Durf mss volgende week voor het eerst nog eens een beetje met barebackpad wat aan het stappen gaan

oef ja, 55 dagen klinkt echt nog best lang :'( Hier hoop ik niet alleen op beter weer voor de paarden, maar vooral voor onze werf! echt al best wat werkweekends gemist door al het slechte weer :'(
Donderdag hebben we wel een héél klein beetje zon gehad hier terwijl we aan het metsen waren!
Ik speel trouwens al langer met een idee en wil het nu eens concreet gaan maken!
Ik zou dus graag een Iberische paarden tour maken als fotografe en het lijkt mij alvast leuk om met jullie allemaal te beginnen!
Wie van jullie zou het leuk vinden als ik je paard op de foto kom zetten? Ik heb een mobiele studio voor wat fine-art foto's, maar ik zou ook graag Iberische paarden vrij op de weide of eventueel aan het werk willen fotograferen.
Zou in de lente of naar de zomer toe zijn, zodat ik wat tijd heb om dit te organiseren.
Als het je leuk lijkt dat ik langskom, laat me dan even je locatie weten, dan kan ik even kijken wat voor route ik kan plannen

Shoots zouden op portfolio-basis zijn, dus alle foto's die ik uitkies om te gebruiken, krijg je van mij als bedankje