neile schreef:Dag lieve mensen, ik ben inderdaad wat afwezig geweest. Heel lief van je om aan me te denken Blensink.
Mijn meisie is sinds vandaag er niet meer. De kolieken zijn terug gekomen gisteravond, nog naar de kliniek gegaan met haar maar het was echt echt echt niet goed. Zware spuiten gekregen om de boel toch terug op gang te helpen want alles lag stil. Onder observatie. Operatie mocht wegens haar diagnose van vergroeiingen echt niet meer... Deze morgen bleken de spuiten niet geholpen te hebben en werd het weer erger. Ik heb besloten ze uit haar lijden te verlossen. Haar darmen zaten muurvast en ze was al bezig aan haar laatste reis..
En nu gemis. Zoveel verdriet en gemis. Ik kan het niet plaatsen, ze was zo'n vriendin voor me.
Ik ga me stilletjes uit dit topic verwijderen. Ik ben zo blij dat het voor de meesten onder jullie allemaal goed loopt,maar ik kan geen paard, zéker geen andalusier meer zien zonder te huilen. Mijn kinderdroom aan duigen, het geld is ook op en een illusie armer. Met hart en ziel gezorgd, maar maar een jaar van haar gezelschap mogen genieten.
Bedankt voor de fijne babbels lieve mensen. Misschien wel tot later.
Ah nee...wat ontzettend verdrietig en erg
dat had ik niet zien aankomen..{nou ja, wie wel natuurlijk} ik wil je echt heel veel sterkte wensen en begrijp dat je even geen paard/andalusier kan zien.