maar ik moest de foto's zien!
En jullie even een voorproefje geven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die eerste joh, wat een onwijs gaaf plaatje, dat is ook net een poster hoor!
) Ik vind Shannon zich echt heel mooi ontwikkelen, ze ziet er super uit!
En ach toen ik Suev ging inrijden heb ik ook soms een aantal dingen gedaan die niet volgens het boekje waren
maar dat is ook helemaal goed gekomen!
Doe haar maar een dikke knuffel!
Tijdens de opleiding moesten wij zowiezo al oefenen met alle 4 de benen aantikken met de zweep, en dan moesten ze ze optillen. Het is idd even het juiste plekje vinden

en anders mn moeder wel! *die gaat nu dus een paardenfoto in de kamer zetten*
hihi. Gezellig hoor!
haha.
. Echt super mooie plaatjes
!! Die eerste foto is ook mooi zeg! En de rest ook!!
En hij dacht "auw dat voelde ik! *Pats, en sloeg zijn been uit*". Heeeel goed beloond, en een snoepje gegeven, hij had het meteen door
.
hahahaha. Té komisch zeg... 
. Goed dat je je eigen niet laat kennen door die regen
.
. Vaak is het juist, hoe voorzichtiger je doet, met bescherming, dekens ect hoe sneller het mis gaat?
. Lekker Chico gepoetst hihi, en nadat ik had getraind aan de dubbele longe, ben ik zonder zadel op Amanda buiten gaan stappen, en hij aan de hand met Chick. Die heel braaf was! 
. Hij vind 1xtje lang genoeg. En dan het liefst binnen een uur weer naar huis "al dat gedoe met die paarden ook altijd"
. Dus vond dit heel wat hahahaha! 
nou liever rijd ik ook niet in de regen hoor maar hij moet toch beweging en aangezien het hier bijna altijd regen heb ik niet veel keus
)
Wat een bokken kwamen er uit en rennen dat ze deed!