Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meisje2000 schreef:Sorry dat ik het zeg maar die stalgenoot go d een wedstrijd belangrijker dan de gezondheid van haar paard? 1 wedstrijd afzeggen is te veel moeite omdat zij zo nodig wil. En niet alleen haar paard looot risico maar jullie hele stal. Wat zegt de staeigenaar hiervan? Dan zou ik inderdaad mijn paard ook liever een aantal weken alleen hebben staan dan het risico lopen dat het dier ziek zou worden
ivy_power89 schreef:Oh dat meen je niet!
Wat erg.... sterkte.
Misschien kun je op google translate nog wat los krijgen. Die hebben ook een friese vertaling
En anders wil ik wel voor je kijken wat ik er van kan maken (hebben aantal friese vrienden)
Lindor92 schreef:Mooi paard!
Sommige hier zullen Amaretto misschien nog wel kennen. Hem heb ik begin april 2017 verkocht.
Eigenaresse heb ik op Facebook en zag al een tijdje dat het niet zo goed met hem ging. Vandaag zag ik helaas een berichtje dat ze hem heeft laten inslapen
Wij hij nu precies mankeerde weet ik niet. Ze plaatst alles in het Fries, dus kan er niet veel van maken.
Maar doet toch best zeer. Heb hem zelf gefokt en net geen 6 jaar gehad
[ [url=m/Y1eZLa.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Hoi! Welkom in ons topic over onze geliefde Barock Pinto's... Ik geloof niet dat het nodig is om haar op deze manier toe te spreken, zeker niet als je zelf klaagt over dingen openbaar zetten. Jammer dat het overlijden van een (door meerderen) geliefd beestje dit tot gevolg heeft...