[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:47

jeetje jullie racen er echt doorheen zeg! :D

spookje leek gisteren weer aardig opgeknapt! *\o/*
ga zo weer even kijken!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:20

__Tetske__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:24

Zoo hier ook weer een bericht met foto's van mij.
Gister even een paar kiekjes gemaakt van mijn mooie meid.

Hier komen ze dan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie van dr?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:15

Picassox

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:20

Saida, da's echt een knapperd! :oo

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:50

Hmhm...... ach wie weet........ ooit....... :=

Een klein Rintsje lijkt me ook erg leuk in de toekomst.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:55

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:56

Zo Saida, dat is nog eens een smakelijk hapje :j

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:04

Tjonge wat heeft Sanne weer mooie foto's gemaakt!!!

Hehe.... ben weer op de wereld... heb 2 dagen zo'n giga koorts gehad, lag klappertandend en rillend in mijn bed, jakkes!! :(

Afgelopen weekend voor het eerst Cantaor mee gehad naar les van David de Wispelaere (gelukkig komt hij weer enigsinds in de buurt lesgeven *\o/* ).

Toen ik in de binnenbak aan het losstappen was, kwam er een Fries voorbij lopen en meneer moest zowaar stoer doen en begon met zijn manen te flapperen, zo blij je kan zijn met een beetje pit wat een paard weer krijgt :D

In de les hebben we veel gedaan aan zijn kracht in zijn achterhand (of eigenlijk aan de kracht die hij niet heeft ).

Ik was thuis al bezig met zijgangen om de kracht te verbeteren en dat hielp ook wel, maar David gaf mij een combinatie van oefeningen waar het een het ander versterkt + dat hij beter op mijn binnenbeen reageert.

Zo moest ik op de volte (geen ei..ik rij altijd een ei ) dan volte klein beetje verkleinen, vanuit de volte over gaan op de binnenhoefslag en dan wijkend naar de hoefslag, op de hoefslag aangekomen verder gaan in schouderbinnenwaarts.

Ook voor galop moest ik op de volte, volte licht sluiten, wijkend weer naar de grote volte en aangekomen op de hoefslag in galop aanspringen.

Hij deed alles zo braaf!!! Maar het was wel een aanslag op zijn conditie :Z

Oja over zwarte Spaanse schonen gesproken :9

http://www.majestic-andalusians.com/SAL ... rsesA.html

http://www.majestic-andalusians.com/eSe ... eding.html

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:23

Dat veulentje is zo schattig :+:

Gedver, jij ook al ziek. Het gaat wel echt rond. Gelukkig ben je weer beter!!

De les klinkt zeer interessant, je kan in ieder geval voorlopig aan de slag met Cantaor!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:23

oww das shannon dr boytoy ;) dacht dat jullie die al ontmoet hadden... tsjah die betrap ik regelmatig in dr stal en op smsjes ;)

*Later volgt uitgebreide reactie*

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:26

helga: mooie fries hoor. met de gsm gemaakt?
mies: tja ook bij jou natuurlijk erg mooie foto's, komt er een topic? en die laatste reactie van je snap ik totaal niet
saida: wow das een hele chique pre zeg. wel jammer dat ze hem zo "steil" rijden. beest kan bijna niet uit de weg met z'n hals
cyrina: ben je nu zo ziek geworden door die conditietraining??
ilona: knappe chick dat ie dat zo rap door had. mept ie nu nog steeds zo met de spaanse pas dan? overigens vind ik het wel geinig dat mijn vraag zoveel interesse los heeft gemaakt hier.

vanmiddag het strandgevoel gehad met des. de buitenbak staat grotendeels blank. nou kende hij dat al wel aan de hand maar nu ik er op zat, had ie toch zoiets van ja moet ik daar doorheen?! maar des is des niet als ie dat niet doet haha. erin stampen vind ie ook geweldig. overigens reed het niet lekker, balans was vandaag ver te zoeken. galop sprong ie verkeerd en gekruist aan, nou dat zat echt voor geen meter.

enne meiden........ de kans is groot dat ik er de 19e toch bij ben, niet de hele middag maar toch. vandaag ook het programma van paardenvandezon binnen gekregen. meer variatie als vorig jaar heb ik het idee

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:56

Afbeelding
Afbeelding
stond ineens de bloemmist voor me deur met de groeten van je echte liefde
gaaf he

ff snel ben niet thuis en wou wel langer maar deze pc heeft kuren zelfs geen hotmail erop kan dus geen post openmaken en mijn schat had me nog wat leuks ook gestuurd via de mail
dus meiden die vlinders gaan nog harder door me lijf heen
moet gaan we gaan nog wat leuks doen doei doei

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:05

peet veel plezier joh!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:59

Cyrina; klinkt goed zeg met Cantaor! Ik ben nog in het begin stadium langs geweest toen, je moest hem toen nog echt aanmoedigen.. En nu lees ik dat ie langzaam maar zeker heel goed in zn velletje komt te zitten :D . Gelukkig ben je ook weer wat beter nu!

Saida: Oef, lekker snoepje hoor *D

Sanne: Hoe is het bij jou en met de paardjes? Vaidosa nog steeds zo goed?

Peet: Wat leuk die bloemen zeg :D . Wat schattig!

Frank: Veel paarden (prins, pitufo en chico) die dus de spaanse pas kenden, deden het vaak ook wat driftig :P . Ze worden er toch wat 'heet' van, en stampen vinden ze leuk geloof ik hihi :+ Dus Chico stapt soms ook wel eens ja.. Maar sommige stukjes doet ie heel goed. Knappe Des, zo door die plassen! Wel met rijden lastig ja..

Ohhhh, wat ben ik weer TROTS!!! Wéér een hoogtepunt... Echt geweldig... Mijn chico :+: Ik wil niet anders meer hihi! Vandaag met Benthe en Utixo naar het strand gegaan!!!!! :):) *\o/* :):) En hij was braaaaaaf! Geen stap verkeerd gezet! Ook lekker draven en galoperen! Stond trouwens een best windje := en echt vloed, dus ook nog eens een klein strandje.. Maar ondanks dat heel braaf! Op 1 bokje na dan, hij vond Utixo te veel bumper kleven :+ hihi. Gekke poownie ook *zweeft weer verder op dr roze wolkje :+: *

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:02

mies-apollomooie foto`s hoor
sanne hoe krijg je die waas op de achter grond ?
machonito hoop dat het heel snel over gaat voor jullie ventje.
enleukfilmpje trouwens. *D
dinkeygirlgelukkig dat seuv niet meer kreupel loopt.
gewoon lekker rustig aan doen,spierpijn kan ook heel erg zeer doen .
helga fijn he regen :(
heikedenise binnenbak !!!ja wil ik ook wel ,maar dan moet ik altijdt naar de manege toe en hab dar altijdt geen zijn in of geen tijdt voor.
prinslover makelijk he zo groom :j
saidaja dat ziet er dan wel weer erg netjes uit *D zonder snor .
djemo krijg ook een snor ik vindt het vreselijk ,moet hem straks ook even scheren .
nouvelfijn dat spookje weer op knapt .
jolinnwat een schatje ik wil er nog wel een x 1 bij hebben maar dan moeten we wel meer ruimte hebben .
tetske leuke foto`s *D
saidaja erg mooi die zwarte *D
lauluamooie foto`s
cyrinahardt gewerkt dus samen.
en de tweede link mooi paardje *D
frankiej lekker he !! met je paardje door de blubber plassen *D
als je niet paardej nietlekker loopt hebje er ook niet zo veel plezier in he .
peet geweldig echte liefde. vlader nog maar heel lang door hoor :=
prinslover superdat het zo fijngin met he trijden buiten .
en he lijkt mij ook zo gaaf om met djemo het strand op tegaan ,maar is voor mij zo lang rijden .
romee is geslaagd voor haar A diploma
ben zo trot op mijn wijffie :+:

hier wat foto`s van hetaf zwemmen ....
Afbeelding
romee is in die roze korte broek .
Afbeelding
mijn trots :+:
Afbeelding
romee in de roze zwembroek.
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:05

Knappe kleine meid ook! *D Gefelciiteerd

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:05

Iloon wat gaáááááááááááfffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ben jaloers,lijkt me zo gaaf om eens een strandrit te maken...ik rij al meer dan 30 jaar paard(pony :D ) en heb gewoon nog NOOIT op het strand gereden :o

Karina heeft vanmiddag even geholpen met Morrie(zijwaarts/schouder voor enz),ik ben blijkbaar toch behoorlijk op de goede weg,maar Morrie is niet al te soepel :D ligt gelukkig dus niet geheel aan mij,soms kan hij best een tank zijn hè Karina ;)
Ik moet gewoon wat meer geduld hebben en niet te veel te snel willen...in principe hééft hij al zo veel geleerd in de tijd dat ik hem heb ;)

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:06

:wave:

Ilona wat super!! Wat een lief paard heb je toch..
Laatst bijgewerkt door amanda89 op 28-03-09 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:07

aaaaah...knappe meid met dr A diploma!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:24

romee is nog maar net 6 14 februari jarig geweest .

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 02:01

Gefeliciteerd met d'r A-diploma hoor! Zijn toch speciale momentjes zo met kinderen...

Ilona!! Wat doe jij nou?? Wat stoer zeg! Superpeerd!

Ik had nog wel even door willen prutsen met Moreno haha, het is misschien niet zo spektakulair om te zien maar het is wel belangrijk werk voor hem zo. Ik zou ook wel heeeeeel eventjes 2 jaar vooruit in de tijd willen kunnen spieken hoor, maar geduld en concequent aan de basis werken is uiteindelijk toch de korste weg.

Zo, wij zijn naar de hengstenshow bij van Uytert geweest, even Diarado, de pappa van ons aankomende kwpn-veulentje in het echt bewonderd. Knappe jongen is het.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 07:56

Denise: Scheelt nog dat je met de auto kan! Ik ga meestal op de fiets en als ik dan onderweg nat wordt! ben soms echt een verzopen katje als ik thuis kom!

saida: Op hyves staan er wat meer dan hier, dr komt nog een topic..maar die moet ik nog maken ;)
Scheer je alleen dr baard of ook dr hele neus? Bij shannon vind ik het eigenlijk nooit zo opvallen.

natasja: Leuke foto's! Je hebt een mooi paard gekocht!

cyrina: dat zijn nog is oefeningen!! Ik vind het altijd wel leuk om zulke combinaties te rijden! Alleen is shannon nog niet klaar voor de zijgangen ;)

frank: Die komt er nog...die laatste reactie gaat over die zwarte hengst..dat is shannon dr boytoy (=speeltje/ vriendje achtig iets :P)

peet; wat lief!!! Wanneer horen we meer over je liefde?

Ilona: Laat me raden, volgende week zit je er zonder zadel op :P Gaaf hoor!!! Dus dat wordt strand over een paar weken?

marielle: leuk! Gefeliciteerd

Tentame ging nog best goed!!! Ze hadden gezegd dat het makkelijk zou zijn, dus had het iets te makkelijk ingeschat maar ik ben overal wel uitgekomen. Nou een paar weken wachten op de uitslag. Ik hoop dat ik ze weer allebei gehaald heb... dan ga ik mn hele 1e en 2e jaar zonder herkansingen halen! *moet er hierna nog 2 maar heb er vertrouwen in ;)*
Vandaag ben ik weer bouwvakker :P Mag gaan helpen het dak dicht te leggen...lekker want met die stomme regen is dus een deel van de bak droog en een deel nat (gelukkig niet glad dus lekker om doorheen te spetteren!) En als het goed is gaan we nog foto's maken dus kan ik de bak is laten zien!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 08:08

mies, ook goeiemorgen. ook al zo boktverslaafd? haha. veel succes vandaag met dat pokkeweer
ilona, mooooiiii! erg goed bezig jij. je ziet maar gewoon doorgaan dus. waren de golven niet hoog zo met dit weer en dan ook nog vloed?
karina, dan had je gerust hier aan kunnen komen ff-tjes. is ongeveer 5 minuten met de auto. mooi spul daar he? joop is een lagere school klasgenoot geweest van mij overigens
gab, ja ze kunnen soms idd moeilijk zijn die 4voeters
marielle, gefeliciteerd zeg. maarre mogen ze bij ullie met zulke korte broeken afzwemmen? hier moeten ze tot over de knie vallen, ook bij A

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 08:20

hahaha...nee maar ik mis de gave om uit te slapen... wakker is bij mij wakker en dat is afgelopen weken tussen half 7 en 7 uur, dus dan maar even bijreageren ;)