Martine: Hahaha vond hem wel grappig die opmerking . Hij is wel origineel .
Ellis: Balen zeg! Hopelijk knapt ze snel weer op! En ben wel benieuwd naar Ferro, heb je nog foto's ?
Nouvel
Geplaatst: 13-07-11 20:06
laatste foto's die ik heb gemaakt zijn niet spectaculair, toen wilde hij alleen maar eten... zijn van 26 juni... daarna zijn we nog wel 2x geweest, maar geen foto's gemaakt...
hij ziet er goed uit ellis alleen balen van fifi hopelijk is de hoefbevangenheid snel over
Zitouna
Geplaatst: 14-07-11 14:12
Ellis super dat het met de wond de goede kant op gaat! Wel balen dat ze nu hoefbevangen is zal je topic nog een x bijlezen ook Zwartje ziet er goed uit zeg, hij is toch al een stuk steviger geworden sinds vorige keer! Is een van die palomino's nou die van Shanna?
Hmm hier willen ze niet laden ga het zo nog eens proberen, verbinding is een beetje slecht
Hier alles goed, lekker bij de paardjes geweest vanochtend en nog even langs de markt gegaan, er is een gedeelte waar mensen die in Europa wonen allemaal 2ehands spullen verkopen vanuit hun auto, was een Duits-Tunesisch stel die een heleboel paardenspullen hadden heb twee trensjes, een enkelgebroken koperen Kieffer en een K&K koper dubbelgebroken, 5 euries per stuk en een Passier dressuurzadeltje gevonden voor een hele nette prijs
Michelle - Totale revalidatie duurt 10 maanden, daarna moet ik alles weer kunnen. Dus ook hardlopen, draaibewegingen, onverwachte bewegingen kunnen opvangen, enz. Met 6 weken ongeveer mag ik weer autorijden, en buiten fietsen. Duurt allemaal nog ff dus!
Esther - Staat Shaggy wel gaaf dat oudroze! Echte mannen dragen roze!
Limonade
Halloo dames! Ik leef nog, maar ben min of meer aan het onderduiken tot Sintra er is, haha. Het duurt nu nog ongeveer 3 maanden, gelukkig gaat de tijd erg snel!
Tot die tijd lees ik rustig mee, en reageer is misschien af en toe een keer. Ben zo een beetje alles bij elkaar aan het kopen. Nu nog opzoek naar een zadel, bitloos hoofdstel en dan ben ik er wel zo'n beetje. Ohja, dekjes. Ach, het noodzakelijke heb ik maar alvast, hahaha.
Limonade
Geplaatst: 15-07-11 16:30
Oh jah, en al even niet naar Sint geweest Mijn man heeft Pfeiffer en is erg ziek geweest, ik was nog even druk met het werk ( 2 fulltime weken achter de rug ) dus dan komt het er niet van. Gelukkig staat ze heerlijk bij Chawwa op de wei met Guapo. Hoop over een paar weken weer te gaan *zucht*
Nouvel
Geplaatst: 15-07-11 16:56
martine, wat een koopje zeg!
karina, ik vind je hoofdstel zoooo mooi!
saida, dank je...
limonade, sterkte met je man en met wachten...
pfff suf zeg, ik zit net even te puzzelen met wat foto's voor die BIT cover actie, had toch even niks te doen, druk ik op enter om te kijken of ik een zin soms in 2 stukjes kan breken is 'ie ineens weg en staat 'ie defitief, kan ik niks meer veranderen... stom zeg... dit is 'm geworden... http://bitcoveractie.nl/covers/barok-in-de-mensport/
was eigenlijk nog niet uitgepuzzeld, maar goed, het is niet anders...
Ik zag dat hetzelfde hoofdstel bij Marcel op de site inmiddels 210 euro kost, dus ik zou zeggen sla je slag . Voor het barokke clubbie special price hoor! Dan zie ik hem tenminste nog eens terug op foto's...
Martine, ik ga meteen jouw Bit-cover ook even opzoeken, die moet haast wel geweldig zijn met al die prachtige berbers van je! En meteen een super-onderwerp voor in Bit... hebben er nog niet eerder ingestaan denk ik of wel?