Lindy, ok ik snap m. als je lichaam het aangeeft niet doen. zeker met een eigen toko, die moet toch doordraaien ook na de zwangerschap. Als je dan door nu te paardrijden alsnog niets meer kunt, ben je ook bedankt. @Lisenka: wow om half 11 thuis, de rest van de reis ook goed verlopen? Mooie foto van Baldomero. Hihi Desperado maakte gister ook al die spaanse pas met een voorbeen zoals Baldo op een van jouw KS-ITP foto's doet.
Op de terugweg vanuit Bergeyk geen files gehad. De oprit bij Eersel van de A76 was afgesloten richting Eindhoven. We zijn toen maar richting Turnhout gegaan in de hoop dat er snel een kans kwam om weer in de goede richting te komen. Dat lukte dus niet. Nou ja, hebben we Belgie ook nog even aangedaan Op de terugweg gelukkig verder geen files gehad.
Ik vond het super dat hij zich direct zo op zijn gemak voelde. Het is niet echt een druktemaker, maar toch. Lange reis, andere plek, dan doet het je heel goed dat te zien. Ook de foto´s stralen dat uit. Die Spaanse pas zit er gewoon ergens in bij die paarden.
Gaan jullie vandaag nog lekker rijden in de Drunense duinen?
Lisenka: Succes met wegbrengen vandaag! en Frank geniet van je nieuwe aanwinst En Baldomero is echt stoer!
Ilona: Toen ik een week naar Rome was had ik ook echt dode voeten van het lopen Gelukkig gaat dat snel weer over!
Saida: Wat heb je toch een prachtpaard aangeschaft, haar manen zijn echt super mooi!
Djemo: Ga je je shetje toch weg doen? Jammer!! Kan je hem niet laten castreren?
Suzanne: En is het een potentiële vriendjes kandidaat?
Mies: Whahaha, dat is nou nog eens een komische foto. Het lijkt wel of het een tekening is uit een stripverhaal
Frank: Volgens mij gaat hij het wel naar zijn zin krijgen bij jou! Blijft hij ook hengst?
Gisteren heb ik mijn laatste voetbalwedstrijd gehad en het ging wel redelijk. We hebben 3-3 gespeeld tegen de nummer 2. Daarna hadden we een teamuitje en gingen we pitch&put doen. Hier was ik natuurlijk weer zeer slecht in en ik had de meeste punten gehad als we niet bij 1 hole gesmokkeld hadden 'S avonds hebben we barbecued bij onze sponsor en Nederland-oekraine gekeken. Ik ga het team denk ik toch wel missen, want het was weer eens reuze gezellig.
heb nog alvast een paar foto`s van gisteren morgen krijg ik de foto`s van een echte fotograaf die probeer ik er dan ook wel ff op te zetten beging met groeten tijdens het rijden hier wel al de spanning van celine en de beloning van an het rijden erg belangrijk vindt ik zelf altijd
Welke niveau rijd je en wat voor een wedstrijd was dit? ben benieuwd naar de rest van de foto's
was deze vraag voor mij|???????
celine rijdt hier haar eerste wedstrijdje met roxy, net drie weken bij haar dit was een b proefje en de rest van de foto`s komt wel ook de springfoto`s
idd daar leert de pony zeker van vanmorgen bij het huis gereden en ging beter wat galop geoefend en overgangen gedaan nu was de rust er heerlijk om te zien
Wat gaan we weer snel hier zeg.. Niet om bij te houden! Al die nieuwe aankopen, geweldig . Zijn gister aangekomen als ik het goed heb. Jullie zullen wel veel te vinden zijn in de stallen (saida en frank ). Gister een personeelsdag gehad van me bijbaantje. Was erg leuk. Lekker heel de dag op het strand met het zonnetje erbij . Leren vliegeren en de andere gingen surfen. Ook nog wezen bbq-en! Kortom, erg gezellig . Amanda gaat eerdaags naar de paardentandarts, tot die tijd alleen bitloos rijden, dus kan niet echt serieus aan de slag..
Lindy: Balen zeg van je bekken.... Een jaar niet rijden. Ik zou gek worden! Maar goed, je krijgt er idd wel een hoop voor terug!
Saida: Wauw, die laatste foto . Je hebt het getroffen met zo'n mooie merrie! Wel raar gevoel moet het zijn geweest toen ze net kwam.... Kan je het zelf eigenlijk al een beetje bevatten ? En hoe staat het momenteel met Gryts en Cipke ervoor?
Peet: Leuke foto's van Celine zeg! Ze doet het netjes na 3 weekjes!
Djemo: Jammer dat die kleine weg moet . Maar hopelijk vind ie een goed baasje!
Debbie: Goed zeg dat je weer gereden hebt!! Ik zou ook wel even flink de schrik ervan hebben hoor.. Je hebt een lelijke val gemaakt toen... Hopelijk gebeurd dat nooit meer, en kan je weer lekker gaan opbouwen!
Sanne: Leuk dat jij het ook zo gezellig hebt gehad! Ik heb een tijdje terug trouwens hele gave foto;s gezien van die kleine zwarte doerak van je. Fifty deed het leuk met die LL!
Lisenka: Wat een lange rit heb je gemaakt zeg zaterdag! Wel een gezellige dag lees ik! En Baldomero is echt gaaaaf . Halley zal het vast niet erg vinden zo vaak. Je weet hoe mannen zijn .
Frankiej: Super gave foto's van jou en Desperado! Hij heeft een prachtige huisje zo bij jou
Mies: Leuk zeg die foto's van jou en shannon! Jullie doen het goed hoor zo samen! Vind het knap dat je dat zo durft allemaal. Ik had het waarschijnlijk niet meer geprobeerd . Moet jullie ook nog maar weer is IRL komen bewonderen samen!
Soeske: Leuk man! Hoop dat dit wel wat langer duurt! Die vorige was niks toen... Hoe was de film? Heb je er nog wel wat van gezien ?
Jasmijn: Leuk zeg dat je het zo naar je zin hebt! Dat is toch wel super, vooral je nu voorlopig nog lang niet op Bandito kan rijden.. Ben wel heel benieuwd hoe dat er uit ziet, Jasmijn op een draver .
Verder kan ik niet meer terug scrollen helaas... Van de week zal ik een kort verslagje plaatsen van Londen voor degene die dat leuk vinden. Heb er nu even geen zin meer in .
Lieve mensen! Ik wil even wat met jullie delen... Ik had als voornemen van 2008, om meer uit te gaan. Toen zei een vriendin; OKé daar gaan we aan werken! Maar tot gisteravond; We zouden uitgaan, maar ik had nog niet gehoord van hoe of wat. Toen smsde ik dus een vriendin, die ook zei dat ze mij erbij zou helpen om meer uit te gaan.. en die smsde terug..: Ik ben bij *naam*...je kan niet met ons mee rijden naar de stad nou oké dat vond ik nog niet eens zo erg..toen zei ik; nou we kunnen toch ergens in de stad afspreken met zijn allen? Daar kreeg ik geen antwoord op Gisteravond om 10 uur belde ik tot 2x toe, en ze vertikte het gewoon om hem op te pakken, dus ik had al in mijn hoofd de gedachtes van; Ze willen gewoon niet met me uit, ook al beloofde ze dat wel... dus ik barstte gewoon in tranen uit, dat een vriendin dat ooit kon doen!! Ik belde me moeder op (me ouders + zusje waren in Hoenderloo op de camping, half uur van hier thuis), en toen vertelde ik dat.. toen zei ze dat ik maar de laatste bus naar Hoenderloo moest pakken, en dat me moeder me daar op kwam halen bij de bushalte... Maar ik vond het gewoon zo erg...ik had expres een nieuw shirtje gekocht voor die avond en dan gaat de hele avond naar de tievus...
Vanmiddag sprak ik haar dus op msn, toen zei ze dat ze laat de stad in waren gegaan... Maar dat ze liever met haar "eigen" vrienden gaat. Dus ik werd gewoon de grond in geboord... ik heb dus nu niemand meer waar ik mee uit kan gaan...en daar zit ik dus behoorlijk mee... sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest dit even met jullie delen!
Peet: Leuke foto's van Celine, dat gaat nog wel wat worden!
Ilona: Fifty is stoer he Ik ben echt mega trots op hem. Hij vindt het ook helemaal leuk Ik ben wel erg benieuwd naar je belevenissen in Londen en wanneer moet je weer op sollicitatiegesprek?
Shirley: Jeetje, nou zulke mensen zou ik geen vrienden noemen Wat een rotstreek!
Ik ben net aan het werk geweest, was weer reuze gezellig. Ik heb echt hele grappige collega's
Sanne: je loopt een dag achter.... Lisenka was gister al hier hoor. Tis idd de bedoeling dat ie hengst blijft, tenzij het echt onbeheersbaar wordt. Ilona: lekker zo'n mooie dag, heb je toch mooi weer te pakken zo'n buitenkansje Shirley: tja, het gebeurt nogal eens dat je het van je vrienden moet hebben, zulke mensen moet je gewoon direct links laten liggen, dat zijn geen vrienden. Lisenka: Anouk heeft t ook eens gereden dat hele end naar Belgie. Ze moest ook die afrit hebben, dacht dat er nog 1 zou komen, maar mooi niet dus. Is ze ook omgedraaid pas in belgie...
iris: Leuk dat je dat ziet Ik vind mezelf er gelukkig ook op passen, met sita was dat minder.
debby: ahja, ze kan maar meteen leren bergop te lopen toch Wanneer ga je xantha weer rijden?
lisenka: Aan het begin is ze even wat gespannen, maarja de ontspanning komt gelukkig ook. Wat een mooi veulen!!!! leuk die foto zo aan het spelen!
sanne: Je ziet toch wel dat ik auditie doe voor indiana jones (mis alleen nog een hoed en leren jas) Definitief gestopt met voetbal? Had ik even gemist. Wel een leuke afsluiting zo! Je kan toch nog wel is iets met het team gaan doen zeker?
peet: leuke foto's! Die eerste, beetje spanning maar
ilona: Ik ben hierdoor juist weer wat dapperder geworden ipv banger. Ik zat net te denken toen ik je berichtje las dat het weer tijd werd voor een meeting! Wat heeft amanda in met dr mond??
Shirley: Wat een (****)streek van je 'vriendin'! Zeg het dan gewoon meteen eerlijk en niet later via msn, bah wat laf! Waar woon je, gaan we samen wel uit! (knappe mannen uit allemaal landen zoeken!)
Jeuuh heb weer heerlijk met shannon gereden, deze keer kwam ik er een stuk sneller op dan gister. En ik kreeg les van een vriendin, ze wilde al weer wat ontspannen en zelfs al meer nageven!!! *ik focus nog niet op het nagefelijk rijden, maar als ze ontspant wil ik dr iets lager zodat ze wat meer over dr rug gaat* Zodra ze zakt ontspant ze namelijk ook nog beter. En vanaf aankomende week is ze officieel van mij, *we zijn het uiteindelijk eens geworden over de prijs*
Shirley: Is nu misschien makkelijk gezegd, maar niets van aantrekken. Ik vind het een minne streek, maar dat zijn geen vrienden. Het zegt in elk geval meer over hen dan over jou.
Ilona: Dat klinkt inderdaad als een heel gezellig personeelsuitje.
oja nog vergeten te melden: vandaag weer eens een boktrit (met z'n 13-en waren we) gehad in de drunense duinen. Vanochtend was de deadline voor het weer en die pakte gelukkig positief uit. Heerlijk gereden, gecrosst en gespetterd. Niet met Desperado hoor, maar volgend jaar zal ie het wel aankunnen denk ik. Sam ging er op z'n 4e voor de 1e keer heen.
shirley niet van aan trekken dit zijn geen echte vriendinnen je zal vast wel weer een leuke meid tegen komen en daar heelrijk mee gaan stappen, niet een leuk stal/klasgenootje??? geniet lekker bij je paard meis die zijn wel trouw nou saidaje bent lekker bij je paard want je post niet zo veel hihihi geeft niks hoor dit vergeven we je wel dit is nl. de beste smoes ooit
heb nog wat foto`s geschoten vandaag vlechtjes eruit halen na de wedstrijd celine haar vriendinnetje heeft hier geslapen en wou ook even op tsjillert rijden samen bij elkaar trientje spelen ook ingalop wou ze wel alleen viel hij wat naar binnen die kleine beentjes voelt tsjil niet eens en deze als laatste
nog ff spammen: frankie nog meer op de barokke toer. er was een fries mee (ook favo ras hoor), tijdens de tussenstop mocht ik er ff op: eerste poging om te poseren:
tweede poging: Tis de fries van EL4a1990@bokt overigens.