[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirol3

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:04

De vader van Don diego is Don enamorado en de moeder is Rosa (stal koertshuis)
Grappig dat ik in de buurt woon maar waar woon jij dan?

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:18

mirol3 schreef:

rosa is een half zusje van Nombrado *D

mirol3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:29

nombrado schreef:
mirol3 schreef:

rosa is een half zusje van Nombrado *D

ha, wat is de wereld toch klein he. Heeft fauno trouwens niet bij gerrit koertshuis gestaan?? woon jij in de buurt van enkhuizen of niet?

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:35

mirol3 schreef:
ha, wat is de wereld toch klein he. Heeft fauno trouwens niet bij gerrit koertshuis gestaan?? woon jij in de buurt van enkhuizen of niet?

jep....

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:35

Suelza schreef:
Nee zal wel niet...

Nog een weekje en dan mag ik weer lenzen gaan dragen. Dan zal mijn hoofdpijn pas wegtrekken...

Het is alleen vervelend dat het de laatste dagen steeds heftiger wordt (zeker zoals vandaag, als het een lange dag is... Dan kijk ik einde van de dag echt scheel en ga ik heel slecht zien)...

Nog eventjes de kiezen op elkaar ;(

Ga je dat toch weer proberen? Ik weet niet of ik het na zo'n akkefietje nog zou durven! Van harte beterschap! Ik vergat helemaal te vragen hoe de keuring was verlopen, maar ik was idd ook reuze benieuwd. Had het je nog willen vragen gisteren, maar ik zag je toen niet meer. Knap gedaan hoor! Je rent toch als een halve blinde de benen onder je kontje vandaan! PROFICIAT!

En wat een mooi gedicht! zo waar! Een mooie tekst! De persoon voor wie je dit schreef, was overduidelijk ook een heel bijzonder mens.

Jellie: Helemaal waar! Fijn dat ze er zo mooi en vredig uit ziet. En heel veel sterkte de komende dagen!

Shanna: Proficiat!!! Een mooi paard hoor en dan helemaal uit het Brabantse. Wat leuk! Ik dacht even dat je bij ons in de buurt zou gaan komen, maar ik las al dat je Win mocht meenemen naar de Achterhoek. SUCCES samen!

Branka: Was dat Frio die stond te kijken naar de les van Kelly? Heb ik hem dan toch ook gezien of was jij er 's morgens? Leuk dat jullie er ook veel aan gehad hebben! Als ik het ga proberen dit, dan neem ik Despi of Prince mee. Sam vind ik te groot voor zo'n les en te nerveus. Als je ziet hoe je de handen enzo moet houden, lijkt me een lager paard fijner om mee te beginnen. En Sam is ook geen publieksliefhebber. Ik vond het ook heel leuk om te zien! Eerst de dubbele longe voor mij echter. Eén ding tegelijk hè? Fijn dat het bij jou zo goed ging! En dat met uitgestoken arm vind ik wel herkenbaar. Sam is geen spanjaard, maar hij is gewoon heel bang voor onverwachte bewegingen. Nu hij thuis staat en er constant mee wordt geconfronteerd; Je ontkomt er niet aan hè, met drie jonge nieuwsgierige kids, gaat het wel beter. Het heftige wegspringen is al veranderd in zijn bol in de lucht.

Evaline: Wat een mooi paardje heb je! Les je nog steeds bij Joop? Ik heb er één les van gehad en ik kon me niet zo vinden in zijn stijl. Jammer dat ik je niet heb gezien!

Martine: Ik heb het niet zo op de race-gedeeltes. Zitten die daar niet in dan? Buitenritten gaan over het algemeen erg goed. Echter niet in groepen, dan wordt ie heet. Ik wil met Sam heel graag ook een keer naar het strand. Als dat lukt, kan ik het overwegen. Ik ben namelijk een beetje bang, dat als ik Sam laat gaan, dat hij dan oncontroleerbaar wordt en we in Den Helder uitkomen. :+ Sam is bijna voor de helft Engels volbloed en hij heeft zijn roeping nogal gemist op Duindigt. Hij kan echt ongelooflijk hard galopperen en weet niet van ophouden. Hij valt nog liever neer, dan dat ze hem inhalen! Tot nu toe heeft slechts één paard hem kunnen bijhouden. Wel leuk natuurlijk, maar het moet wel zo leuk blijven dat ie op tijd ook weer stopt.
Ah, je zal me wel begrijpen! Bij mij doet de rem het dan niet en met haakse bochten blijft het lopen, als je er af valt. :+

Regine: Die foto van jou voor je les is erg mooi geworden, dus als je hem wilt hebben: PB me je mailadres even, dan kun je zelf besluiten of ie online gaat. ;) Ik vond het een heel leerzame en leuke dag en met Kelly, Heidi, Jesse en Marcel heb ik ook leuke gesprekken gehad. En die vriendin(nen) hadden al bedacht dat manlief en zijzelf dit ook wel eens konden gaan doen. Die met de fjord, had haar man bedacht. Ze lagen dubbel bij het idee, dus ik wil het je grapje niet onthouden. ;)

Merel: Welkom! En Gerrit Koertshuis was er volgens mij bij in 2008 in Bunschoten(?) Toen er geveild ging worden(?) Was dit plaatje er toen ook bij? Want dan heb ik hem mss al eens in het echt gezien (en erbij staan kwijlen)! Ik weet zeker dat ie toen ook een zwartje bij zich had.

Jellie: Een week geen vlees eten? Nou, dan is het huis hier te klein hoor! :+ Wij eten veel te graag vlees en tja, ik let al op de kleintjes, dus het zit er echt nu even niet in. ;)
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 04-10-09 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:38

@ Anouk, ik heb geen keuze... Ik heb nu iedere dag barstende koppijn omdat mijn sterkte niet klopt. De enige manier om dat goed te kunnen blijven corrigeren is daglenzen... Een bril zou een enorm kostenplaatje worden, aangezien ik dan met een beetje pech om de maand andere glazen moet laten plaatsen...

En die hoofdpijn maakt mij echt ziek af en toe... Ik ga einde van de dag echt scheel kijken...

Daarbij draag ik op mijn werk liever geen bril. Toch best wat hekele situaties meegemaakt, waarbij je blij was geen bril op je neus te hebben.

Dus ja, liever had ik mijn ogen gewoon gelijk gelaserd, maar dat mag niet...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:43

Ja, Elise, idd dan heb je geen keus! En laseren mag voorlopig niet, of helemaal niet meer?

Sterkte hoor! Barstende koppijn is niet niks.

Ik overweeg nu ook lensen, omdat ik een bril ook al een aantal keren erg onhandig vond! Jij hebt gewoonlijk zachte lenzen hè? Ik ben een beetje huiverig voor bij het paardrijden. Ik zie altijd van die situaties voor me, dat er stof in je oog achter je lens komt, of valt dat tegenwoordig mee?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:44

idefix4 schreef:
Branka: Was dat Frio die stond te kijken naar de les van Kelly? Heb ik hem dan toch ook gezien of was jij er 's morgens. Leuk dat jullie er ook veel aan gehad hebben! Als ik het ga proberen dit, dan neem ik Despi of Prince mee. Sam vind ik te groot voor zo'n les en te nerveus. Als je ziet hoe je de handen enzo moet houden, lijkt me een lager paard fijner om mee te beginnen. En Sam is ook geen publieksliefhebber. Ik vond het ook heel leuk om te zien! Eerst de dubbele longe voor mij echter. Eén ding tegelijk hè? Fijn dat het bij jou zo goed ging! En dat met uitgestoken arm vind ik wel herkenbaar. Sam is geen spanjaard, maar hij is gewoon heel bang voor onverwachtte bewegingen. Nu hij thuis staat en er constant mee wordt geconfronteerd; Je ontkomt er niet aan hè, met drie jonge nieuwsgierige kids, gaat het wel beter. Het heftige wegspringen is al veranderd in zijn bol in de lucht.

Nee, Frío stond toen al in de trailer volgens mij. Heb de les van Kelly niet gezien. We hadden aan het begin van de middag les in de andere (kleinere) hal. Bij de beginners. Ik had les van Hanneke en die laat je inderdaad bij de billen van het paard de handen houden. Daardoor last van mijn schouders. Mede daarom trekt de manier van Piet Bakker mij meer.
Een uitgestoken arm is voor Frío niet eng hoor. Hij houdt er gewoon niet van als mensen zomaar 'zijn ruimte' binnenkomen. Eerst 'voorstellen' dan pas aan hem zitten. En gelijk heeft hij ;)
Hopelijk dat Sam een beetje went aan de drukte door de kinderen. Lijkt mij voor jou ook prettiger.

idefix4 schreef:
Ik overweeg nu ook lensen, omdat ik een bril ook al een aantal keren erg onhandig vond! Jij hebt gewoonlijk zachte lenzen hè? Ik ben een beetje huiverig voor bij het paardrijden. Ik zie altijd van die situaties voor me, dat er stof in je oog achter je lens komt, of valt dat tegenwoordig mee?

Ik vind lenzen bij paarden juist prettiger. Om de 1 of andere reden lellen ze bij mij altijd tegen mijn bril als ik die op heb. Honden en katten hebben daar trouwens ook last van :+
Laatst bijgewerkt door BrankaZ op 04-10-09 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:46

Daar heb ik nooit last van gehad. Ik had idd zachte lenzen...

Laseren mag ik nu pas over 2 jaar... :( (wordt door dit akkefietje overigens wel volledig vergoed, dus dat scheelt weer).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:13

Elise: Wat balen dat dat pas over 2 jaar mag en die hoofdpijn mag je vast gestolen worden. En om het maar een klein beetje positief te maken, dan heeft dit ongeluk toch eens iéts goeds gebracht, want laseren is heel duur.

En Branka: Bij mij zijn het voornamelijk kinderen die mijn bril altijd naar de andere wereld helpen. Het irriteert ook op mijn neus en ik vind brillen niet mooi. Sam is nogal een paard voor één persoon. Maar hij is ook erg nieuwsgierig. De nieuwsgierigheid wint het van de angst momenteel. Hij is dol op kleine kinderen met stukken brood en brokjes. Dan mogen ze zwaaien wat ze willen, dan zijn ze niet eng. :+
Ik begreep al dat Frío gewoon een heer van stand is! Het is ook maar normaal dat we zijn wensen ook moeten respecteren hè? Bij Sam moet je je ook eerst even voorstellen. Ik vind dat wel charmant!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:16

En Branka: Wel jammer dat jij dat niet was, want dat paardje heb ik ook op de foto gezet. Er zat een Jacqueline bij volgens mij. Ik ken haar (nog) niet.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:16

Branka, je kunt je eigen weg daarin wel vinden hoor. Ik doe het weer anders dan Piet Bakker en Hanneke, ik heb wel mijn armen wijder en de teugels ieder aan 1 kant van het paard als basishouding maar ik raak het paard niet aan. Dat vind ik storend en kan ik mijn handen niet meebewegen met het paard omdat ik vind dat ik ze dan 'vastzet' op het lijf. Maar zoals met zovele zijn er meerdere wegen naar Rome en je moet gewoon even voelen wat bij jou het beste past.

Elise wat balen joh dat je er nog steeds zo'n last van hebt! Ik hoop zo dat het snel beter met je gaat!

Marielle fijn dat bokt je even goed doet op het moment. Ik kan me voorstellen dat het verdriet enorm groot is, het is een rotziekte.

Anouk het paardje wat naar de les van Kelly keek is het andere paard van mijn vriendin. Omdat ze de hele dag al samen waren in Leusden zou het onrust geven bij beide dames om ze uit elkaar te halen. Nu was Krabbe braaf in de les en stond Priem lekker beetje te soezen aan de kant. Samen uit samen thuis is hun motto :+
Enne... wat is er mis met een Fjord? Daar kun je ook prima mee lange teugelen!
En de foto wil ik graag!! Ik wist helemaal niet dat jij foto's had gemaakt? sMorgens bij de wedstrijd was ook een man aan het fotograferen, geen idee wie het was. Ik hoop er nog wat van te zien! Ik pb je me email even.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:17

Anouk Jacqueline inderdaad, de eigenaresse van de 2 ;) mail mij die foto maar, dan stuur ik ze naar haar door! Leuk!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:17

Anouk, lenzen zijn ideaal hoor! Ik heb ook zachte lenzen, nooit problemen mee, zit veel lekkerder dan een bril ;) .

Jellie, ach jeetje.. mooie zin had je nichtje op dr hyves.. :(:) .

Shanna, gaaf paard om te rijden! :D

Branka, leuk, frio heeft dus goed zn best gedaan tijdens de lange teugel dag :D ! Je zult trots zijn!

Regine, zo he, heel verslag. Wel een super mooie dag geworden :)) Daar doe je het voor! De foto's liegen er niet om, ziet er goed uit!

Zooo, ik zit op mn roze wolk hoor :D !! Chico was vandaag mega knuffelig tijdens het poetsen. Heerlijk uitgebreide poetsbeurt gehad, en lekker wezen kroelen samen :+: Echt zo'n dotje!! Daarna rijden, ging ook echt súper. De rechtergalop wordt ook stukje bij beetje steeds gecontroleerder. Echt een super paard :+:

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:55

Ooow lekker is dat he, als ze zo knuffelig zijn! En de galop die goed gaat!! Super Ilona, kruip jij maar naast mij op die roze wolk. Ik ga er voorlopig niet af na gister :+

Anouk, jammer dat je de zwarte Lipizzaners gemist hebt, die waren erg gaaf. Thamar heeft een poos in Spanje gewoond dus ik had ze een paar jaar niet gezien. Haar paarden waren echt veranderd, volwassen geworden qua looks voor mij. Had je Ellen nog net wel gezien? Ze was inderdaad haar stijgbeugels vergeten. Die had ze vrijdag van haar zadel gehaald en er niet meer aan gedacht. Ze vroeg buiten een voetje, ze is ook nog geblesseerd dus ik dacht dat het daarvoor was, maar ik was nog net wel wakker genoeg om te zien dat ze anders er niet op kón komen whaha! Inderdaad hebben ze na de Lipi kuur gauw de stijgbeugels uitgeleend. Ik zat in het muziek hok en dacht al wat duren ze lang.... en toen zag ik Ellen in eens met stijgbeugels binnen komen... aaaaaaah... hahaha.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 08:29

Jelle, gecondoleerd met het verlies van je nichtje, ik hoop dat jij en je familie het terzijnertijd een plekje kunnen geven.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 08:36

Vind het nog steeds jammer dat ik er niet bij kon zijn zaterdag maar het is niet anders, heb gister weer even getraind en eigenlijk voelde hij heel goed aan, bijna weer zoals vanouds dus daar ben ik dan wel weer heel blij mee, het lijkt overigens wel of zijn hoeven dagelijks veranderen kwa slijtage nu vond ik het er weer een stuk beter uitzien en het was niet meer 1 been die warmer was dan de andere, hopelijk gaan we de goede kant op nu *D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:10

Goedemorgen,

Anouk, bedankt. Weekje vleesloos geen optie.. zou hier ook niet zijn hoor :D Al kunnen champies wel lekker goed als vleesvervangers werken.
Jan heeft ook lenzen maar nooit gedoe mee. Hij heeft van die daglenzen.. lekker makkelijk.

Prinslover ook op een heerlijke roze wolk *D Fijn dat je zo happy bent met je paardje.

Regine, thanx.

Hosante bedankt. T zal best een tijd duren voor t een plekje heeft..

CLoris fijn dat je gister weer fijn getraind had en dat t bijna weer als van ouds is..

Heb nog 2 mooie foto's van Pablo toen we hem s'avonds een x op de wei hadden gezet.
Afbeelding

Afbeelding

Heb er nog meer, ook met hem en Flan samen en van t rijden maar de puf ontbreek me om t allemaal te bewerken nu.

Gisterenaaf zo gelachen. Flan en hij gingen op groot stuk land. Samen stoven ze erover heen.
Flan voorop en die liet hem er niet langs :)) ging allemaal zigzaggen... later ging ze hem steeds uitdagen..
Liep ze een eind weg en als hij dan in de buurt kwam, ging ze echt patsen en groot lopen..
Ben echt bevoorrecht met zulke pracht dieren :+:

Fijne dag!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 09:27

Nu mijn verslagje van de langeteugel dag.
het was vroeg op staan en alles in pakken en trailer pakken die we geleend hebben en Baron inladen.

rond 9.00 kwamen we aan.
we gingen gelijk Regine opzoeken voor de box die we besteld hadden.
Baron uit laden en in box gedaan samen met Jesse in de kinderwagen (kan je na gaan hoe braaf Baron :D ) is en Marcel was inmiddels in de kantine bezig die ingevecht was met een camping bedje }> Tja hoe klap je nou zoiets uit _O-
Ik was zo verstandig om de gebruiks aanwijzing mee tenemen uit het laadje thuis :D
We hebben het Camping bedje ooit 1 x uit geklapt met moeite en nooit meer in of uit geklapt :o
was al die ochtend al een gevecht om het in teklappen :o :(:)
maar nu hebben we het door :D
Oke 1 maal uit geklapt tehebben kon Jesse erin :D
hij kon mooi als ie stond zo uit het raam kijken naar de paarden die voor bij kwamen en vooral naar de damens _O-
nou Jesse eerst wat drinken gegeven en Marcel was inmiddels al weer vertrokken met zijn Camera om mooie plaatjes teschieten.
daarna liet ik Jesse eventjes in zijn camping bedje spelen en vroeg aan de mensen die aan de bar zat of ik mijn paard kon poesten.
of ze op Jesse wilde letten en dat was geen probleem. :D
Ik ging Baron poetsen en toen ik klaar was kwam ik Marcel tegen die eventjes in de kantine was geweest om al foto,s op zijn computer tezetten.
hij vertelde me dat Jesse aan het huilen was maar dat er een vrouw (weet haar naam niet meer) hem op schoot nam om te troosten en Jesse vond het prachtig zat gelijk met haar tepraten op zijn manier en te lachen :D
daarna moest ik met Baron lange teugelen en had ik Jesse in de wandelwagen gedaan die van me over werd genomen door dezelfde vrouw die hij al als eerste om zijn vingers heeft gewikkeld 8-)

De les was erg intressant :D
in het begin moest ik eraan wennen en Baron ook :o
maar uit eindelijk deed ie echt zijn best voor me en dat zag je :D
Ik geloof dat ik met een big smile rond liep :D :o
we hebben aantal zijgangen gedaan die aardig lukte ook in draf :D

Na de les had ik Baron weer op stal gedaan en eten gegeven, kreeg ik Jesse weer terug die lekker had geslapen in zijn kinderwagen :D
Ik ging in de kantine achter de computer zitten en de foto,s laten zien aan mensen en verkopen :D
Toen ik op wilde staan had ik me een spierpijn ongeloofelijk :(:)
Je kon merken dat ik nu spieren had gebruikt die ik aardig een tijdje niet mee heb gebruikt tijdens en na de zwangerschap :o
Kelly kwam ook nog eens bij me zitten en het eerste wat ze zei en heb je al spierpijn _O-

Ik kwam Anoek ook nog tegen maar duurde niet lang want Jesse had haar ook al om zijn vingers gewikkeld _O-
Vele mensen zaten met Jesse spelen of knuffelen die in zijn camping bedje zat tespelen met pronken naar damens :P
Jesse lachen en gieren als ie een vrouw aan zijn bedje heeft staan :')
ook als ie uit het raam keek dan was ie echt bezig met gillen en tegen het raam aan slaan met zijn kleine handje om aandacht tekrijgen _O-
en dat kreeg ie hoor :D
Jesse heeft amper geslapen hij had het maar druk met vrouwen versieren 8-)

Ik ging ook nog eens wandelen met Jesse in het bos.
kwam ik op een mooi pad uit waar mooi gras groeide.
dus ik het pad in en dat wandelde zo fijn met de kinderwagen. :o
ik vond wel dat het gras te netjes gemaaid was :o
nou dus ik wandelde verder en kwam wielandjes tegen o leuk schaapjes en een pony en ik verder wandelen en zag een trailer staan op het pad en nog meer dingen.
dus ik verder lopen en kwam bij een huis uit
er kwam een vrouw op me af ze zei weet je wel dat je in mijn tuin aan het wandelenen ben :oo _O- :')
Ik ohh is dat uw tuin ik vond het al zo mooi ik heb hiervan zo genoten dank u wel :o
ze zei ja maar daar is de uitgang _O-
whahahaha hoe kon ik het nou weten dat er een bospaadje zo uit kwam in hun tuin ik heb vast een bordje gemist van Prive :o

Ach ik vond het wel grappig om door zo een mooie groot echt groot stuk tuin tewandelen en dat je gelijk een vrouw uit huis zag schieten 8-)
dus weer wat beleeft :D

Na afloop van deze dag alles weer in pakken en paard inladen Anoek nog Baron laten zien voor ik inging laden :D
ik geloof dat we half 9 eindelijk echt thuis waren :D
dus was een lange dag maar een leuke geslaagde dag +:)+
volgend jaar weer *\o/*

met wie ik allemaal gesproken heb weet ik niet hoor :o
ik ken niet iedereen van gezicht of naam :D

Maar hier wat foto,s Van baron en mij :D

Jesse kreeg een stukje krentebol en Baron wilde eventjes kijken of Jesse het wel goed op at :Y)
Afbeelding

Baron denkt gewoon eerlijk delen ik ook een hapje krentebol :Y)
Afbeelding

Nou voor het eerst lessen :o ik kreeg uitleg :D
Afbeelding

Ik probeerde een zijgang in tezetten :o
Afbeelding

Ja Baron dat is ook een hengst hoor :+
Afbeelding

is nog best wel moeilijk hoor :o lange teugelen :P
Afbeelding

zie mijn big smile _O-
Afbeelding

Baron in een drafje en ik maar bij benen :P
Afbeelding

Na afloop mocht Baron spaanse stap laten zien :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en natuurlijk hoort knielen erook bij :D
Afbeelding

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:44

Gaaaaaave foto's en wat een leuk verslag!! Het was een lange dag ja voor mij ook. Ik was gister dan ook total-los en vandaag nog niet fit maar het was echt zo de moeite waard. Ik ben blij dat je er van genoten hebt!
Ik ben heel benieuwd naar Marcel's foto's ik heb er helaas nog helemaal niks van kunnen zien. En Jesse ja wat een heerlijk mannetje is dat! Monique was de oppasmoeder, ze was ook helemaal weg van hem. Ze had hem tijdens jouw les meegenomen naar de 'andere kant' want zij bemande de stand van de NVVR en we hebben ons daar allemaal heerlijk met hem vermaakt!
Er zijn geloof ik foto's gemaakt van Jesse in de NVVR stand, die zal ik wel doorsturen als ik ze heb.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:51

Euhm... over foto's gesproken... Regine O:)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:53

:)* :oo

Ik heb nog niks gehad... ik ga Jacqueline meteen een mail erover sturen!!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:54

Jesse gooide zijn charme in de strijd voor de dames en zijn humor bij de heren. De stalgenoot die met mij mee was, Peter, had op een gegeven moment de grootste lol met hem :+

De foto's zijn prachtig. Ben ook reuze benieuwd naar die van Frío en mij. Helaas kwamen er steeds veel foto's van de anderen langs als ik kwam kijken. Marcel heeft er volgens mij ook heel wat geschoten!

@ Anoek: Frío is inderdaad een heertje. En ja, hij en Sam hebben groot gelijk dat ze vinden dat iemand zich eerst voorstelt voordat ze aan ze gaan zitten. Willen wij tenslotte zelf ook _O-

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:55

regine schreef:
Anouk het paardje wat naar de les van Kelly keek is het andere paard van mijn vriendin. Omdat ze de hele dag al samen waren in Leusden zou het onrust geven bij beide dames om ze uit elkaar te halen. Nu was Krabbe braaf in de les en stond Priem lekker beetje te soezen aan de kant. Samen uit samen thuis is hun motto :+
Enne... wat is er mis met een Fjord? Daar kun je ook prima mee lange teugelen!
En de foto wil ik graag!! Ik wist helemaal niet dat jij foto's had gemaakt? sMorgens bij de wedstrijd was ook een man aan het fotograferen, geen idee wie het was. Ik hoop er nog wat van te zien! Ik pb je me email even.

Ik heb er een aantal gemaild. Ik zal Frank vragen om ze op photobucket te zetten. Dan kun je nog aangeven welke je op originele grootte er nog bij wilt hebben. ;) Ik had er een aantal gemaakt. Bij Ellen en Tanja druipt het plezier af van de Pas de Deux. Jammergenoeg was met dit toestelletje de scherpte een kleine tegenvaller.

Haha, ja joh! Ze zei al dat ze het een beetje eng vond als het paard zou gaan vervelen dat ze er zonder stijgbeugels op zat. Toen ik de show zag, want die heb ik gelukkig wel gezien, zag ik inderdaad dat het geen makkelijke is om te rijden! En dan was ie deze keer al braver dan de vorige keer! Want toen was ie over een hekje gesprongen, vertelde je toch? Haha! Wat een dondersteen. En dan ik met mijn ideeën: Ik loop weer warm voor een paard met zo veel pit. :D

Ilona: Wat leuk dat jij ook zo'n knuffelpaard hebt joh! Leuk is dat hè? Wij hebben er hier ook 2 en soms is Prince ook best aanhankelijk.

Jellie: Je hebt idd 2 plaatjes van paarden en wat fijn dat ze zo samen op de wei kunnen. Hebben ze wel plezier samen hoor.

Heidi: Ja, Jesse is een droppie! Wat een schattig vrouwenverslindertje! En je paardje is errug mooi. De foto's zijn heel goed gelukt! Jij gaat zodra de spierpijn weer mindert ook weer fanatiek verder met oefenen? Ik vond jullie gevecht met het bedje ook wel geinig. Het was deja-vu hoor! Wij hebben zo ook een paar keer staan vechten en bij ons wat ie 2ehands, zonder gebruiksaanwijzing! 8-)

Ik blijf ook graag op de hoogte mbt LT dag. Volgende keer ga ik zeker proberen om anders Despi even te lenen van Frankie en anders kleine Prince. :P Ik vond die shetlander ook ontzettend veel humor hebben! Hij sprong één keer bijna over de hekjes heen, leek het.
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 05-10-09 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 10:56

@ REgine, komt er volgend jaar overigens weer een lange teugel dag?! Als het niet samenvalt met merriekeuringen, dan wil ik nl. wel heel graag meedoen!