Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Audesta schreef:Dais_ schreef:Audesta, de fokker van mijn veulen verwacht volgend jaar weer 3 spaanse veulens uit hele leuke combinaties! En ze krijgen een hele fijne basis mee. Wellicht interessant om eens te informeren?
Haha nee ik heb een ander leuk aanbod gehad, mocht ik dit voorjaar niet slagen
ik wil ook niet elke keer zielig zitten doen hier, maar ik mis hem verschrikkelijk en zit vaak genoeg nog te janken omdat ik hem zo enorm mis. Het doet gewoon nog enorm veel pijn. Fuego was gewoon zoveel meer dan 'een paard'. maar ik denk dat jullie dat juist wel heel goed begrijpen. Soms wil ik ook gewoon m'n hart luchten bij mensen die mij hopelijk begrijpen.
meest brave en eerlijke paardje ooit, hij schrikt alleen om de meest domme dingen

en ja soms denk ik wel om terug te zoeken naar iets soortgelijks, anderzijds weet ik nu wat ik heb. Mocht er ooit iets nieuws komen, zal het hoe dan ook een Spaanse worden.

Je merkt gelukkig wel dat de dagen weer wat langer worden, dat helpt mij al wel een beetje.