Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, en palomino ook! Ik houd wel van aparte kleurtjes!! Kan het in iedergeval niet voorkomen dat iemand die even invalt het verkeerde paard uit het land haalt
. (Atlas is een keer aangezien voor een 10 jaar jongere fries
). evdpanne schreef:Valkkleurig is idd ook wel mooi, en palomino ook! Ik houd wel van aparte kleurtjes!! Kan het in iedergeval niet voorkomen dat iemand die even invalt het verkeerde paard uit het land haalt
).
. Toch maar even ingegrepen voordat ie op wilde stappen
. _helga_ schreef:heb het ook nog niet gezien karina het is wel een hele mooie kleur!
. Maar in het groot lijkt me eigenlijk wel heel mooi
.
. Tegen de tijd dat ik genoeg geld heb ga ik wel op vakantie naar Spanje (of Portugal) en dan ga ik wel rond kijken tot ik mijn droompaard tegen komen
. Al zal ik dat ook wel eerst even in Nederland doen
.
Gaa snel bijreageren.
.
. Maar ja verdien nu met mijn werk iets meer als 500 in de maand en daar spaar ik ook wel 500 van
. Maar ja hopelijk in juni afstuderen en dan kan ik fulltime gaan weken
. Dan zal het sparen ook wat harder gaan....
. Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, kost zoveel geld en tijd en met een verzorgpaard heb je al die problemen niet. Maar zou toch echt niks anders willen
. Mis zelfs het elke dag ernaar toe gaan... Dat heb ik een tijd met Atlas gehad en nu maar twee dagen in de week vind ik te weinig
.
. Dus ja zodra ik het kan betalen, en ook zeker weet dat ik het kan blijven betalen ga ik rustig aan zoeken
. Zou er ook niet aan moeten denken om mn paardje te moeten verkopen omdat ik het niet meer kan betalen... zasread schreef:de foto's zijn trouwens wel lastig, Shannon is natuurlijk heel donker en Mies een beetje bleek, dus of mies is overbelicht of Shannon onderbelicht..

Wel een leuk verhaal 
In het begin is hij nog wat prullerig, maar na het eerste galopje en wat loswerk-oefeningen in stap, loopt hij best al mooie stabiele stukkken in draf. Ik kan nu ook al stukken fijn doorzitten terwijl hij mooi in de aanleuning blijft. Vandaag is ook het kwartje voor achterwaarts gevallen, ik was zo blij dat hij een stapje achteruit deed dat ik hem zo hard heb beloond dat hij zich in een bak vol appels waande 
Is ook niet moeilijk, hij is, samen met een jaarling, de enige man op stal (van de 20 paarden), dus als jonge hengst moet je dan toch even laten weten dat je er bent hè, haha! Karina schreef:evdpanne schreef:Valkkleurig is idd ook wel mooi, en palomino ook! Ik houd wel van aparte kleurtjes!! Kan het in iedergeval niet voorkomen dat iemand die even invalt het verkeerde paard uit het land haalt
).
Toen ik vroeger m'n bedrijf nog had, kwam 1 van de lesklanten doodleuk met een kompleet opgezadelde 2,5 jarige merrie van ons de baan in... die nog nooit iets anders meegemaakt had als een halstertje, en de pech had aangezien te worden voor een lespaard. Toch maar even ingegrepen voordat ie op wilde stappen
.