Hier een foto van mijn vriend en Galina. Mijn vriend is 2 meter en naast hem is alles behalve een Shire een Shetlander . Galina is zijn favo paard, hij heeft haar uitgezocht.
En nog een van Bobby en mij tijdens onze winnende barokke proef tijdens paarden van de zon in 2009;
Laatst bijgewerkt door Cyrina op 22-02-12 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Simoon__: whauw! wat een prachtige omgeving en wat een gaaf paard! laulau85: mooi paard en wat een wijs deken! Cyrina: Ik ben het eens met je vriend, ik vind galina ook gaaf Bobby is ook leuk mooie foto! Eefiepeefie: Spannend!!
Cyrina, supergave paarden!!! En idd.. wat Sanne zegt, je vriend mag er ook zijn
Talithah: volgens mij heette ik op het FPF gewoon Tamme Maar denk dat jij mij alleen zou kunnen kennen van het fotogedeelte, verder kwam ik nooit ergens Daar ken ik jou in ieder geval wel van haha!
yasmintje
Geplaatst: 23-02-12 01:39
Egeo nog een keer...
Had ik hem mooi ingevlochten voor het eerst, heeft mnr het er in enkele sec. helemaal uitgeschud, hier was hij er dus al half uit
Spijtig zo wazig, maar dan was de batterij ook nog is plat dus al het werk voor niets volgende keer beter ... Egeo vond de aandacht in ieder geval super, alleen het vlechten moest hij wat geduld voor opbrengen, maar ik ben er zeker van dat hij het leuk vond, en maar snuffelen en kriebelen in mijn buik met zn snuit, ja stilletjes aan begint hij me leuk te vinden en niet enkel wanneer eten's tijd!
Cyrina;knappe paarden incl vriend
Lisatjeuuh; loopt netjes aan de longe zo
LauLau85: Hinc is echt knap
laulau85
Geplaatst: 23-02-12 09:30
Knappe egeo weer!!
Haha Des is inderdaad duidelijk niet bang haha..
Lisa? Ziet er al aardig ontspannen uit!
Cyrina wat een gave foto van Bobby!
Ook nog twee van Hincie!
Cyrina
Geplaatst: 23-02-12 11:36
Rijfoto's zien er goed uit Laura! En dappere Des!! Egeo ziet er ook super uit Yasmin! Fijn dat er echt een band begint te ontstaan!
Eh jongens Berend (mijn vriend) leest soms wel eens mee... straks gaat hij naast zijn schoenen lopen...en struikel ik over die los slingerende maat 47 .. dat moeten we niet hebben he..
Als jullie trouwens denken, wat heeft ze toch iets geks aan op Bobby. Dat was vanwege de muziek. Ik had muziek genomen die over de aarde en het verval daarvan gaat, vandaar het groen met blaadjes. Helaas deed mijn muziek het daar niet en kreeg ik een Spaans muziekje geleend, waardoor de groene jurk nergens op sloeg..... hahahaha . Gelukkig ging het proefje netjes.
Laulau die eerste foto is geweldig!! En je rijfoto's zien er netjes uit! Cyrina mooie foto's die 2e alleen jammer dat de mond net iets open staat. Lisaaahtjuh mooie longeer foto! Onley haha die 2e foto hier zouden ze al in de lucht zitten die hebben het niet zo op die ballen, heb er zelf ook één gehad. Maar ze kwamen er niet bij in de buurt. Yasmintje knappe Ego Pinkprincess gefeliciteerd met je jubileum
Mijn dame vandaag
Zou ze net gerold hebben haha
emspa
Geplaatst: 23-02-12 21:16
@onley lekker toch? zo'n bom-proef paardje @yasmintje, jammer van de vlecht wel super leuk paardje @ laulau85 zo, die loopt netjes! mooi paard! @pinkpricess gefeliciteerd! nog vele jaren zou ik zeggen, leuk foto @steffyentom lekker racen en rollen
mijn zusje wilde graag springen met Zara, zo gezegt zo gedaan. aangezien paardlief nog al lui is, vindt ze het niet zo geweldig leuk maar als het dan toch moet