@Santos_05; Ja je hebt me getagd! Dankjewel! Ik ga me opgeven, maar een vraagje he: Marloes staat samen met een Fries en das echt haar beste maatje, lijkt me wel maar mag ze daarbij meerijden?
Santos_05
Geplaatst: 09-06-16 22:52
Gewoon even aangeven. Ik wil ook graag met een KWPN rijmaatje samen rijden
@Helene, wat braaf van Kiwi!! Ik zou bang zijn dat er een half bruggetje over blijft
Anoniem
Geplaatst: 10-06-16 12:55
Floor heeft 2 gezichten
De stoere onverschrokken chick
De kinderpony
Helene83
Geplaatst: 10-06-16 15:39
Heerlijk hè.. als ze zo heerlijk ontspannen zijn..
Kiwi geeft eigenlijk ook helemaal nergens wat om.. behalve wanneer het haar uit komt..
Er word veel zonder zadel gereden!<3 En ongeveer een jaar geleden..
Nala
Geplaatst: 13-06-16 19:27
Leuk zo die vergelijking!
Hier helaas wat minder leuk nieuws. Gisteren een heerlijke buitenrit gemaakt maar vandaag had ze bij het nieuwe meisje dat haar misschien over gaat nemen niet zoveel zin. Dus nu mag ik een tijd lang niks met haar doen zodat het nieuwe meisje al haar energie kan gebruiken. valt tegen net nu het mooi weer wordt.
Zo zie ik het ook Santos. Ze liep een tijdje kreupel maar heeft een geweldige conditie. Daarnaast is ze gewoon lui en verveeld in de bak dus om het helemaal op mij te schuiven vinden ik en de eigenaresse van stal wat krom. Maar goed.
Ik kan ook wel lezen en schrijven met de onze, maar we zijn het er niet altijd over eens op welke pagina we bezig zijn Maar daar heeft ze gewoon nog te weinig voor gedaan dus dat is ook helemaal niet erg.