zasread schreef:Branka: Fijn dat je steeds meer kan lachen om Frio zijn streken, nu hopen dat hij ze steeds minder leuk gaat vinden¨
Oh, hij mag best uitproberen hoor. Hoeft niet zo'n dooie te zijn. En hij blijft heel beleefd in zijn proberen, niet gevaarlijk. Zolang hij zich uiteindelijk laat overtuigen om mee te werken vind ik het eigenlijk best leuk dat hij een beetje kijkt waar de grens ligt.
Meestal wil hij graag werken. Bovendien merk ik dat ook mijn grens er door wordt verlegd in positieve zin.
zasread schreef:Oja, dat had ik hier nog niet gemeld geloof ik, maar ik ben afgestudeerd
Gefeliciteerd!!!
¨
enne gefeliiii!
meestal eten we alleen in hele simpele tentjes, oeps heb ook niet echt wat om aan te trekken geloof ik wat nog over die buik heenpast
Maar echt leuk want die jongen ken ik al 10 jaar, is altijd als een broer voor me geweest en via hem heb ik uiteindelijk Mo leren kennen haha! Dus dat wordt herinneringen ophalen vanavond.
. 

Maar de laatste tijd ging het dressuurmatig steeds slechter, nu begint het weer langzaam beter te worden. Deze keer liet ie ook niet echt lekker los, een aantal weken terug was ie een keer echt lekker los en toen maakte ie me toch een passen. Echt jammer dat ik dat niet op film heb. 
. Hopelijk kun je snel weer lekker op je zwarte parel rijden.

. Ach ja zij heeft ook maar een paar jaar voorsprong.... Komt uit brabant vandaan en heeft altijd eigen paarden gehad en daar altijd fanatiek wedstrijd gereden en getraind