machonito, ontzettend veel sterkte
ik moet er niet aan denken, ik heb mijn katje nu bijna 3 jaar (12 augustus, verjaardagscadeautje) en hoop dat ze nog een tijd bij ons blijft. Gek dat je zo ontzettend stapelgek kunt zijn op zo'n klein en arrogant beestje
Ik denk ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt, nee ik weet het bijna. Zoals je het zelf uitlegd, je kiest voor je juiste weg, niet de minst vervelende voor jou. nogmaals sterkte
saida, fijn dat je zo ontzettend van haar geniet!
thnx voor je compliment
Nou ik heb net filosofie examengehad, wat was dat een meevaller zeg.. pff ik was er echt bang voor maar ik heb hte volgens mij sowieso gehaald !
nu even ontspannen en dan morgenmiddag weer knallen (engels)

Dus dan moet ik gewoon ff tussendoor bokken.
Valt niet mee hoor, na 2 weken vakantie en 1 weekje londen de draad weer op te pakken
Menn, het leven is zwaar
. Geniet maar lekker van je jarige job 
. Kaar was/is er kapot van.......
. Maar hij heeft een mooi leven gehad gelukkig.
Op school kreeg ik elkekeer traan ogen, en ik moest huilen.. Tja dat doet gewoon supper zeer! Toen naar me mentor gegaan, en die zij dat ik beter naar huis kon gaan. Want tja met een pijne oog is dan ook niet fijn om dan op school te gaan zitten.. Ik kwam hier heel even, ga zo weer op de bank liggen, heb nog geeneens 8 uurtjes geslapen vannacht.En me oog moet ook rusten.Moet ook me paardrijles voor morgen afzeggen, voor de stof in de bak, als ik dan nog stof in me ogen krijg gaat het shuren..Echt *** vind ik het maarja.