Ja de nieuwe manege wordt echt heel gaaf. Echt alles komt erop en eraan. Van solarium, stapmolen, buitenbakken tot een binnenbak van 20x80. Kan niet wachten tot we over kunnen!
@ Mies Ja stond inderdaad al meerdere keren in de krant de laatste tijd. Het is zeg maar niet echt de makkelijkste tijd om een nieuwe manege te bouwen...
@ suzanne Haha lang leven de witte paarden :S
Buitenzinnig
Geplaatst: 26-03-09 17:59
haha, beeld is groen geworden hoor (a) Goya is nog straaaaaalend wit hoor
hebben hiervoor ook al eens een witte gehad en die ging altijd net voordat mn moeder dr show moest beginnen in zn staart en over zn benen te mesten enzo haha
uhu, heerlijk he, die schimmels.. Als hij in de modder rolt, oke.. Dan kun je het er nog aardig afborstelen als het hard is.. Maar in de mest liggen of in t gras met groene plekken, hou maar op hihi. Is Bram iets makkelijker:p
*smelt wéér* Ik hou van JR!! Laat staan puppy's! Wat was tie schattig he..!
zasread
Geplaatst: 26-03-09 18:14
evdpanne schreef:
En ik ben er echt van overtuigd dat ik later geen schimmel aanschaf . Maar ja ik zeg wel meer dingen...
Tot dat je een prachtige Anda hengst tegen komt Ik wilde ook nooit een schimmel, maar ben nu toch wel heel blij met de mijne. En sinds ik bij Lisa rijd, begin ik schimmels steeds leuker te vinden. Vind hun kleurtje toch wat unieker dan een bruine of een vos!
zasread
Geplaatst: 26-03-09 18:14
Prinslover schreef:
*smelt wéér* Ik hou van JR!! Laat staan puppy's! Wat was tie schattig he..!
Hij was zo lief Ik had hem zelf ook wel mee naar huis willen nemen!!
Vriendin van mij wilde een paard zonder witte voeten en een klein blesje.... het is er een geworden met 4 witte benen en een grote brede bles over het hele hoofd haha...