Xxjonique, wat een puntenverschil zeg! Ging de 2e proef ook zo veel minder goed? In welke regio start je? Je woont in Drenthe zie ik?
Wauw wat gaaf Cynthia dat je mee mag doen met de eperpaardenvierdaagse!
Leuk die sneeuwfoto's! Helaas kwam die van mij niet buiten met sneeuw. Heb haar wel even meegenomen naar buiten om het aan haar te laten zien, vond ze wel gek haha.
Vanavond weer wedstrijd gehad. Ik loop er nog vaak tegen aan dat madame erg onrustig is op het terrein. Deken en beschermers afdoen is gewoon een uitdaging.
1e proef ging best fijn, werd later wel iets rommeliger voor mijn gevoel. Had hier 194 punten. 2e proef meer spanning. Er werden paarden gewisseld op voorterrein en madame vind het niet zo fijn om alleen te zijn, dus begon die proef met spanning. Had hier 188,5 punten.
Nu 6 wedstrijden gereden en 13 punten, waarvan 1 wedstrijd met 1 proef. Dus we mogen tevreden zijn

Had vandaag trouwens maar 1 concurrente in de B, was dus wel een 'bekende' amazone van het stamboek met een barock pinto. Er waren vandaag wel 3 bonte paarden! We waren ook even met z'n 3en in de inrijbak, vond het wel grappig :p