Ga je nog foto's maken?
Jasmijn -> Dat hoofdschudden en draaien is heel normaal, hoor!
Ik zag het bij Grytsje ook wel eens, dan zijn ze gewoon in een dolle bui, voelen ze zich lekker vrij.
De hengsten van Mayke zie ik zo vaak zo doen als ze aan het spelen en aan het rennen zijn.
Bandito zit gewoon lekker in z'n velletje!

Wat een schattige foto's van je konijntje!
Sanne -> Gelukkig maar dat je eigen paardje groter wordt, op deze kan je zelf meerennen en meeremmen, hahaha!
Jeetje, je vader 3 maanden weg......
Kan me goed voorstellen dat je hem heel erg gaat missen!
Wens hem maar heel veel succes toe, dat kan hij wel gebruiken!
Lindy -> Lekker buikje al!
Idd lang zo rond niet als je schoonzusje.

En natuurlijk vinden we het leuk om jou en je zwangerschap te mogen volgen!
Vooral foto's en verslagjes blijven plaatsen, hoor!
Michelle -> Hahaha! De volgende vraag ga ik niet stellen, straks zit ik zonder wasmachine! Hahaha!

Shannon is ook nog jong, en bovendien kan je er ook maar beter de tijd voor nemen idd.
Heidi -> Ik geloof dat je maar beter heel rustig aan kan gaan doen met jouw blessures.
De hormonen doen nu ook hun werk en het zal er niet gemakkelijker op worden voor je.
Kan je niet op therapeutische basis aan de slag?
Wat Baron betreft; ik zou hem hengst laten.
Zoals ik het lees heeft hij er zelf geen last van, lichamelijk en geestelijk, alleen zijn hormonen spelen nu op.
Zolang jij of Marcel hem de baas kunnen en hij goed luistert en gehoorzaamt dan moet het te doen zijn lijkt mij.
Ik weet zeker dat hij jouw zwangerschap aanvoelt, dieren kunnen dat heel goed aanvoelen, die weten eerder dat je zwanger bent dan jijzelf.
Misschien dat je het eerst een jaar moet aankijken, dan kan je altijd nog beslissen om het te laten doen.
Er zitten door zijn leeftijd ook risico's aan verbonden idd.
Frank -> Wauw! En wát voor een aanwinst zeg!

Iris -> Super dat Luitje zo goed zijn best deed, dat geeft je dan weer een lekker gevoel!
Lisenka -> Je kan je natuurlijk troosten met alle verslagen en foto's die Frank hier in het topic gaat plaatsen.
Dan kan je hem toch nog een beetje blijven volgen.
Marielle -> Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je nek, sterkte!
Dat stijgeren zou ik niet pikken, hoor!
Anders wordt het steeds erger.
Even een flinke ruk aan het halstertouw geven en met boze stem tegen hem praten, en desnoods een paar keer een hengstenketting eraan.
De ruin van een vriendin van mij heeft dit altijd in het voorjaar, dan doet ze een weekje de hengstenketting eraan en daarna is het over en loopt hij gedwee mee.
Ik vind (Amazing) Grace wel een grappige naam voor je konijntje!

Vandaag ga ik d'r box schoonmaken, en mijn kast inruimen.
Morgenochtend komt ze en dan is alles lekker klaar en kan ik volop genieten!

(Ben zó blij!)