Ohh joh ik vind die strand en water foto's altijd zo gaaf.... Elke keer denk ik men die wil ik ook, maar ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen realiseren....
Sendero ook aan de sprong... leuk!!!
Mussels 'dikke fries' vind ik ook Zo op de foto valt het toch echt mee!!
Ik moet het met een lekker vieze jaarling doen... Honesta's Annisse is afgelopen zaterdag 1 jaar geworden.
CrazyCat
Geplaatst: 17-06-11 12:13
Sorry voor de vertraagde reactie, maar heb 2 merries ter dek en dat kost wat tijd. Pff wat een gedoe altijd.
Bedankt voor de leuke complimenten. Mijn paarden glimmen altijd zo in de zomer goed gras denk ik want afgezien van vitaminesupplement krijgen ze zomers niks bijgevoerd. Staan hele jaar rond buiten zonder dekens.
Prachtige paarden komen hier voorbij zeg echt genieten
sMieke wat ziet die er goed uit zeg! Adana meet met haar 5,en een halve maand 1,30 M alsof het niks is
daphneM
Geplaatst: 17-06-11 17:55
Wat een prachtige plaatjes zeg!..
PinkPrincess: Wauw wat een knapperd!
Mossel: Prachtige fries, vind je paardje niet abnormaal dik hoor..ook op de 2de foto niet. Vind het altijd wel grappig beetje een grasbuikje!.
Amable: Waaauwwwww...
kaotictjinta: Lekkerding!..
Smieke: aahw lief!!..Halstertje staat hem goed!..
Vandaag bij hessel geweest, hij staat nu 2 weken op zn nieuwe plek, en vind dat hij toch veranderd, hij is niet zo overdreven slank meer, en krijgt nu meer body.. En dat in 2 weken tijd!.. Door dat hij nu niet zo slank meer is, lijkt hij ook niet overdreven op een naarling... Vraag mij af hoe groot hij is, zal hem binnenkort weer eens meten!.Denk rond de 150. hij is nu 1 jaar en 2 maand.
Laatst bijgewerkt door daphneM op 17-06-11 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Jongens, wat gaat het toch altijd hard hier. Amable, prachtige plaatjes weer in het zand! PinkPrincess, wat kan hij fijn springen, mooie techniek!
Hier 2 foto's uit onze laatste productfotoshoot, om de nieuwste Barokshop modellen te showen. Het paardenmodel heet Rubio (dat betekent blond), en is m'n spaanse 'projectje'. Vorig jaar is geprobeerd om hem op 5-jarige leeftijd zadelmak te maken. Maar om onduidelijke redenen werd hij bang en verloor het vertrouwen in z'n eigenaar (die dit zelf en alleen deed). Sinds september heb ik hem in training, binnen een paar weken reed ik ermee weg en sindsdien maken we de meest mooie bergritten hier. Hij is nog wat smal, maar wordt met de week voller en gespierder...
Adana's halfbroertjes is mooi! Hij ziet er goed uit. Super dat hij wormvrij is.
Mooie friezen!
En een prachtige Frederiksborger zi ik. Wat zijn dat toch gave beesten/.
Aliso met zijn nieuwe zadel. Slechte foto helaas.
Laatst bijgewerkt door Bullymonster op 17-06-11 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt
onley
Geplaatst: 17-06-11 23:35
wow dat laatste hoofdstel is kwijlen
Anoniem
Geplaatst: 18-06-11 08:59
panchosil schreef:
Aaah kijk nou liggen!! Russel waar blijven jou foto's van jou kanjer?????????
Ik zal ze snel gaan maken, even staart wassen en wellicht wel vandaag in de buitenbak met wat aktiefoto's...
daphneM
Geplaatst: 18-06-11 11:29
Marja: Wauw prachtige hoofdstellen vooral de laatste vind ik toch wel helemaal geweldig.. Ik ben altijd een voorstander geweest van de bovenste voor mijn fries..Maar deze is ook wel heeel gaaf hoor.. Zijn die er ook in het zwart?, en mag ik vragen waar je die besteld hebt.?
Bully: Wauw wat een hals heeft jou'n paard toch ook!!!voor zo ver ik het kan zien mooi zadel! ligt goed!.
Marja; Wat een prachtige hoofdstellen! (en paard! ). Ik meen een paar maanden geleden iets gelezen te hebben over een bitloos barok hoofdstel van de barokshop (?), komt die nog? Bullymonster: Wauwie, wat een hals! En prachtige set zo met dat donkerblauw en bruin tuig, begin nu toch wel een beetje spijt te krijgen dat ik zwart tuig heb haha
daphneM
Geplaatst: 18-06-11 13:38
Gisteren hebben we ons hengstveulen weer eens laten showen, hij geeft altijd een showtje weg achter het huis, en vandaag maar even de camera er bij gepakt.
Ziet er goed uit Bully. Foto's dan wel van mindere kwaliteit maar paard des te meer.
De hoofdstellen zijn prachtig barok. De Spaanse of Portugese hoofdstellen vind ik eigenlijk niet zo passen bij een Deens paard. Maar die tweede.... zou eigenlijk best kunnen niet??
Russel ik ben benieuwd of je nog plaatjes heb kunnen schieten...
mossel ook dat 'domme gelul' is wel leuk hoor. Friezen voor de koets zijn gewoon prachtig!
Smieke, wormenvrij jippie... dat is alvast een positief bericht. Wanneer krijg je uitslag van de leverbot. Hij is echt leuk!!
Hessel al 1.50? whow dat wordt dan ook een joekel... Ik vind Annisse, vorige week zaterdag 1 geworden, al groot maar die komt niet hoger dan 1.45 In ieder geval wordt Hessel een mooi kereltje.
Heb ik heel het filmpje van Jikke over het hoofd gezien, maar daar moet je toch echt wel wauw over schrijven. Dus als edit: whow!