[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 00:37

Door sanne ben ik ook even aan het nachtbraken ;)
maar ik moest de foto's zien!
En jullie even een voorproefje geven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Machonito

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 01:05

wow erg mooi

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 01:12

soeske: hij gaat echt vooruit hoor super zeg +:)+

Frank: Met Jesse gaat het redelijk hij is nog wel benauwd
in het ziekenhuis heeft ie aan de vernevelaar gezeten met medicijnen om tekijken of het aan sloeg en zo ja dan moesten wij ermee door gaan.
en het sloeg wel aan volgens de arts.
Hij pompte minder vond ze.
over 2 weken moeten we weer terug komen.

Ilona je bent een held zo om alleen op chic testappen
echt knap hoor *\o/*

verder leuke foto,s gezien :D
Ik wil wel meer reageren maar ga nu naar bedje toe :Z

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 01:13

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 08:20

Michelle jeetje jij ook al van die supermooie foto's! :~ Die eerste joh, wat een onwijs gaaf plaatje, dat is ook net een poster hoor!

Ook superleuke foto's van de clinic van Piet Bakker, ik had het even gemist volgens mij (wel dat je naar een clinic ging maar ik wist dus niet dat die van hem was! :o ) Ik vind Shannon zich echt heel mooi ontwikkelen, ze ziet er super uit!

Ila stoer hoor in je uppie 8-) En ach toen ik Suev ging inrijden heb ik ook soms een aantal dingen gedaan die niet volgens het boekje waren :o maar dat is ook helemaal goed gekomen!

Ellis hoe gaat het nu met Fifi? Echt balen hoor, veel beterschap voor haar :(:) Doe haar maar een dikke knuffel!

Peetje geniet maar van je vlinders, na al die (*^*&%(^&*$%^streken van die andere knuppel heb je dat wel verdiend!

Frank soeske en gab haha een avondprive-les spaanse pas hier :P Tijdens de opleiding moesten wij zowiezo al oefenen met alle 4 de benen aantikken met de zweep, en dan moesten ze ze optillen. Het is idd even het juiste plekje vinden ;)

Lobke fijn dat Terroso zo goed gaat! Het is een lekker dier hoor. Ja het is idd wel rotweer, wat ben ik dan blij met onze binnenbak!

De rest weet ik ff niet meer, sorry ladies en gentleman maar ik ben net wakker :Y)

Suev loopt gelukkig niet meer kreupel maar wel erg stijf op rechts, vanavond ga ik hopelijk even met Steffi overleggen. Heb er ook even gekletst met iemand van de opleiding (zij begeleidt ons samen met Angela en geeft zelf ook les) en die denkt dat het vooral een spierenquesti is, dat hij nu spieren moet gebruiken die hij eerst niet gebruikte. Dat zou goed kunnen. Ze komt volgende week ook even langs om te kijken dus ik ben benieuwd!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:27

Wauw Mies,wat een schitterende foto's!!!!!!!En wat is Shannon prachtig!!!!!! :9

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:31

Heb niet veel tijd om nu overal op te reageren, hoop dat jullie me dat niet kwaalijk nemen. :o
moet zo weer naar school toe! gelukkig keer droog naar school heb nou al 2dagen zeik nat op school gezeten.
heb wel hele mooie fotot's voorbij zien komen! :+:

moet nu gaan omkleden kom misschien zo nog wel even!
en anders Doeii :wave:

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:39

Laura – bedankt voor de PB

Sanne – ach die foto van jasmijn en die puppy lief zeg

Suus – goya en bram staan echt leuk man
En die foto van goya :9

Benthe en Mies – krijgen wij die geheimpjes ook nog te lezen

Esther – het kost idd veel geld maar je krijgt er zoiets moois voor terug dat is niet te beschrijven ik ben mijn ouders nog iedere dag dankbaar dat ik heike als veulen voor mijn verjaardag heb gekregen want zonder hem kan ik nu niet meer hij hoort echt bij mij

Gab – das ook een snoepje zeg
Ook jij al een paard die zich niks interesseert van de zweep die van mij geef ook geen reactie hoor al kan ik nog zo gek doen hij blijft me aankijken van denk je nou echt dat ik me been optil :P

Lobke – fijn dat het zo goed gaat met terosso ben benieuwd naar foto’s van hem want volgens mij ontwikkel hij zijn eigen echt super

Peet – fijn dat het zo goed met je gaat laat die vlinders maar lekker vliegen je hebt het dubbel en dwars verdiend na regen komt zonneschijn zeggen ze dus voor jou is de zon nu gaan schijnen geniet er lekker van

Frank – ik deed het precies hetzelfde als jou dus ook ik heb nu huiswerk mee gekregen
Gaan we maar hard oefenen :P

Mies – die foto’s van shannon prachtig zeg heel mooi mag je echt trots op zijn

Sanne – door al die foto’s wil ik nog grager een shoot van jou dus wacht binnenkort maar op een mailtje van mij want die shoot van jou komt er :P

Malin – fijn dat suevo niet meer kreupel loopt hopelijk zijn het idd spieren die nog ontwikkeld moeten worden

Nou dames en heer ook ik baal nu vreselijk dat ik geen binnenbak heb ik was tot op me string toe nat maar gelukkig was heike weer lekker speels want hij mocht lekker los met zijn maatje maar ook hij was drijfnat vandaag maar weer rijden en hopelijk is het droog want ik baal echt

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 09:55

bij mijn nieuwe manege hebben we ook geen binnenbak en bij mijn verzorgpaarden ook, dus ben ook elke keer weer zeik nat

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:16

Wauw, prachtige foto's Mies en Sanne!!

Heidi, komisch! Zoek er maar 1 uit ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:28

Ik ben heel blij met sanne *D en anders mn moeder wel! *die gaat nu dus een paardenfoto in de kamer zetten*

Denise: Ik ben zoo blij dat de binnenbak er is...gister kon ik lekker droog rijden! Had je droge kleren bij? Ik vind je wel een bikkel hoor! gewoon rijden *doe ik ook overigens..*

Bah, heb vanmiddag om half 2 tentame..dus hoef hier pas om 10 over 11 weg *dan ben ik zeker op tijd* maar ik ken het al dus veel leren doe ik niet meer, maar het is ook te kort tijd om iets anders nuttigs te doen....
dus toch nog maar een x overkijken...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:35

Dinkeygirl, ja, ik heb Goya ook geleerd om alle benen op commando op te kunnen tillen.. Als ik snel genoeg om hem heen loop kan ie een piaffe doen :p
Heikedenise, dankje :)
Mooie fotos Mies en Sanne!
Mies, succes! Niet teveel meer overkijken, ga je straks twijfelen hihi.
Moet ook rond die tijd weg, half 1 op school zijn, 4 uren biologie :S

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:40

Hey, kletsen jullie allemaal niet zoveel! :D hihi. Gezellig hoor!

Laura: Prachtige foto's weer hoor, van je kanjer.. Hij is zo knap!!

Sanne: Als jij dat toch gaat voor die valk, mag ik dan mee? Dan neem ik ook een valk/palomino oid mee _O- haha.

Mies: Waaaaaaaaaaaaaaaaauwwww! Wat is die Sanne toch GOED ook +:)+ . En wat zijn jullie KNAP :D . Echt super mooie plaatjes :+: !! Die eerste foto is ook mooi zeg! En de rest ook!! :j

Suus: Leuk plaatje van Goya in spaanse pas, knap paard!

Frank en Gab: Tsja, ik heb ook op 1 plekje "geïrriteerd" hihi. Hij reageerde ook niet, tot ik het iets harder deed.. :o En hij dacht "auw dat voelde ik! *Pats, en sloeg zijn been uit*". Heeeel goed beloond, en een snoepje gegeven, hij had het meteen door :+ .

Karina: Die verhalen van jou zeg _O- hahahaha. Té komisch zeg... :D

Helga: Balen hoor, geen binnenbak, zeker met regen ect...

Denise: Diehard ook jij ;) . Goed dat je je eigen niet laat kennen door die regen ;) .

Malin: Hihi, jaa, niet alles hoeft altijd maar volgens het boekje toch :o . Vaak is het juist, hoe voorzichtiger je doet, met bescherming, dekens ect hoe sneller het mis gaat?

Peet: Hihi, leuk die vlinders :D

Lobke: Die knappe Terosso toch! Vind het raar dat nog niemand voor de bijl is gegaan voor hem... Hij is zo knap, en ook nog eens heel braaf voor zo'n jong dier. Die kan je toch niet laten staan als je opzoek bent :+

Gister was vriendje mee naar stal, en die had er voor zijn doen zin in :+ . Lekker Chico gepoetst hihi, en nadat ik had getraind aan de dubbele longe, ben ik zonder zadel op Amanda buiten gaan stappen, en hij aan de hand met Chick. Die heel braaf was!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:42

Iloon, moet je maar af en toe je vriendje wat ander te doen geven hoor, kun jij iig meelezen ;)
Leuk dat hij ook mee was!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:43

Haha, Suus, dat gaat niet werken :+ . Hij vind 1xtje lang genoeg. En dan het liefst binnen een uur weer naar huis "al dat gedoe met die paarden ook altijd" :') . Dus vond dit heel wat hahahaha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:49

hahahaha ;)
En Heidi, dankjewel, maar dit was een foto van van't zomer, ff om Frank lekker te maken dat ie aan de spaanse pas gaat ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:55

Mies - nee had geen droge kleren bij dus kon met mijn natte kleren nog is wachten tot heike droog was en daarna gelukkig met de auto naar huis
veel succes met je tentamen maar dat komt wel goed denk ik

Iloon - ja een echte diehard :P nou liever rijd ik ook niet in de regen hoor maar hij moet toch beweging en aangezien het hier bijna altijd regen heb ik niet veel keus
en gezellig met vriendlief gewandeld zo te lezen gezellig hoor even ''samen'' wandelen
(wonen jullie dicht bij elkaar ?)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:57

Nope, hij woont 150 km verderop! Heb hem via een vriendin leren kennen, die ik ergens op ponykamp heb leren kennen ontmoet (waar die paarden wel niet goed zijn he _O- )

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:57

Ilona: Heb je het al aan jamie verteld:P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:58

Dan woon ik nog dichter bij je vriend Iloon ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:58

Jaa, die reageerde goed hoor :D . *Komt door die week vakantie haha *.

Enne, Benthe vertelde gister al dat je op Utix mee naar buiten mag, dan gaat zij op een ander paard, geen matz iig :') . En ik op Chick! Dus als je zin hebt hihi :+

Suus, jaa idd, het hoge noorden he :+

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:14

owww dat lijkt me wel heel leuk!! Hoe laat moet ik op zn laatste bij jou zijn?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:21

zo dat is een aardig eindje weg iloon dus jullie kunnen niet zomaar naar elkaar toe, wel lief van hem dan dat hij je ook gewoon tijd geef om de meiden te meeten en zo (niet banketstaaf bedoeld hoor)

en een kleine meeting gezellig hoor meiden veel plezier alvast

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:44

Ilona -> Tommie neem ik ook regelmatig mee naar stal, maar dan alleen wanneer ik niet hoef te rijden.
Hij vindt dat geweldig!
De eigenaars hebben ook een JR en daar speelt ie dan mee.
Vorige week was hij alleen erg stout en luisterde hij voor geen meter.
Hij ziet totaal geen gevaar bij de paarden en loopt zo tussen de benen door, of hij rent achter ze aan in de bak.
Dus moet hij altijd bij mij blijven zodat ik hem in de gaten kan houden.
Op zich gaat dat altijd erg goed, maar vorige week moest ik hem van ellende weer in de auto zetten zo stout als hij was. ;)
Ik sta op een pensionstal met 20 paarden op het moment, maar kom ook liever op tijdstippen dat er weinig volk is om te rijden.
De eerste paar keren dat ik zonder hulp van Mayke erop ging deed ik dit alleen als er iemand in de buurt was, maar na een paar keer deed ik het precies als jij; cappie op, foon in the pocket en gaan!
Nice pics van Chico!

Michelle -> Lisanne rijdt idd alleen op Buehne en af en toe gaat ze een rondje op Rakker naar buiten.
Maar voor Rakker is ze eigenlijk te groot, dus dat blijft bij af en toe.
Had je mooie foto's ook op je Hyves gezien! 2 beauty's bij elkaar! *D

Hosante -> Ja dat ken ik van Rints ook, die ziet altijd in dezelfde hoek verstopte kabouters in de bosjes.
Ondertussen kan ik haar er vrij goed doorheen rijden, lukt het me de eerste keer niet dan wel de tweede keer.
Dan moet het over zijn dat gehannes.
Tegenwoordig als ze schrikt dan voel ik de reactie wel in haar lichaam, of ze springt even opzij of zakt een stukje door de benen, maar gelukkig rent ze niet meer weg.
Als dit gebeurt beloon ik haar ook meteen voor het niet wegrennen.
Schrikken mag, maar wegrennen niet. 8-)

Karina -> Haha! Ik doe ook vaak pre-flight-checks, maar dan bij mezelf! *D
Als mijn bui niet goed is, dan hoef ik er ook niet op te stappen want dan krijgen we geheid ruzie omdat ik dan veel te weinig geduld heb.
En vaak als het hard waait dan is Rints ook al een stuk frisser.
Woensdag waaide het ook zo hard en heb ik haar even laten rennen voordat de smid kwam.
Dat was wel even nodig! :D Wat een bokken kwamen er uit en rennen dat ze deed!
Ik wilde vanaf mijn jeugd al ooit een eigen fries met lange manen, voorpluk bezitten, dus toen ik de kans kreeg was dat ook waar ik naar op zoek ging.
Ik ben even afgeweken toen ik een hele gave Licor-look-a-like PRE te koop zag staan, maar die vond ik te klein (1.45) en ben uiteindelijk thuis gekomen met mijn droompaard!
Silver Dapple; ik heb het even opgezocht, maat het is zeker weten een heel aparte kleur!
En die anekdote over die lesklant met dat 2,5 jarig paard..... _O-

Lobke -> Dan hebben Rintske en ik het toch maar getroffen op onze pensionstal!
Ik koop mijn eigen krachtvoer wat ik klaarzet in bakjes zodat ze precies krijgt wat ik wil dat ze krijgt.
We moeten zelf mesten en mogen zoveel stro gebruiken als nodig is.
Aangezien Rints er nogal een potje van maakte in haar stal en ook nog eens de helft op at gebruikte ik erg veel stro. (1,5 plak per dag van een grote baal)
Ik heb het er toen wel eens over gehad met de eigenaar en de eigenaar zei toen dat het nu eenmaal zo was en hij er echt niet wakker van lag.
Ik wilde er zelfs meer voor betalen omdat ik persé wil dat Rints droog staat en blijft staan, maar daar wilde hij niets van weten.
Komt wel goed, zei hij, en dat is het gelukkig ook!

Laura -> Jouw ventje is echt leuk! :~

Gabriella -> Dan sta je ook we even raar te kijken als er een lesklant de bak in komt lopen met jouw paard....... hahaha! _O-
En gewoon niks zeggen tegen die klant, wat een plaaggeest ben jij!
Als ik genoeg geld had voor nog een paard erbij dan zou ik denk ik voor een PRE of lusitano gaan, maar dan wel een zwarte of een bruine met zwarte manen en staart.
En het liefst lange manen en een lange voorpluk!

Petra -> Hee kom jij ook weer even langszweven op je grote roze wolk met vlinders om je heen? :D
Geniet maar meis, je hebt al genoeg ellende achter de rug.
Hoe gaat het met Celine?

Marielle -> Wat goed van Romee dat ze mag afzwemmen!
Veel succes!

Zo weer even 7 pagina's bijgel*ld hier.......
Ik hou het bijna niet meer bij, hoor!
Maar er wordt wel gezellig gekletst hier, geen gezever en andere ongein gelukkig!
Vandaag geen les, omdat de basis er nu goed in zit bij Rintske heb ik besloten om 1x in de 2 weken les te nemen.
Ik ga straks wel naar Rints toe, even rijden en oefenen saampjes.
Ik heb gisteren haar baard weer weg geschoren dus ze ziet er weer picobello uit!
Ik vind haar koppie er dan zoveel mooier uitkomen wanneer ze geschoren is, plus dat die vervelende haren niet tussen de riempjes van het hoofdstel komen.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:53

Jullie gaan echt zó snel:O Heb bijgelezen maar ben de helft alweer vergeten... xD
Vanemiddag even tussen de buien door rijden..
Ennnn OVER 2 WEKEN KOMT JANNA DE FRIES:D
Het paardje waar ik voortaan op ga rijden dus... En Feikje word over n maandje ook al moeder.. goh die kan amper lopen met zoon buik,.. lijkt wel alsof ze er 2 krijgt haha
Zal t nog druk krijgen met Janna.. Ben van plan dit jaar ergens te starten dusja.. Maar ze moet nog wat 'bijgeschaafd'worden.
verder is ze wel heel lief hoa ^^hoop van t zomer naar n bokmeeting te gaan ofzow met haar. En lekkere lange tochten met der maken ^^