonds rond de 38.7
Tot 38.3 is normaal, dus 's avonds heeft ie nog verhoging.
Grytsje heeft last van haar oog.
Een poosje terug heeft ze haar hoofd gestoten vlak boven haar oog en vorige week viel het mij op dat ze haar oog niet zo ver open doet en dat er een lichte waas over zit.
Dus toen vroeg ik aan de boer of de VA er naar mocht kijken, maar dat heeft ie nog niet laten doen.
Gisteravond viel het mij op dat het was verergerd, en nu zou iemand van stal het doorgeven aan de boer en vragen of er ajb naar gekeken mag worden.
Als alles goed is met hun 2-en dan worden Cipke en Grytsje achter de dijk gezet tot Cipke wordt afgespeend.
Daarna gaat er waarschijnlijk een heel lief en leuk meisje op rijden die haar ook heeft ingereden.
De vrouw van de boer zei tegen haar dat zij er wel op mocht gaan rijden en dat ze haar op wedstrijd mocht uitbrengen.
Ik gun het haar van harte, ze is echt een hele leuke meid!

Madelief -> De komende tijd ga ik vooral besteden aan het elkaar leren kennen.
Deze week doe ik lekker niets, behalve met haar spelen in de bak en borstelen.
Ze mag eerst lekker wennen hier op stal en op het land.
Volgende week wilde ik rustig aan met haar gaan longeren, ze zal eerst naar mijn stem moeten leren luisteren.
Ook wil ik met haar gaan wandelen, eerst op het terrein zelf en dan de poort uit.
En daarna weet ik het nog niet precies wat ik met haar ga doen, lekker wat grondwerk zat ik al aan te denken.
Bij Balingehof kan je een clinic 'Buiten Spelen' volgen, dat lijkt me erg leuk, maar dat is zover weg......

Michelle -> Voor een jong paard tot 5 jaar is het juist aan te raden om daar 1x per half jaar een paardentandarts te laten controleren vanwege het wisselen wat ze dan nog doen.
Daarna is 1x per jaar afdoende.

Frank -> Dat is idd behoorlijk aan de maat 1.66
Rintske is net 3 en nu al zeker 1.63 en dat vind ik al best wel groot, helemaal omdat een fries nogal stevig van bouw is.
Als het even meezit dan kan ze wel 1.68 worden. (pfieuw!)
Desperado lijkt wel wat overbouwd, misschien dat ie nog iets groter wordt?
Hij heeft wel een onwijs mooie zelfhouding met draven zeg!

Linsey -> Beterschap met je oog!

Heidi -> Sterkte meis! Ach gut

Esmée -> Leuk hoor dat je een berichtje hebt geplaatst op MP, maar wat voor berichtje dan??? Verward

Jus -> Wat staat Gallo hoog op zijn benen zeg! Mooi!

Wat een knuffelkont is Rintske!
Ze is echt dol op aandacht en wordt graag geaaid en geknuffeld.
Ook kusjes krijgen vindt ze leuk.
Gisteravond had ik haar even in de binnenbak gezet zodat ik de stal kon uitmesten.
Toen ik klaar was liep ik bij haar de bak in en probeerde met haar te spelen door weg te rennen en kijken hoe ze reageerde.
Ze kwam achter mij aan draven en maakte gekke bokkesprongen toen ik haar weer wegjoeg.
Echt heel leuk om te doen!
Morgen komt de hoefsmid langs, en morgenavond een paar meiden van de manege met fototoestel.
Ben benieuwd wat ze van haar vinden!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:23

Lindy: Had je dr een foto bijgezet? Dan kun je toch zien dat ze zeker niet klein is! Maarja als ze niet eens willen komen kijken zijn ze ook niet serieus!

sanne: Rijd dr helemaal niks? Gelukkig is het niet dat je altijd een half uur moet lopen! Ik zou echt niet weten hoe ik op school moest komen als de metro/bus/tram niet rijd! *geen idee hoe lang het lopen is, maar ik zou de weg niet eens weten!*

ilona: Erg leuk spel, zeker als je de muziek zo hard zet dat je jezelf toch niet hoort Knipoog Hopelijk krijg je de baan!! Ik zal voor je duimen!

Jus: Het lijkt meer of hij een rek en strek oefening aan het doen is! Gallo is mooi!! daar vind je vast een goed huis voor!

Saida: Ik ben niet zo van de paardentandarts, de jongen paarden bij ons op stal hebben tot nu toe prima gewisseld zonder tandarts en verder geen problemen gehad. Op het moment dat je iets merkt kun je altijd nog gaan vind ik. Zo zijn we met shakira 1x naar de tandarts gegaan, omdat ik dacht dat ze last in dr mond had. Gelukkig was die zo eerlijk om te zeggen dat hij er niks aan de hand was. Bij pensionklanten kwam een keer de tandarts, paard had nergens last van, dat basseer ik op normaal eten en met rijden met bit gewoon lekker ontspannen lopen en geen teken geven van pijn in de mond of verzet. Toen kwam de tandarts..owjaa hier een haak en daar een hoek..even vijlen even dit even dat kaching!!!!!! En wat een verschil nadat die geweest was... Vork niet dus. Maar een half jaar later kwam hij weer geld halen.
Verder ieder zn ding hoor, ik zeg niet dat het niet goed is. Maar persoonlijk vind ik het een beetje overbodig.

Leuk om te horen dat het zo klikt tussen jou en rintske! Je hebt echt je droompaard gevonden! Ben benieuwd naar je foto's!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:38

Lindy1982 schreef:
voor wat heb je en berichie op marktplaats staan? Voor een bijrrijdster of zo?

Ik heb dat ook gedaan.. had veel reactie's alleen als ze dan naar de stokmaat vroegen vonden ze haar te klein :S ik had zoiets kom eerst maar kijken voordat je oordeelt want ze toont mega groot Tong uitsteken

Voor een verzorgster, voor nu nog alleen ff in de weekenden maar uiteindelijk als het klikt enzo en ik minder tijd heb ook door de weeks.

Ja haha, ik heb ook heel veel reacties, sommigen vroegen dan alleen of ik er geld voor vroeg hoe groot hij was, maar zij was de enigste met heel veel informatie over haarzelf, en ook foto's, en wat ouder dan mij dus daar kan ik ook nog wat van leren. Dus we hebben al een afspraak, nu kijken of 't klikt.

Haha, ja sommigen maitjes slaan helemaal nergens op..

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... bier.html, dat is de link van de advertentie.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 16:56

Esmee ik had je advertentie idd al gezien Haha!

Ik had een vraagje: weten jullie een stal waar je op Andalusiers een buitenrit kan maken (alleen ervaren mensen)?
Of anders een andere leuke stal met mooie omgeving?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 17:03

Op marktplaats staat er vaak een.
En kijk ook is op paardenreizen.com, ik vind bij ons in de buurt mooi om te rijden Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 17:39

Kon op marktplaats niks vinden Boos!.

Nou als mensen nog tips weten!
Kan niks vinden zo 1, 2, 3.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:39

Ik heb me vanmiddag weer zeer nuttig gemaakt *ahum* Nagelbijten / Gniffelen en heb een nieuw boktprofiel in elkaar geknutseld Clown Ik nodig jullie allemaal uit om te komen kijken Haha!

Om kwart over 9 heb ik weer tennisles Haha! Vorige week ging het echt ontzettend lekker, dus hopelijk vandaag weer!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:20

_Saida_ : Dankje!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:33

hey esss

heb er meerdere foto's bij staan..heb nu wel een pittig meisje van 16 die ook eigen paard heeft gehad..
maar ze vroegen dan de stokmaat en dan zette ik neer 158,5 m want dat is ze en dan zeiden ze ow sorry ik ben wel 1,71m dus veelste groot.. dus dan mailde ik terug ik ben 1.68 dus je scheelt maar 3 cm met mij en mijn instructrice is 1.80 en dan stuurde ik de foto's er nogmaals bij om aan te tonen dat ze gewoon mega groot toont omdat het geen iel paard is..
Dit was overgens na eerst serieus gemaild te hebben en waar ze zich uitgebreid hadden voorgesteld.. zo jammer dat ze op cijfers afgaan heb nu in mijn pro maar 1.63 staan Tong uitsteken niet helmaal eerlijk maar je moet wat Haha!
pfff ze is veelste klein voor mij hoor met der 158,5 Haha! Tong uitsteken
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:12

dank jullie voor de felcitatie`s
ik heb een stale ros gekregen
en ga ene heel mooi hoofdstel kopen voor mijn zwarte vent
verder vier ik het zondag dus dat komt wel goed
ben 39 geworden pfffffffffff wat oud zeg
Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:39

Afbeelding
vandaag nog ff wat foto`s gemaakt van mijn vriendin en tsjillert
hebben vandaag dus heelrijk gereden(vanmorgen) en vanaaf naar de les met celine en tjs toen wou ze nog even op tsjillert rijden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en deze wil ik jullie ook niet onthouden marielle met djemo en tsjillert
Afbeelding
Afbeelding

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:44

@ Petra: Nou dat valt wel mee hoor, mooie leeftijd toch. Je kan nog lekker veel doen! Haha! En hele mooie foto's!

@ Lindy: Pff dat is balen dan telkens zeg. Eerst het paard zien en dan pas kan je zoiets zeggen.. Vuurtje is ook maar 1.52, een ponytje dus, haha. Ik hou meer van grote paarden, maar voor Fuego maak ik natuurlijk een uitzondering. Hihi, ah, een leugentje voor bestwil noemen we dat Nagelbijten / Gniffelen. Ik heb nu iemand van 20, die heeft ook een eigen paard gehad, en M2 dressuur gereden, dus ik ben benieuwd of er een klik is. Ze is via mail iig wel heel aardig.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:54

Petra: gefeliciflapstaart! Er staat alleen geen cadeautje bij je naam.... of kun je dat uitzetten op bokt?
Michelle: wat die paardentandarts betreft ben ik het helemaal met je eens.
Saida: die zelfhouding op het filmpje was wel uitdrukkelijk aanwezig omdat ie zich graag van z'n beste kant laat zien in de buurt van (hengstige) merries. Haha de 2e hier in de wei is nu ook al hengstig, desperado brengt wel leven in de tent zeg.

Mooie foto('s) Lindy en peet!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:03

he frank dat weet ik ook niet had wel graag een kadootje willen hebben hihihi ben dan wel 39vanaf vandaag maar voel me een klein kind hoor Duivel Haha! Clown

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:09

heb ff gekeken, in je profiel kun je een datum ingeven, als je daarbij ook het jaar opgeeft, komt dat cadeautje op je verjaardag bij al je posts te staan naast je naam