Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op de terugweg gelukkig verder geen files gehad. 
Gelukkig gaat dat snel weer over!

Lindy1982 schreef:Welke niveau rijd je en wat voor een wedstrijd was dit? ben benieuwd naar de rest van de foto's

. Zijn gister aangekomen als ik het goed heb. Jullie zullen wel veel te vinden zijn in de stallen (saida en frank
). Gister een personeelsdag gehad van me bijbaantje. Was erg leuk. Lekker heel de dag op het strand met het zonnetje erbij
. Leren vliegeren en de andere gingen surfen. Ook nog wezen bbq-en! Kortom, erg gezellig
. Amanda gaat eerdaags naar de paardentandarts, tot die tijd alleen bitloos rijden, dus kan niet echt serieus aan de slag..
. Je hebt het getroffen met zo'n mooie merrie! Wel raar gevoel moet het zijn geweest toen ze net kwam.... Kan je het zelf eigenlijk al een beetje bevatten
? En hoe staat het momenteel met Gryts en Cipke ervoor?
. Maar hopelijk vind ie een goed baasje!
Ik zou ook wel even flink de schrik ervan hebben hoor.. Je hebt een lelijke val gemaakt toen... Hopelijk gebeurd dat nooit meer, en kan je weer lekker gaan opbouwen! 

. Halley zal het vast niet erg vinden zo vaak. Je weet hoe mannen zijn
.
Vind het knap dat je dat zo durft allemaal. Ik had het waarschijnlijk niet meer geprobeerd
. Moet jullie ook nog maar weer is IRL komen bewonderen samen!
?
.
.
Ik ben echt mega trots op hem. Hij vindt het ook helemaal leuk 
Wat een rotstreek!

niet gemakkelijk maar wel eerlijk...
Ik vind mezelf er gelukkig ook op passen, met sita was dat minder.
Wanneer ga je xantha weer rijden?
(mis alleen nog een hoed en leren jas)
Jeuuh heb weer heerlijk met shannon gereden, deze keer kwam ik er een stuk sneller op dan gister. En ik kreeg les van een vriendin, ze wilde al weer wat ontspannen en zelfs al meer nageven!!! *ik focus nog niet op het nagefelijk rijden, maar als ze ontspant wil ik dr iets lager zodat ze wat meer over dr rug gaat* Zodra ze zakt ontspant ze namelijk ook nog beter.
dit is nl. de beste smoes ooit 

die kleine beentjes voelt tsjil niet eens