Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XshaartjeX schreef:@lisaaahtjuuh Viky is bijna 5 (oee wat klinkt dat al volwassen hè) ik heb dr met 3,5 gekocht en toen was ze ook al wel redelijk stevig. Is een beetje dr bouw maar met spieropbouw kom je ook een heel eind denk ik!
ze is alleen gewoon veel smaller.. Maar we hebben vandaag weer met verbazing staan kijken hoe snel ze opknapt!
Ze is gewoon zoveel vrolijker en ze eet nu gewoon goed en haar vacht glimt (als er geen vlekken op zitten..) en ze is niet zo bottig meer! En eerst kon je haar niet eens aanraken en nu kun je haar gerust zonder halster in het weiland zetten en haar zo een halster om doen! 

Wat gaan jullie hard zeg! Moet nog pagina's inhalen....Wat een prachtige foto's weer
Ik heb met Bo 2 jaar op een dressuurstal gestaan, tegen de bosrand aan en daar werd je gewoon aangevallen, de gehele dazentijd...Bo moest ook altijd compleet ingepakt de wei op. Deed je dat niet, dan zat zn lijf in 2 tellen compleet vol met dazen. Soms kon je niet eens buitenrijden of longeren omdat je gewoonweg aangevallen werd..pfff..gek werd je ervan!
Eerst liggen rollen en dan rennen
en haar maar eens gewassen.. En toen op de foto gezet, dus maar weer een vergelijkingsfoto gemaakt! er zit nu iets meer dan 4 weken tussen de foto's!

Just_Sannee schreef:Ze ziet er inderdaad goed uit zeg!!
Is ze echt zo wit geworden in korte tijd, of is de foto gewoon overbelicht??
& was het niet koud om te wassen?

Hij is iig voskleurig, maar niet gewoon een normale

haha