Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Caro_MarjaH schreef:Na 3 jaar ga ik ook verhuizen, paar kilometer verderop. Gisteravond zijn we gaan kijken en wat een luxe zeg, binnenbak, solarium, stapmolen, megagrote stallen, hele jaar door overdag in de wei. Pfff, had ik veel eerder moeten doen ipv me steeds ergeren aan vanalles en nog wat. Enige voordeel wat ik nu heb is dat ik de weg oversteek en bij mijn paard ben. Maar die paar kilometer verderop valt in het niets tegen alle luxe die ik daar heb en nu totaal niet heb.
DaraBariton schreef:Maandag was het het laatste landdagje helaas dus nu gaan de paarden in kleine groepjes van 2, 3, of 4 en soms meer in de bak. Dit wordt gedaan en voorderest moet je zelf zorgen dat je paard extra buiten komt dit regelen we gelukkig met een paar anderen die elkaars paard dan ook buiten zetten.
Wat een weer he gister! Was aan het rijden en zag een mega zwarte wolk op ons afkomen en konden nog net naar haar stal draven om te schuilen! Daarna wel weer verdergereden met een grote regencape aan hahaha![]()
Aankomende zaterdag weer starten![]()
Wie nog meer?