Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Igniss schreef:Ik lees hier zo nu en dan mee omdat ik het een heerlijk ras vind.
Maar ik heb een algemene vraag, ergens volgende jaar wil ik me langzaam gaan oriënteren op een nieuw paard. En ik zou graag een lusitano willen gezien wat ik van het ras lees en al zelf heb meegemaakt me erg aantrekt.
Gezien ik zelf wat stevig en een redelijk normale lengte heb (170) zou ik eentje willen van 1,65 +/- voorkeur voor een ruin maar een merrie zonder extreem merrie gedrag is ook prima.
En ik heb de voorkeur voor valk<3, of bruin/zwart. Maar absoluut geen schimmel. Leeftijd tussen de 4 en 8/9 en simpel in/doorgereden is mijn voorkeur.is een buget van 10,000 redelijk? Of is dat echt te laag.
Lusitana schreef:Dat is hier in Portugal een prima budget.
Prijzen zijn ook afhankelijk van de faam van de fokker. De fokkers die het makkelijkst te vinden zijn op internet en veel naar buitenland verkopen zijn meestal ook meteen de duurdere...
Maar er zijn zat fokkers die helemaal geen pagina hebben nog nooit naar het buitenland verkocht hebben en lagere prijzen hanteren.
Het is maar waar je zoekt.
Jessix schreef:Leuke paarden Auky!
Is Ginger Ale wel gekeurd?