Candor is gisteren een week terug geruint. De wond is nog wel open, maar ziet er super uit. Het beetje zwelling wat er was, is ook weg sinds vandaag. Hij lijkt er dus goed doorheen te zijn gekomen.
Hij is ook iets rustiger, maar dat kan ook zijn omdat hij nu goed gewend is natuurlijk.
Angela
Geplaatst: 28-06-11 14:51
Hele gave foto's talitah
onley
Geplaatst: 28-06-11 16:36
Bullymonster schreef:
Andana 1.70?? Dat is echt heel groot zeg. Hoe hoog is moeders? Wel gaaf hoor. Soms weet je het toch niet.
Moeders is circa 1,55 a 1,60 maar paps beduidend hoger volgens zeggen zou die ook grote veulens fokken of de merrie juist. Geen idee eerlijk gezegd.
maja we zullen het wel zien hoe ze uiteindelijk gaat uitgroeien gezien ze toch lekkerbij mij blijft
sMieke
Geplaatst: 28-06-11 19:12
mooie foto's!
mijn mannetje groeit ook hard. binnenkort hoop ik nieuwe foto's te maken deze zijn van begin juni: Leverbot testen komen pas na augustus.. we hopen op verbetering. wormen zijn inmiddels onder controle.
Talitha wauw mooi bewerkt, en jullie allebei indrukwekkende manen
Margot ik geniet ook steeds zo van jouw knullies
Andamoon dank je wel!! Waar blijft Grafito eigenlijk?? Hij is al veel te lang niet meer voorbij gekomen!
Angela fijn dat hij al wat rustiger lijkt, beginnen jullie al lekker aan elkaar te wennen?
onley ben benieuwd hoe ze gaat uitgroeien je mooie cadeautje
sMieke !!!!!
Sjolvir
Geplaatst: 28-06-11 20:38
SMieke, fijn dat het zo goet gaat!
Adana, al zoooo!!! groot...!!!! jemig...
Kelly, had je topic gezien, wat is Adorno toch een heerlijk paard geworden en wat een vertrouwen heeft hij er in die 2 jaar bijgekregen, in zich zelf en in de mensen.
Talitha, dat is handig, van die vrienden die leuk foto's kunnen bewerken! Aan de andere kant, je paard is knap zat, heeft het niet nodig om bewerkt te worden.
Laskhmi, maar soms moet je als paard ook gewoon lekker luieren! Heel belanrijk! Kan je een volgende fotoshoot weer helemaal uit je dak gaan.
Candor, heerlijk in de wei.
Hincapie is toch zo'n leukerd! Vind zijn naam ook nog steeds erg leuk! Had je al vaker dameszadel met hem gereden?
XshaartjeX, leuke foto zo, net als of je bij jou voorop het paard mee aan het liften bent.
hihi dankje :d op profiel staat een filmpje met de fases.. hij is helaas nog niet vrij getest van zijn leverbot.
Talithah
Geplaatst: 29-06-11 13:09
Smieke: idd al een verschil zeg!
Winia wat een heerlijk knap manneke, echt geweldig!
Sjolvir: dankje voor het compliment maar ik vond het een compliment dat ze het gedaan had voor me, degene die ze heeft bewerkt deed het om mij te verrassen..
Heb hier 2 van haar eigen foto's dire ze in Amerika op wedstrijd heeft gemaakt maar ook bewerkt.