Shanna, gefeliciteerd! Wat een charmante verschijning!
Gisteren met Frío naar de lange teugel dag geweest. Heel erg leuk! Frío was erg onrustig op de trailer en de stalgenoot die mee was kon gelukkig een stal voor hem regelen. Het alleen zijn vond hij daar nog niet een groot succes, maar hij was wel stukken rustiger. Dook meteen de drinkbak in en staan eten.
Eenmaal in de bak ontspande hij duidelijk. Hij vond het heerlijk om aan de slag te mogen en af en toe ook lekker langs de kant aandacht lopen trekken van kijkers

Na het showblok zijn we weer terug gegaan. Voor Frío prettiger en ook omdat het behoorlijk woei.
Op stal gekomen Frío snel uitgeladen en regendeken op zodat ie nog lekker een paar uurtjes op het land kon. Was hij blijkbaar hard aan toe, want meneer rende eerst naar de verste hoek van het land waar geen andere paarden stonden en gooide er toen een paar ongelooflijke bokken uit om daarna lekker bij zijn dames te gaan staan grazen

Zelf heb ik vooral spierpijn in mijn schouders. Wat dat betreft neig ik toch om de manier waarop Piet Bakker les geeft te gaan doen. Ook omdat Frío wel accepteert wanneer ik dicht op hem sta, maar hij eigenlijk een paard is dat heel erg gesteld is op zijn eigen ruimte. Het argument van Piet Bakker dat een paard zijn staart moet tonen vind ik ook erg op Frío van toepassing. Die staart (en billen) mocht ik in het begin niet eens oppakken bij de wortel. Vindt hij nog steeds niet heel erg fijn.