Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PatriesjeMR2 schreef:
Farruquito wanneer ben je uitgeteld dan?

en nu is het gewoon al bijna zover...over 2 weken ga ik met verlof...heeeerlijk 
Moll schreef:dinygirl hoe is het met suevo zijn rug, gaat het longeren nog steeds goed?
Ik longeer hem echter eerst zonder touwtjes, 5 minuutjes ofzo, dat zijn spieren even goed los zijn. Daarna met touwtjes bijzetten zoals jij dat ook deed, lang en laag, en dan loopt hij na 2 rondjes met zn neus over de grond en van die swingende negerinnebillen
Ik droom namelijk nog steeds regelmatig over m.. Maar ga het ooit ook nog een keer laten doen! Lees er mooie en goede verhalen over
PatriesjeMR2 schreef:Mijn collegaatje was afgelopen donderdag uitgeteld en nog geen kleine.
Ze is het thuiszitten eigenlijk al lang zat en voelt zich een olifant![]()
Maar nog maar 2 weekjes werken. Wel een lekker vooruitzicht om je dan lekker rustig te kunnen voorbereiden.
worden van nieuwsgierigheid volgens mij...

PatriesjeMR2 schreef:soeske schreef:Spannend Farruquito!
Patries, hoe kwam het dat Ensueño last had van zijn rug, heeft de osteo dat ook gezecht?
quote]
Kan verschillende oorzaken hebben. Kan zijn van een slecht passend zadel, van een val in de wei, vastliggen op stal etc. Oorzaak vindt ik ook niet zo belangrijk zolang Ensueno maar weer ok is
)
Ik ga zo weer naar Stal ( mn "oude" ) alle meides zijn dr en natuurlijk Pitufo even gedag zeggen.. Mis mn ventje wel hoor
Ik ga m lekker een appeltje geven, het zonnetje schijnt dus ben op en top vrolijk
Iedereen nog fijne dag..!
Ik heb op een paard (grote pony) met spaans bloed gereden, wat zijn het prachtige beestjes
Jammer genoeg is hij voor de verkoop en mag ik (nog) geen eigen paard
Heerlijke beesten zijn het gewoon..Jammer dat ie voor de verkoop staat! Toch leuk om een keer gereden te hebben of niet? Net ook weer met mn grote liefde staan zoenen in de stal
Wel leuk een nieuw toestel zeg!! Gauw nieuwe foto's maken, ben benieuwd 
Ik hoop dat alles goed gaat en dat ie weer beter word. Ik ga zeker weten voor je hondje duimen! Knuffel hem nog maar goed vanavond en morgen ochtend
Sterkte!

Picassox schreef:Soeske, wat een geweldige avatar.