Ja is helemaal geweldig inderdaad.. zolang hij haar niet nodig heeft voor een rit, mag ik er bijna alles mee doen wat ik wil..
Die is gaaf hè.. de vriendin die mee was heeft deze met haar telefoon gemaakt en later bewerkt.. Zelf vindt ze hem niet zo bijzonder.. maar ik wel en meerdere met mij. Binnenkort gaat ze foto's maken met haar camera van ons.. ben zeer benieuwd wat daar dan uit gaat komen!!
Helene83: Wat is ze toch leuk en wat ontzettend fijn dat je alles met haar mag doen! Om in je handen te knijpen hoor
Kiekeboef: wat een plaatje, ze staat er mooi op!
Ulano weer eens, vandaag met vriend lief hebben we 1,5uur gewandeld. Heerlijk!
Ps, ik ga 18 september naar een Vlaamse trekpaarden keuring in België. Niet meer Ulano maar om te kijken naar het ras! Omdat ze hier zo weinig zijn, en ik heel nieuwsgierig ben naar andere Vlaamse paarden, veulens, jaarlingen, ruin merries, maten en te kunnen praten over het ras ect ect. Ben heel benieuwd!
@mimo wat je ook kan doen is op juli naar alden biesen in België gaan daar zijn de landbouwdagen daar zijn powerhorse competition en stal tape is vaak daar met een aantal Vlaamse paarden zowel onder het zadel als ingespannen erg mooi plus nog heel veel andere paarden rassen ook veel zwaardere types
Helene83
Geplaatst: 25-06-16 15:00
yvje86 schreef:
Helene83 schreef:
@mimo.. ik knijp elke dag weer in mijn handjes..
Quirina dr familie is momenteel op de Zeeuwse dag van het paard.
Jaaaa.. dat is natuurlijk vandaag. Je kent Quirina ook? Als je er bent.. doe maar de groeten aan Bart van mij.
Haha ik was al weer thuis dus heb de groetjes niet over kunnen brengen. Ja ik ken Bart van de trekpaard keuringen. We nemen het wel eens tegen hem op om het maar zo te zeggen
palousa_boy
Geplaatst: 25-06-16 19:04
Vanmiddag lekker een flinke kriebelsessie gedaan
Ze ging zelf telkens anders staan zodat ik op een ander plekje kon kriebelen
Vandaag voor het eerst sinds een jaar weer eens echt les gehad.. jeutje.. gesloopt! Kiwi moest ik zelfs helpen met dr oren naar voren doen.. Maar op de dijk terug naar huis liep ze alweer als en speer, was ze vergeten dat ze zo moe was..