[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:24

Ingeborg -> Succes met de wedstrijden dit weekend!
Ga je nog foto's maken?

Jasmijn -> Dat hoofdschudden en draaien is heel normaal, hoor!
Ik zag het bij Grytsje ook wel eens, dan zijn ze gewoon in een dolle bui, voelen ze zich lekker vrij.
De hengsten van Mayke zie ik zo vaak zo doen als ze aan het spelen en aan het rennen zijn.
Bandito zit gewoon lekker in z'n velletje! Pling
Wat een schattige foto's van je konijntje!

Sanne -> Gelukkig maar dat je eigen paardje groter wordt, op deze kan je zelf meerennen en meeremmen, hahaha!
Jeetje, je vader 3 maanden weg......
Kan me goed voorstellen dat je hem heel erg gaat missen!
Wens hem maar heel veel succes toe, dat kan hij wel gebruiken!

Lindy -> Lekker buikje al!
Idd lang zo rond niet als je schoonzusje. Haha!
En natuurlijk vinden we het leuk om jou en je zwangerschap te mogen volgen!
Vooral foto's en verslagjes blijven plaatsen, hoor!

Michelle -> Hahaha! De volgende vraag ga ik niet stellen, straks zit ik zonder wasmachine! Hahaha! Haha!
Shannon is ook nog jong, en bovendien kan je er ook maar beter de tijd voor nemen idd.

Heidi -> Ik geloof dat je maar beter heel rustig aan kan gaan doen met jouw blessures.
De hormonen doen nu ook hun werk en het zal er niet gemakkelijker op worden voor je.
Kan je niet op therapeutische basis aan de slag?
Wat Baron betreft; ik zou hem hengst laten.
Zoals ik het lees heeft hij er zelf geen last van, lichamelijk en geestelijk, alleen zijn hormonen spelen nu op.
Zolang jij of Marcel hem de baas kunnen en hij goed luistert en gehoorzaamt dan moet het te doen zijn lijkt mij.
Ik weet zeker dat hij jouw zwangerschap aanvoelt, dieren kunnen dat heel goed aanvoelen, die weten eerder dat je zwanger bent dan jijzelf.
Misschien dat je het eerst een jaar moet aankijken, dan kan je altijd nog beslissen om het te laten doen.
Er zitten door zijn leeftijd ook risico's aan verbonden idd.

Frank -> Wauw! En wát voor een aanwinst zeg!
Go jij! Go jij! GEFELICITEERD! Go jij! Go jij!

Iris -> Super dat Luitje zo goed zijn best deed, dat geeft je dan weer een lekker gevoel!

Lisenka -> Je kan je natuurlijk troosten met alle verslagen en foto's die Frank hier in het topic gaat plaatsen.
Dan kan je hem toch nog een beetje blijven volgen.

Marielle -> Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je nek, sterkte!
Dat stijgeren zou ik niet pikken, hoor!
Anders wordt het steeds erger.
Even een flinke ruk aan het halstertouw geven en met boze stem tegen hem praten, en desnoods een paar keer een hengstenketting eraan.
De ruin van een vriendin van mij heeft dit altijd in het voorjaar, dan doet ze een weekje de hengstenketting eraan en daarna is het over en loopt hij gedwee mee.
Ik vind (Amazing) Grace wel een grappige naam voor je konijntje! Cool

Go jij! Go jij! NOG ÉÉN NACHTJE SLAPEN!!! Go jij! Go jij!
Vandaag ga ik d'r box schoonmaken, en mijn kast inruimen.
Morgenochtend komt ze en dan is alles lekker klaar en kan ik volop genieten! Haha!
(Ben zó blij!)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:00

Heidi (en Marcel natuurlijk) Gefeliciteerd zeg! Hopen dat alles goed gaat verlopen.
Frankie, gefeliciteerd! wat een kanjer heb je gekocht Haha!
Iloon, is het nog leuk in Londen?
Ook weer leuke fotos voorbij zien komen. Moest nogal wat bijlezen dus weet t ff nie meer allemaal.
Hier gaat t allemaal zn gangetje, had gister een date hihi. Er gezellig, strandwandeling gemaakt en heerlijk ondergaande zon gekeken (door de wolken heen haha)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:06

Heidi: Het is lastig, misschien is het inderdaad een teken dat hij weer helemaal happy is en zal het drukke er misschien binnenkort vanaf gaan, omdat het dekseizoen dan ten einde loopt.

Saida: Dat gaat snel! Hoe laat komt ze morgen? En veel foto's maken he!

Gisteren heb ik heerlijk met een vriendin in Groningen op een terrasje gezeten, wat eten, wat drinken, lekker genieten van de zon en vooral veel kletsen.
Daarna zijn we gaan winkelen en ik mag van mezelf op het moment helemaal geen kleren meer kopen, omdat ik dat veel te veel doe en dat vind mijn bankrekening niet zo leuk Tong uitsteken Maar goed, ik zag een onwijs mooi t-shirt en hemdje, dus die moesten mee Schijnheilig Dus als iemand nog doet aan goede doelen, Het Sannekledingfonds, das een hele goeie Knipoog

Vanmiddag ga ik weer met Fifty aan de slag, eens kijken of hij het nog allemaal weet na dinsdagavond Haha!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:29

Op welk terras heb je gezeten? Aan de grote markt bij de 3 gezusters? *alle herinneringen komen weer boven*

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:19

saida ben je al mooi aan het inruimen geniet morgen van je eigen zwarte parel hoop datje kan slapen vannacht zal moeilijk gaan denk ik
Haha!

marille, leuke foto`s van je schatje en de les ging goed hoor hij deed super zijn best en ach dat uitproberen gaat heus snel over hij is veel te lief, ik fluistern hem wel even in zijn oren vanmiddag dat hij weer gewoon moet doen anders gaat hij volgend keer ook mee naar de holterberg wedden dat hij dan normaal doet hihihi
he mss zondag ff buitenrijden met elkaar??????????
Haha!

heidi van harte met je zwangerschap, en ik zou er wel goed over denken wat je met je hengstje moet doen, laat er geen ongelukken van komen
tsjillert was ook altijd heeeeeeeeeeeeeel braaf tot op ene dag ook in het voorjaar beet hij zo een ander paard in de les terwijl er gewoon iemand op zijn rug zat!!!!!! was niet meer te houden dus op letten hoor, dat heeft voor mij ook mede de doorslag gegeven om het te ruinen

frank van harte met je hele mooie paard wat zal je een bekijks hebben als je die gaat rijden
wil graag heel veel foto`s zien van dat prachtbeest Haha!

verder als ik iemand vergeten ben sorry heb slecht geslapen en ben erg moe duik ook zo als celine weer naar school is me bedje ff in
moet vanmiddag les geven en dan pony klaar maken voor de clubkampiosnschappen pffffffffffffffffffffffffff ben zo moe zal ook wel door het wer komen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 17:24

Hallo iedereen! Ik ben weer terug van weg geweest. Het waren 4 leuke, gezellige maar ook lange dagen.. Bloos Veeeeeeeeeel gelopen en gezien. Kan geen trap en metro meer zien ROFL . Verder heel gezellig met meiden uit me klas, en veel foto's gemaakt ook. Die zal ik nog plaatsen in het topic voor wie dat leuk vinden! Verder zal ik een poging tot bij reageren doen Nagelbijten / Gniffelen We zitten trouwens wel al over de 100 pagina's! Haha! Party!!

Frankie: Ooohh, ik ben jaloers Bloos Hij is zó ontzettend leuk & knap! Maar ben heel blij dat ie een goed tehuis krijgt!! Lekker paard mag zijn enzo Ja . Heel veel succes met je nieuwe aanwinst!! (Enne, spam ons vooral met foto's Bloos )

Heidi: Jeeeeeh! Leuk man dat het zo goed gaat!! Party!! Ben echt blij voor jou en Marcel!! Ben ook heel benieuwd hoe het er uit gaat zien en alles! Enne, je weet het he, ik wil wel oppas zijn Haha! . En moeilijk met Baron, misschien komt het idd wel door je zwangerschap...

Saida: Spannend!! Morgen is het eindelijk zo ver!! Wel een rot verhaal zeg over de keuring.. Bah bah, hoe kunnen ze er zo mee omgaan he Verdrietig . Maar gelukkig komt ze bij jou terecht dus zal dr niet meer gebeuren! Succes morgen Party!!

Sanne: Haha, jou fons ROFL Ik zoek ook nog sponsers voor de mijne Haha! Haha! . Klinkt wel gezellig trouwens! En wat knap van je vader zeg Bloos! Ik doe het hem niet na!! Ik kan al niet mee op me benen staan van 4 dagen londen Huilen van het lachen

Soeske: Wat echt leuk hoor!! Maar wat een mensen daar Bloos! . Niet te geloven, het is er echt áltijd druk... Enne, ik lees over een date??! Vertel is wat meer Bloos . Gaat het wat worden?

Lindy: Jeetje, jij gaat hard Haha! . Leuk hoor dat je alles bij houd voor familie ook!

Michelle:

Lisenka: Gelukkig een goed tehuisje gevonden voor Desperado!! Al geloof ik heel goed dat je hem zult missen!maar je kunt hem nu gewoon blijven op bokt als het goed is Lachen

Djemo: Leuke foto's weer van je zwarte parel!! Hij is knap hoor Ja En roze staat winnie ook goed. En schattig konijntje heb je ook!!

Zoe_Iris: Fijn dat je les zo goed ging! Lekker aan de gang zijn met je paard is super Ja . Zeker als het dan goed gaat ben je weer helemaal happy Party!!

Zo dat was het geloof ik wel he. Manda moeten missen 4 dagen.. Maar gelukkig heb ik er het hele weekend weer. Vandaag maar kijken wat ik ga doen.. Als ik fut heb misschien wel even rijden en anders lekker tutten Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 17:28

He ilona, welkom terug Haha! Ken dat gevoel van geen metro en trap meer willen zien haha Nagelbijten / Gniffelen
Laat de foto's maar zien hoor Ja

Saida alvast ontzettend heel veel gigantisch veel plezier voor morgen gewenst, doe JOU knappe paard de hinnikjes van mijn knappe paard Tong uitsteken

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 17:29

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:57

Saida: Al zenuwachtig????! Natuurlijk morgen wel weer foto toestel mee!

suzanne: Nog een week!!!!!!

Sanne: Heb ik net al mn geld in het mieskooptpaard fonds geinvesterd! Anders had ik zeker een donatie gedaan Knipoog

ilona: Wilde je wat tegen me zeggen? Tong uitsteken er staat nu michelle:...(leegte:P)
Leuk dat het gezellig was in Londen!!!!! veel gezien en geshopt?

jasmijn: Heb je al een naam voor je konijn?

Vandaag ging weer goed met shannon, heb dr aan de pessoa gedaan, zodat ze iets op dr kont had en merkte dat dit echt niet eng hoeft te zijn. Niet langer dan een kwartier bezig geweest, maar alleen maar ontspanning. Daarna nog lekker gekroeld in de bak. Ben benieuwd morgen, heb weer les en fotograaf Pling

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:52

Lekker hoor mies, je eigen paardje!
Morgen kwamen er weer foto's toch?
Nee, nog eigelijk niet echt een naam Tong uitsteken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:06

Saida: leuk, gaan we gelijk op want Desperado komt ook morgen (rond 11 uur).
Ilona: ja ook ik ken dat anti-trappen / metro gevoel.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:15

Even snel een ego-berichtje.
Ik heb weer gereden!!!! Haha!
Het ging best goed.

Eerst heeft mijn instr. gereden en daarna ben ik erop geklommen.
We hadden het kaptoom gebruikt en het was mijn eerste keer dat ik er mee reed.
Het ging best lekker.
Alleen zit de schrik er bij mij nog wel in hoor, telkens als Xantha even iets interessants zag, klopte mijn hart in mijn keel.

Van de week weer!!
Vandaag heb ik alleen gestapt en gedraafd!
Nu ga ik slapen, ik reageer morgen weer bij! Tong uitsteken

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:16

wat leuk dat jullie paarden morgen komen erg spannend Tong uitsteken

Jolyn lekker dat het zo lekker ging echt super..

sorry ben een beetje sago al de hele dag
heb gister te horen gekregen dat ik bekkeninstabiliteit heb.. dat was natuurlijk al balen..
Nu vandaag met de fisio gesproken en dat viel me zwaar tegen.. Ik mag een jaar niet paardrijden erger kan je me niet straffen met 4 paarden in de wei.. ik kan/mag bijna geen trappen lopen mag niets meer tillen moet langzaam lopen.. het enige lichtpuntje.. Ik weet voor wat voor een moois ik het doe..

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:47

Frank heel veel plezier ook morgen!

Debby gaaf hoor, fijn dat je er weer opzat Haha!

Lindy jeetje balen van die bekkeninstabiliteit, en van het niet mogen paardrijden.. Sterkte ermee Ach gut

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 00:48

Ik vind het ook heel spannend om Desperado weg te brengen. Ben wel blij dat ik meega. We rijden nadat we Desperado hebben weggebracht door naar de Woeste Hoeve. Daar even de veulentjes bewonderen en even gezellig bijkletsen.

Halley heeft het deze week druk gehad met dekken. Eerst Lagartera. Toen werd Esperanza hengstig. Zij is 4 jaar en dit jaar voor het eerst gedekt. Ze staat naast Halley op stal en kunnen lekker snuffelen met elkaar. Ze kent hem dus, maar vond het wel spannend toen hij op haar sprong. Was even bang dat ze na het dekken niet meer naast Halley kon staan, maar zelfs toen ze van hengstigheid door de tralies heen plaste, fleemde Halley wel en snuffelde aan haar achterkant door de tralies heen, maar je zag hem denken: Hier kan ik niet bij, dus ga ik maar weer rustig eten.

Daarna werd Chistosa ook hengstig en die is het op dit moment nog. Arme Halley, moet dus hard werken van de week.

Zou mooi zijn als ze alledrie straks drachtig gescand worden, heb ik ze mooi volgend jaar op korte termijn achter elkaar, als alles goed gaat.

Jolynn: Je vertrouwen komt wel weer, lekker rustig aan doen.

Ik ga nu naar bed, want morgen vroeg op. We gaan om ongeveer half 8 rijden.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 03:24

Ilona, hihi, tis al wat Haha! Morgen lekker naar de bios Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 07:11

Soeske: Veel plezier vanavond.

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:25

Sorry dat ik hier zolang niet ben geweest! heb het druk gehad, volgende week 2 so's ook, en vandaag ga ik Anky en Riny Rutjes ook zien!! Haha! die gaan een paardenwinkel hier in de buurt openen, dan is er aanbiedingen en nieuwe collectie dus moet wel even gaan kijken he! Daarna naar Anne, en lekker rijden.Me lesgeefster was dinsdag énorm jaloers op mijn houding, ze vind dat ik een hele nette hhouding heb Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:48

Dank je Lisenka, succes met wegbrengen. Je zal nu wel onderweg zijn haha.
Horsielii, leuk zeg, succes met je so's !

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 11:02

Saida; en en? goed aangekomen? foto's? tot over je oren verliefd?!

mies: fijn dat het zo goed ging joh! hopelijk vandaag weer Lachen ben benieuwd naar de foto's Tong uitsteken

jolynn: kan me voorstellen dat je in het begin overal schrikmomenten ziet, maar dat zal ook vanzelf afnemen denk ik Lachen!

frankiej, ook voor jou: alles goed gegaan? al lekker van desperado genoten?

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 11:18

SAIDA : VANDAAAGGGG KOMT ZE YEAHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben benieuwd in iedergeval een superrr dagje voor jou vandaag

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 11:24

Veel plezier vandaag Saida en Frank!

Suus wat deed jij hier midden in de nacht joh Tong uitsteken

Lisenka Halley heeft het er maar druk mee! Hoe gaat het met Baldomero?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 11:33

Saida en Frank: Van harte met jullie prachtige aanwinsten en veel plezier vandaag!!

Heidi, hier ook nog maar een keer GEFELICITEERD voor jou en Marcel. Ben echt heel blij voor jullie.

Jolynn, heerlijk dat je zelf weer een keer op Xantha gezeten hebt, ik hoop dat je vertrouwen snel weer terug is.

Ik ben even niet zo aktief hier, erg druk met vanalles en ook nog een paar vingers gekneusd dus dat typt niet zo lekker. Maar ik hou jullie in de gaten hoor Haha!

Veludo heeft zo'n beetje semi-vakantie omdat het nu ook lastig is om wat met hem te doen met m'n zere vingers. Vanmiddag les maar ik denk dat mijn instructrice maar vooral zelf met hem aan de slag moet... maar had ook geen zin om het af te zeggen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 14:23

Ze is er!!!
Wat kan een mens toch gelukkig zijn!
Ze heeft zich weer lekker druk gemaakt in de trailer, dus ze kwam behoorlijk nat aan.
Toen heb ik haar eerst even in de binnenbak gezet zodat ze even tot rust kon komen en een beetje opdrogen.
Nu kon de vaste verzorgster van Rintske ook even rustig afscheid nemen van haar.
Het arme meisje moest er natuurlijk van huilen.
Ik was al wat emotioneel van geluk, maar toen ik haar tranen zag kon ik me niet meer inhouden.
Voor haar een afscheid, voor mij een nieuw begin van iets moois en een droom die uitkomt, heel dubbel allemaal.
Nadat ze weg waren en toen Rintske weer wat droog was heb ik haar op haar stukje land gezet.
Ze heeft een eigen stuk, best wel groot, en vandaar af kan ze de rest van de paarden ook zien.
Eerst was ze wat onwennig, maar ze accepteerde het vrij snel.
Frits kwam ook nog even kijken (natuurlijk!) en hij vindt haar erg mooi, maar best wel groot.
Misschien dat hij nu wat vaker mee wil komen, dan kan hij er wat aan wennen.
Maar genoeg gel*ld, hier natuurlijk de eerste foto's van mijn EIGEN zwarte parel! Haha!

Nog wat om d'r heen aan het kijken.
Afbeelding

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand..... Cool
Afbeelding

Rintske vindt deze drachtige merrie wel erg interessant.
Afbeelding

Lekker grazen!
Afbeelding

Een hele trotse en blije ik! Hyper!
Afbeelding

FLIEFD! Lovers
Afbeelding

Sorry meiden, maar de mijne is toch echt de mooiste!
Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 14:57

Suzanne -> Een date, wat leuk!
En? Was het wat? Is ie knap? Knipoog

Sanne -> Sorry, maar ik heb helaas geen centjes meer voor jouw fonds.
Ons potje is zo goed als opgegaan aan het Rintske-fonds, hahaha!

Petra -> Ik heb best wel goed geslapen, maar was wel erg vroeg wakker.
Het eerste wat er in mijn hoofd schoot was natuurlijk Rintske! Vork

Michelle > Op zich was ik niet zo zenuwachtig, maar toen ik haar zag en het steeds meer tot me doordrong dat ze écht van mij is werd ik toch best wel emotioneel.
Van kleins af aan heb ik al een eigen friese paard gewild, en nu op mijn 37ste komt mijn droom eindelijk uit!

Frank -> Ben jij er ook zo vol van? Pling
Ik kan het wel schreeuwen van de daken dat die mooie meid van mij is, dat mijn droom eindelijk is uitgekomen! Haha!

Debby -> Super dat het zo goed ging op Xantha!

Lindy -> Auw, Lin, dat is behoorlijk pijnlijk!
Idd heeeeeel goed om jezelf denken en ook echt niet doen wat de verloskundige al zei.
Anders is de kans dat je er na je zwangerschap nog behoorlijk last van houdt erg groot.
Sterkte meis, je moet nog een hele poos, maar laat je lekker verwennen en geniet.
Dikke knuf! Ach gut

Lisenka -> Zo! Halley heeft het idd behoorlijk druk!
Die zal wel blij zijn als zijn taak er weer opzit en hij weer van het gras kan genieten! Vork