Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahah

Reageer ook even kort want wil eigenlijk eindelijk wel eens een avondje vroeg mijn bed in 

) een hele lange dagtocht maken, gewoon lekker rondzwerven, weten ook een plaats waar je de paarden kan neerzetten en zelf wat kan drinken. Ga dan ook met dat leren bitje wat ik hier laatst liet zien, toch best spannend zo'n grote rit en we hebben zadeltassen mee, wordt echt heerlijk 

En daarna gezellig met wat vrienden rondgereden en gemact 
Film was erg leuk, en ja, heb alles mee gekregen haha, was best druk in de bios :p Vandaag bij hem en ze ouders gegeten, na het werk, ook leuk
Helemala happy

Daar weet ik een hoop van
En probeerde het eens met Amanda. We hebben namelijk sinds kort pas het halster, leadrope (zeg ik het goed
) en stick. En ze deed het super braaaaf!
Leek gewoon of we het al veel vaker hadden gedaan
. Was wel lachen. Ook nog even erop gezeten en ze reageerde echt super het het halster.
. Ben benieuwd! De andere kandidaat heeft zich terug getrokken... Dus er is nu weer een nieuwe advertentie uitgekomen... Omdat ze wel willen kunnen kiezen of zoiets.... Nouja, ik zie het wel
.
. Heb het ook druk met van alles en nog wat. Van alles te doen, en kom nergens aan toe. Moet ook echt is gaan leren voor a.s. woensdag.. Maar goed, je hebt een hoop leuke dingen in de planning zeg! Gaaf zo'n dagtocht! Lijkt mij ook wel wat.
Zadeltassen hangen in me kast..
Moet alleen nog is een dag prikken en iemand mee charteren
Was erg gezellig! Super jo! Niet een leuke-totally in love-romantische foto
?
Hij is nu al ontzettend moooooooooi 
. Heb ik ook vaak gereden....
. Hoe bedoel je je vraag? Wat heeft amanda in met dr mond? Bedoel je wat voor bit? We hebben namelijk een dubbelgebroken bitje...
. Hopelijk vind je snel een ander stap maatje!
stond er inderdaad een beetje vaag.
Gefeliciteerd met Dizo!
Gefeliciteerd met Furia!

frisiangirl schreef:Het paard viel flauw? Heb zoiets nog nooit gezien! zelfs niet gehoord....
Wat rot zeg.... het is altijd k.lote als je weer afscheid moet nemen.. Maar volgens mij is dit het beste.. 
Mijn kat is ook ziek
Arme beestje... Hij is broodmager, eet amper wat.. en is pas geopereerd
. Morgen krijgen we de uitslag wat ie heeft..... Hoop dat ie dan de juiste medicijnen krijgt enzo. Sterkte heid vanmiddag! (Verhaal over dat paard... echt zielig eigenlijk...Blacky paard van Karin en van Glenn is gister ook ingeslapen
)
*Ik denk dat je erover heen hebt gelezen..* Maar hoe is het met Gryts en Cipke op dit moment? Ben even kwijt hoe je dat verder wou gaan doen?
Dat ie nog vele jaren mag
. Vele jaren plezier & geluk toegewenst !!
. Hij komt woensdag. 
Is ook genoeg ook
. En wat vervelend verhaal over dat paard, arm dier
Gelukkig staat ie weer in de wei
heb nog geen reactie gehad wil ook graag dat hij een goed tehuis weer krijg
heel veel sterkte toe gewenst je heb een goede keus gemaakt hoor wij zeggen ook altijdt onze dieren mogen GEEN pijn leiden maar zulke dingen zijn altijd heeeeeeeel erg moeilijk HEEL VEEL STERKTE
ze zijn super vindt ik
. Kaar was/is er kapot van.......
Al helemaal de ouders erbij? gaat snel!
jaa denk t ook, zijn allemaal dingetjes die hij lekker vindt 
Ja dan kom je toch ff naar Alkmaar rijden met Amanda, ik ga wel mee dan hoor 
JE gaat haar voorlopig niet berijden dacht ik ergens te hebben gelezen (weet het niet meer precies). Wat zijn je plannen met haar de komende tijd?
Ja, kunnen wel ff kijken of we ook een fototoestel kunnen meenemen, heb er echt zin in, wel spanned idd hoor met dat bitje!