Nu hij 4 jaar is, mag ik hem eigenlijk wel barok gaan noemen. Ik val op de forsere gangenpaarden en heb zelf 2 rond gebouwde Rocky Mountain Horses.
Mijn hengst Brego.
CrazyCat
Geplaatst: 11-06-11 21:02
En mijn merrie Raven
sanapril
Geplaatst: 11-06-11 21:07
Er liggen bij ons kunstgrassnippers in de bak... Ideaal, geen plassen en het bevriest bijna niet! Afgelopen jaar 2 dagen bevroren geweest en dat met die hele strenge winter! Het is erg zacht en veert lekker.
Laura wat goed!! Hij heeft er echt plezier in he?! Super!
CrazyCat wat een prachtige paarden super mooi, zilverappel en ook nog eens een megaglimmerd, echt een heerlijk beest! Vind het ook een erg leuk ras, zo'n extra gang erbij is ook super! Er zijn ook berbers met extra gangen maar bij de meesten is het er helaas uitgefokt/gereden
Sanapril dat ziet er zeker uit als ideaal spul, lekker zacht vind jouw merrie ook zo gaaf
Ja hij vindt het echt super leuk!! Alleen was die ene sprong (reclamebord) in het begin wel heel eng... dus een paar keer dat hij stopte.. Maar hij heeft het toch maar gedaan!!
Tjinta
Geplaatst: 11-06-11 21:31
Ziet er inderdaad heel zacht uit Sanapril. En nog goed functioneel ook nog dus. Super.
Crazycat wat een prachtpaarden. Om naar de foto van Brego te kijken heb je echt een zonnenbril nodig. Echt meer dan mooi.
Laulau prachtige sprong! Ga je op wedstrijd?
Danaderese lief koppie heeft hij! lekker nekkie....
Verax lekker zomers.
Yme ziet er fantastisch uit op de keuring. Ging het goed?
Martine jouw hengsten zijn voor mij de gewoon hammer zoals ze hier zeggen. Ik kan er echt niet over uit!
Toobs is ook zo'n lekker ding. Ik heb m natuurlijk live gezien en vind hem gaaf.
Ja onderling thuis doe ik ook wel eens mee maar toen deze bak een paar weken geleden net aangelegd was duurde het al een half uur voordat ik overal langs kon rijden haha.. En nu moet ik al aardog hard werken om iedere keer een nieuwe hindernis erbij te pakkeb haha
@ Kaotictjinta: Keuring ging goed, hij is opgenomen in het stamboek. Helaas geen ster, maar wel terecht, want door de spanning was hij behoorlijk van zn padje en wilde niet stilstaan en stappen was dribbelen. Maar we zien volgend jaar wel of we nog een keer gaan.
Wauw Sjolvir, die tweede foto Zo Jibbel, da's een echte show-man Sanapril; lijkt me een fijne bodem Paard glanst mooi zeg! Crazycat: Wat een prachtige kleur! laulau85: die kan leuk springen, knap hoor dandarese: Ook al zo'n mooi kleurtje
Tjinta
Geplaatst: 12-06-11 18:27
Grijns Laulau Hincapie is dus niet makkelijk te overtuigen... maar springen doet ie prachtig! Genieten gewoon van de sprong die ie wel maakt.
Whow Dominique die 2e foto is echt om in te lijsten Geweldig goed ! En leeft de skippy nog of is ie stuk???
Jibbel fijn dat het toch goed ging misschien gewoon nog een keer!
Ben de skippy gaan redden, leeft nog, kan ik niet zeggen van zijn voer/water emmertje. Dat is nu alleen nog een voeremmertje.. (is lek.., andere roze, had ie vorig jaar echt helemaal in tig stukken gemaakt. )
Zitouna
Geplaatst: 12-06-11 18:45
Laura hij wordt nog een echt springpaard
Petra thanks!
Jibbel hij is prachtig..
Sjolvir waaauw die tweede foto!! En balfoto's altijd leuk manlief kwam hier ook laatst thuis met een goede stevige bal voor de paarden, hij moet alleen met een speciale pomp worden opgepompt maar zodra dat gebeurd is mogen die van ons ook weer voetballen
En nog een paar van vandaag van onze golden boys (+zwartje)..
onley
Geplaatst: 12-06-11 18:47
dat zwartje is echt zo uit een film he Sjol erg mooie foto in die mist
danaderese
Geplaatst: 12-06-11 19:07
Sjolvir schreef:
Danaderese, van je medepaarden moet je het hebben, zonde dat zijn manen worden opgeknaagd.
ja hé ben momenteel naar een product om op zijn manan te smeren/spuiten dat ze vies smaken in de hoop dat ik de schade kan beperken
panchosil
Geplaatst: 12-06-11 21:09
kwijl kwijl.....................allemaal plaatjes! Hier Panchoman
Mooie paarden weer allemaal, ook hele mooie foto's
Ik ben helemaal trots op Ymkje, ze heeft vandaag los tussen het lamoen gestaan ze gaf er geen kick om dat het lamoen naar beneden kwam, Volgende week gaat het dus echt gebeuren dat gaat ze er helemaal voor
Pancho blijft mooi paard, grappig op die 2e foto, lijkt net of ze landkaarten of zo op hem hebben getekend.
Leuk dat Ymke zo braaf is met beleren voor de wagen, which reminds me, dat ik zwartje ook nog mobij scholen tot menpaard... nou ja, niet alles tegelijk...
Anniick wat grappig !!zelfde uitdrukking Sjolvir de tweede foto heb ik bewerkt dat klopt inderdaad! gister heefd een messie van 10effies op pancho gereden hij was zo braaf!