Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:mirol3 schreef:De vader van Don diego is Don enamorado en de moeder is Rosa (stal koertshuis)
Grappig dat ik in de buurt woon maar waar woon jij dan?
rosa is een half zusje van Nombrado
Suelza schreef:Nee zal wel niet...
Nog een weekje en dan mag ik weer lenzen gaan dragen. Dan zal mijn hoofdpijn pas wegtrekken...
Het is alleen vervelend dat het de laatste dagen steeds heftiger wordt (zeker zoals vandaag, als het een lange dag is... Dan kijk ik einde van de dag echt scheel en ga ik heel slecht zien)...
Nog eventjes de kiezen op elkaar
idefix4 schreef:Branka: Was dat Frio die stond te kijken naar de les van Kelly? Heb ik hem dan toch ook gezien of was jij er 's morgens. Leuk dat jullie er ook veel aan gehad hebben! Als ik het ga proberen dit, dan neem ik Despi of Prince mee. Sam vind ik te groot voor zo'n les en te nerveus. Als je ziet hoe je de handen enzo moet houden, lijkt me een lager paard fijner om mee te beginnen. En Sam is ook geen publieksliefhebber. Ik vond het ook heel leuk om te zien! Eerst de dubbele longe voor mij echter. Eén ding tegelijk hè? Fijn dat het bij jou zo goed ging! En dat met uitgestoken arm vind ik wel herkenbaar. Sam is geen spanjaard, maar hij is gewoon heel bang voor onverwachtte bewegingen. Nu hij thuis staat en er constant mee wordt geconfronteerd; Je ontkomt er niet aan hè, met drie jonge nieuwsgierige kids, gaat het wel beter. Het heftige wegspringen is al veranderd in zijn bol in de lucht.
idefix4 schreef:Ik overweeg nu ook lensen, omdat ik een bril ook al een aantal keren erg onhandig vond! Jij hebt gewoonlijk zachte lenzen hè? Ik ben een beetje huiverig voor bij het paardrijden. Ik zie altijd van die situaties voor me, dat er stof in je oog achter je lens komt, of valt dat tegenwoordig mee?
regine schreef:Anouk het paardje wat naar de les van Kelly keek is het andere paard van mijn vriendin. Omdat ze de hele dag al samen waren in Leusden zou het onrust geven bij beide dames om ze uit elkaar te halen. Nu was Krabbe braaf in de les en stond Priem lekker beetje te soezen aan de kant. Samen uit samen thuis is hun motto
Enne... wat is er mis met een Fjord? Daar kun je ook prima mee lange teugelen!
En de foto wil ik graag!! Ik wist helemaal niet dat jij foto's had gemaakt? sMorgens bij de wedstrijd was ook een man aan het fotograferen, geen idee wie het was. Ik hoop er nog wat van te zien! Ik pb je me email even.