. En klopt hoor, gaat ook steeds beter, alleen we zijn er nog niet! Maar komt vast goed, zitten ook fijne momenten tussen. Haha meestal heb ik dat ook, heeeerlijk als je weer op je eigen paard stapt
. Heb tot nu toe 2 paarden van vriendinnen gehad die dus wel fijn reden en ook lekker zaten Furia van Madelief en deze dan
. Al was dit geen barokkie.
. Betekent toch dat het paard fijn aan de hulpen staat ook! Al heb je ook paarden die niet makkelijk door andere te rijden zijn, maar zeker wel de knopjes hebben! Wel leuk al die verschillende paarden hoor, weer fijn om te voelen en proberen kijken wat je er mee kunt..
met jou alles goed? Leuk dagje gehad dus, beetje fotootjes maken, beetje rijden 

Landde echt superzacht op m'n knietjes, niet eens spierpijn aan over gehouden en Fuur blijf paar meter verder braaf stil staan en kan ik zo weer opstappen en wegrijden.
. Jaa Fuur zit zalig kwa gangen, maar kon hem ook zo fijn wegrijden. Lekker fijn aan de hulpen etc, heb je toch niet vaak 

Ik wilde vragen waar heb je ze geupload, vind de kwaliteit zo achteruit gegaan, maar zie het al, mijnalbum. Upload jij al je foto's daarmee? Het viel me nu opeens zo op.
. Maar wel gezellig zo hoor, je kan wel lekker knuffelen en naar ze kijken