Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Super leuk, en wat leuk om een fokkerijtje te beginnen. Ben erg benieuwd ook naar foto's!
Eerste echte buitenrit als eigenaar. Twee uur tuffen door de bossen bij Garderen.
_Zsazsa_ schreef:Zodra ik ze hier heb zal ik foto's maken. Ze komen maandag als het goed is hier met transport. 2 bruine Escalera merries van 7 en 11, 1 super ruig bewegende schimmelmerrie van 3, een mooie drachtige apta 15jr vos en een zwarte drachtige 6 jarige lusitano. Lusitano is drachtig van een hele mooie Pre. Bijna alles is ook gereden geweest maar al even niet. Dus ik ga ze zelf even oppakken.
ik ben benieuwd! gefeliciteerd
Ze kijkt ook wel sneu 

daar ken ik dr een paar van.
leuk, veel plezier met je aanwinsten

ze zijn echt super leuk!! Haha 
Moet ik echt wel doen!
Ik zat idd op het belgische bokt maar daar is het maar saai en ben ik naar de nl versie gegaan

lekker veel misbruik van gemaakt als we vrijheidsdressuur doen 
)
helemaaal mijn type PRE 

Knap!
heel veel sterkte ..

wat leuk ! heb werk genoeg met eentje hoor 

Past allemaal mooi bij een witte/schimmel
so, wat is die van jou volwassen geworden joh, als je dan de eerste foto bekijkt in je profiel. Gaaf beest! En eigenlijk ook wel tof dat hij zo donker blijft, ik verwacht dat Hugo toch wel sneller richting wit gaan aangezien zijn beide ouders spierwit zijn.

Is echt een droom om ooit zoveel leuke paarden bij elkaar te hebben 
)