Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Laura1982 schreef:Caro Hoe was de clinic? Of ben ik in de war met iemand anders.
Caro_MarjaH schreef:Sanet schreef:Wat leuk clinic van Diederik Els, lijkt me erg interessant. Is dat ook vanuit dat talenten plan?
Nee, dit ging uit van mijn rijvereniging. 's Ochtends geeft Diederik een aantal uur les, dan gaat hij zelf nog te paard en laat een kür zien en 's middags geeft Alex een aantal uur les.
Fredt schreef:Wat fijn dat Verna nu blijft! En gefeliciteerd met jullie toppertje Toppe!!
Caro, jammer van je punten. Maar door de trainingen die gaan komen ga je daar vast hogere punten van maken in de toekomst!
Mooie punten Dara! Gefeliciteerd! Jullie gaan lekker zo in her Z!
Maaike, had je die clinic bij Stal Midden Heuven? Ik zag dat daar gister een clinic van Dennis was..
Sanet schreef:Ik gisteren heerlijk gelest bij de juf. Die kan zo onwijs de vinger op de zere plek leggen.
Maar wat een goede stukken zaten erbij. Ik krijg weer meer vertrouwen om te gaan starten
Was wel errrrrrug laat thuis! Maar vooruit
Maaike_Ma schreef:Fredt schreef:Wat fijn dat Verna nu blijft! En gefeliciteerd met jullie toppertje Toppe!!
Caro, jammer van je punten. Maar door de trainingen die gaan komen ga je daar vast hogere punten van maken in de toekomst!
Mooie punten Dara! Gefeliciteerd! Jullie gaan lekker zo in her Z!
Maaike, had je die clinic bij Stal Midden Heuven? Ik zag dat daar gister een clinic van Dennis was..
Ja dat klopt, was echt een leuke en leerzame clinic!!