[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 01:00

zasread schreef:
Branka: Fijn dat je steeds meer kan lachen om Frio zijn streken, nu hopen dat hij ze steeds minder leuk gaat vinden :P¨

Oh, hij mag best uitproberen hoor. Hoeft niet zo'n dooie te zijn. En hij blijft heel beleefd in zijn proberen, niet gevaarlijk. Zolang hij zich uiteindelijk laat overtuigen om mee te werken vind ik het eigenlijk best leuk dat hij een beetje kijkt waar de grens ligt.
Meestal wil hij graag werken. Bovendien merk ik dat ook mijn grens er door wordt verlegd in positieve zin.

zasread schreef:
Oja, dat had ik hier nog niet gemeld geloof ik, maar ik ben afgestudeerd *\o/*

Gefeliciteerd!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:48

Sanne ben benieuwd naar die pics op FB, carriere uitbreiding he :D enne gefeliiii!

Esther leuk dat jullie een weekendje weg gaan!! Wel foto's maken he! Super dat die massage zo veel goed heeft gedaan!

Hier gaat het weer een stuk beter, ergste keelontsteking is over gelukkig, lekker de hele ochtend met de paardjes gerommeld en daarna rustig aan gedaan. Een stel oude goede vrienden, zij Duitse hij Tunesier, die normaal in Duitsland wonen zijn nu op bezoek en we gaan vanavond met ze uit eten in een van de mooiste hotels van het eiland, het Radisson :D haha een keertje chique doen 8-) meestal eten we alleen in hele simpele tentjes, oeps heb ook niet echt wat om aan te trekken geloof ik wat nog over die buik heenpast :') Maar echt leuk want die jongen ken ik al 10 jaar, is altijd als een broer voor me geweest en via hem heb ik uiteindelijk Mo leren kennen haha! Dus dat wordt herinneringen ophalen vanavond.

evdpanne

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:53

Dat klinkt ook wel heel leuk! Gaat vast gezellig worden! En lekker hoor een keer chic uit eten! Ik ken dat ook wel dat je voor je kast staat en denkt uhhhh wat moet ik nu aan :).

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:18

Martine, Furia is heel goed in donkerder worden zomer's :D
Vond hem vandaag weer zwart in de wei! Maar borstel erover en hij is weer wit. Toverpaard! Prachtig topic heb je weer :+:
Klinkt als een hele leuke avond vanavond zeg, lekker chique uit eten, geniet ervan! Hihi, met zo'n buik past natuurlijk niks, hopelijk heb je nog wat leuks tevoorschijn kunnen toveren.

Esther, ik heb je zeker lang niet gezien hier! Maar ik was ook even inactief hier :D
Fijn te horen dat het zo goed met jullie gaat en dat de massage zoveel effect heeft gehad. En lekker met alles bezig, dressuur, springen, weekendje weg.. Lekker hoor! Plaats je ook weer eens foto's van hem hier? Ben benieuwd, vind hem altijd zo leuk!

Nou, ik heb een paar foto's en een filmpje van rijden vandaag.
We zijn dus de laatste tijd heel zoekend geweest en het gaat nu langzamerhand iets beter.
Maar er is nog heel veel werk te doen, nu moet ik zeggen dat het filmpje me niet tegen viel, ik had veeeel erger verwacht. Is wel veel van hetzelfde stukje en dezelfde hand, maar dat was wat er gefilmd was, de wegrijdende billen zijn ook nooit zo interessant :D
Maar er zijn nog genoeg verbeterpunten, en wat me zelf heel erg opvalt is dat ie van voren en op zijn nek zo lekker breed is terwijl zijn kontje veel bespiering mist.
Hoop jullie over een tijdje ook filmpje/foto's te kunnen laten zien van dikke billen!!

Filmpje:

Foto's:

1.

Afbeelding

2. Hier zie je vooral verhouding achterhand-nek, maar goed foto vertekend hier ook iets.

Afbeelding

3.

Afbeelding

4.

Afbeelding

5.

Afbeelding

6.

Afbeelding

Hoop echt dat ik hier over een tijdje kan showen dat we weer de juiste kant opgaan :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:23

Ik blijf het een mooi paard vinden madelief!!
En pff wat een nek heeft die :~

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:48

Leuke foto's en filmpje Madelief maar loopt hij altijd zo kort? Ik vind het niet lekker door zijn lijf lopen op het filmpje, hij houdt zijn rug volgens mij best vast?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:24

Dankje Michelle! Die nek heeft ie overgehouden aan het lange hengst zijn, nu weer wat spiertjes op zijn billen :D Je kreeg een puppie toch, is die al bij jullie?

Malin, leuk dat je hier ook weer eens bent! Je zal mij ook niet horen zeggen dat Furia van nature heel ruim is ;) Maar de laatste tijd ging het dressuurmatig steeds slechter, nu begint het weer langzaam beter te worden. Deze keer liet ie ook niet echt lekker los, een aantal weken terug was ie een keer echt lekker los en toen maakte ie me toch een passen. Echt jammer dat ik dat niet op film heb.

Vandaag overigens lekker vroeg in de ochtend gereden en hij ging alweer beter! Stuk losser al meteen :j
Over een tijdje hoop ik gewoon nog wat filmmateriaal te hebben dat ie stukken beter gaat :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 20:40

Heey

Dankjulliewel

Madelief: Leuke foto's, hopelijk gaat het rijden snel weer wat fijner.

Martine: Fijn dat het weer wat beter gaat :).

Sanne: Gefeliciteerd :D.

Saida: Beterschap met je knie :(:). Hopelijk kun je snel weer lekker op je zwarte parel rijden.

Esther: Fijn dat het met Shaggy goed gaat en dat ie steeds beter gaat lopen :D.

Vanochtend Robin weg gebracht en Shaddy opgehaald en ook weer weg gebracht.
Met Robin ging alles goed. Hij liep zo de trailer op, was rustig onderweg en is zonder problemen aangekomen op stal.

Shaddy had iets minder zin. Die wou de trailer weer niet op en is een paar keer flink omhoog gekomen. Maar uiteindelijk is ze er zonder verwondingen op gegaan. Onderweg was ze redelijk rustig.

We hebben haar toch naar de handelsstal gebracht waar we haar gekocht hebben. Ik heb het er heel moeilijk mee maar dat is echt het beste. We hebben haar daar lekker op stal gezet en we hebben alle tijd gekregen om afscheid te nemen. Heb dan ook weer even lekker met der gekroeld en afscheid genomen.
Toen we gingen stond ze rustig aan haar hooi te knabbelen.
Ze staat ook al op de site van hun.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:08

:wave:

zo ik ben er ook weer...
ga jullie nu weer wat beter proberen bij te houden...
we hebben nogal een hectische tijd achter de rug, mijn schoonvader was erg ziek en is 1,5 week geleden overleden...

hopen dat nu de rust en regelmaat weer een beetje terug gaat komen...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 18:23

sanne: geweldig gedaan met die foto! Ik denk dat sommige er best nog overheen kijken dat furia er 2x op staat :P

saida: operatie dus goed gegaan, hoe lang moest je ook al weer revalideren?

esther: ah, volgens mij is het toch niet zo vast meer hier als in de eerdere delen! maar leuk om weer te horen hoe het gaat. Je ging naar brabant toch op vakantie?

martine: Leuke sjieke avond gehad?! af en toe is dat wel leuk, je helemaal opdoffen! Nog wat gevonden om aan te doen?

madelief: ik vind het ook echt niet slecht tonen hoor, mss niet het niveau waar jullie geweest zijn maar je ziet inderdaad dat jullie op een punt zijn waaruit je verder kan gaan werken!
Ik vind sommige stukken hem juist wel door zn lijf komen, maar nou vergelijk ik wel met vorige zomer toen ik jullie echt heb zien rijden

angela: sterkte!

ellis: gecondoleerd.

Shannon heeft ivm schooldrukte een weekje of 2 vakantie gehad, maar vandaag hadden we weer les en zijn we meteen weer goed begonnen en gaan de training weer oppakken :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:17

Madelief: Leuke foto's! Komt vast wel goed met die gespierde kont :).

Angela: Heb wat gemist geloof ik.... Jammer dat het niet zo gelopen is als gepland.....

Ellis: Gecondoleerd.

Mies: We gaan nu weer een hele andere kant op volgens mij, naar reserveen (als ik het zo goed schrijf) maar dat ligt volgens mij in overijssel....

Ik heb nog wel hele leuke foto van Shaggy maar dat is met zijn bijrijdster :P. Ben super blij met bijrijdster ze rijd hem echt zo fijn :). Zal is even een keer regelen dat er bij mij ook foto's gemaakt worden :D. Is alweer een tijdje geleden....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:19

Arme pony was helemaal in roze setje gestoken door bijrijdster :P. Maar het staat hem best wel sexy :D.

r_oo_sj_e schreef:
Afbeelding

:D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:33

thanx...

wow knappe shaddy zeg!!! *\o/*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:40

Zo! Wat zit jou bijrijdster netjes :oo
Ik wist niet dat je een bijrijdster had, hoe lang rijdt zij Shaggy al?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:42

Ja he :). Ben ook zo blij met dr! Ze rijd m echt onwijs fijn! Als ik foto's zie waar zij hem op rijd heb ik echt zoiets van is dat mijn pony :P. En ze zit inderdaad heeeeeel netjes!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:51

super hoor, da's toch ook genieten van je eigen poown! 8-)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:56

Ja idd :). En voor mij een motivatie om het nog beter te doen, kan nu niet zeggen dat ie het niet kan :=. Ach ja zij heeft ook maar een paar jaar voorsprong.... Komt uit brabant vandaan en heeft altijd eigen paarden gehad en daar altijd fanatiek wedstrijd gereden en getraind :P. Daar kan ik niet aan tippen....

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:56

jaa die kleur kan niet voor een vent, maar dat ze zo netjes rijd maakt het wel goed! ziet dr echt super uit!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 20:05

Bij mij heeft ie geen roze hoor :P. Nou ja 1 bruin dekje waar een heeeel fijn roze randje in zit :D.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 20:54

Madelief, ja die nek is echt prachtig!! Ik vind dat altijd zo mooi van die gespierde dikke nekken. Ze billen komen vanzelf wel.
We krijgen inderdaad een pup, 23 Juli mogen we der ophalen! Dus nog even 2 weekjes wachten(ben het wachten nu wel zat) Vanavond gaat er een vrouwtje die een reutje heeft uit het nest weer kijken bij ze. Die woont er maar een kwartiertje vandaan, ze zou foto's maken en doorsturen! Dus ik zit met smacht te wachten! Helaas is het voor ons niet even aan te rijden & Samantha vind het echt niet leuk om elk weekend even 6 uur achter elkaar in de auto te moeten zitten.

Ester, wat loopt die netjes bij je bijrijdster! En wat een leuk setje!! Ik hou der wel van haha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:02

Leuk zeg een pup :). Wel foto's laten zien hoor!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:09

Afbeelding

Hier gingen ze voor het eerst pap eten!! Je ziet het niet goed, maar met het gele bandje om is onze pup!!

Afbeelding

En dan lekker slapen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:39

Wat een schattige bolletjes wol :). Wat voor ras is het (oftwel hoe gaat ie eruit zien als ie groot is :P).

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:47

Ja schattig he! Nina is een Groenendaeler!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 21:51

wat schattig zeg! <3

leuk een groenendaeler!
wij hebben een tervurense herder, die lijken er veel op!