Jullie gaan weer zo hard!
@Dorien, Leuke foto! Wat zijn jullie goed bezig
Snap wel dat je voorlopig even niet meer opstapt, hopelijk wordt het snel beter weer!
@Century, Ook al zo'n goed nieuws! Klinkt echt helemaal goed! En dat wegschieten is wss nog een stukje onbalans, dat komt helemaal goed, vooral fijn dat je hem zo snel kan terug pakken, dat is eigenlijk nog het belangrijkst!
@Maartje, oh bah, ik snap je baal-modus! Hopelijk voor jou ook snel beter weer! En herstelde paddock en bak! Enig idee hoe lang dat nog gaat duren?
@Audesta, oh dat klinkt heerlijk
Ik vraag me af of het moeilijk is om dat aan te leren, mennen? Ik heb zelf nog gemend in de stad Gent met de toeristenkoets
, maar zou het wel leuk vinden om te kunnen sleeën met Jenara als het nog eens sneeuwt :p
@Elisa, Wat fijn dat je zo'n verschil ziet! En ik kan er zo van genieten als ze goed in hun vel zitten!
@Zinzi, zo vervelend :/ ja doorpakken tussen alles door is inderdaad niet handig! Nog een extra wens naar beter weer!! Ik heb een deken zonder hals voor Jenara, maar die schuurt haar manen in de zomer natuurlijk helemaal kapot, dus die zijn nu in wilde plukken aan het hergroeien 
@Fb, Oh wat goed dat hij weer goed loopt! En als het echt minimaal is, kan hij hopelijk nog een tijdje mee! Zoveel mogelijk genieten samen
je wordt op den duur ook wel wat paranoia als ze regelmatig of lang niet goed lopen, dan kijk je ze soms kreupel ook hé
Hier is vandaag mijn dierenarts langs geweest en conclusie is toch dat het echt van te weinig ruwvoer is en stress van te veel binnen staan, haar lever en maag lagen flink overhoop. Ze toont verder te gezond vindt mijn DA om verder te onderzoeken naar wormen of iets anders. Ze vermoed ook niet meteen maagzweren. Heb nu een supplement meegekregen om haar maag en lever wat te ondersteunen en een portie ontworming voor iets voor de verhuis, dat ze dan zeker "schoon" is.
Ik geef nu in ieder geval sinds zaterdag echt zo'n groot hooinet van 1m x 1m60 per dag nog bij en vond ook vandaag dat ze al een tikkeltje minder opgetrokken stond.
Het wordt in ieder geval aftellen tot we mogen verhuizen en wat hoop ik dat die plek echt onze forever home wordt!!!