ben namelijk rond mijn verjaardag uitgerekend Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben namelijk rond mijn verjaardag uitgerekend 

wat super gaaf voor je hoop dat hij snel komt.. dit topic is weer een paar mooie paarden rijker..

!
)
Maar wel heel veel plezier met je nieuwe aanwinst Frankiej!!!

)

:
. flamon schreef:ego berichtje:
weet iemand een fotograaf in de omgeving van eindhoven want ik wil heel graag nieuwe rijfoto's want het gaat nu superr. dus als jullie iemand weten laat maar horen
In mijn profiel staan veel foto's van mijn hand. Eigenlijk alle foto's waar ik niet zelf op sta en waar geen copywright bij staat. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel

frankiej schreef:ja hij komt thuis te staan, op me gemak verder beleren, hij moet echt nog de tijd hebben om "meer paard te worden".
Dit is direct de reden waarom ik zo blij ben dat hij naar Frank en zijn gezinnetje toegaat. Ik moest wel even slikken en zal het nog wel vreemd vinden als hij weg is, maar ik weet zeker dat hij het bij Frank supergoed gaat krijgen. 
flamon schreef:ego berichtje:
weet iemand een fotograaf in de omgeving van eindhoven want ik wil heel graag nieuwe rijfoto's want het gaat nu superr. dus als jullie iemand weten laat maar horen
en hij is zo lief ik kan er bijna niet boos op worden . na het rijden heb ik djemo zelf even lekker uit gestapt want ja konditie heeft hij niet dus dat was echt wel even zweten voor hem hij was goed nat terwel ze eigen lijk met het rijden steeds even met djemo naar het midden ging om even te stappen