Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jellie schreef:Blijdschap en verdriet liggen hier weer dicht bijelkaar..
Nichtje gaat heel slecht.. Ze komt naar huis en heeft morfine..
De ziekte heeft toch weer gewonnen van haar...
idefix4 schreef:Brrr, net weer een wilde hengst, uhm ruin op de wei gezet. Wat een etter kan Sam zijn zeg. Echt weer volkomen respectloos proberen om met halster en al de wei in te peren. 't Is hem niet gelukt! Grrrr. Dan sta ik echt nog wel 10 minuten na te rillen van schrik. Alsof ie niks te eten krijgt zeg. Vanmiddag ga ik rijden als het meezit. Door het donkere weer is het nu zo goed als onmogelijk hier. Baal ik ook wel van. Maar ja, het is niet anders. Ik heb besloten om het dit stapeltje coupons af te kijken en vandaag voor het eerst zitten snuffelen op marktplaats of er mensen op zoek zijn naar een uitdaging (lees draak) van een paard. Maar helaas, tegenwoordig zoeken ze allemaal brave recreatiepaarden.Heb weer iemand gesproken die zei, dat ik beter een leuke anda kon gaan zoeken en daar mee op concours kon gaan en dan Sam maar op te ruimen. Dat zaait weer enorm twijfel.
Cyrina schreef:Dat zijn moeilijke beslissingen... Ik heb het uiteindelijk wel gedaan, mijn andere paarden (op bobby na natuurlijk) weg gedaan en volledig op de PRE overgestapt en ben nog steeds reuze blij met die keuze. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook voor jouw zal gelden. Ga eens verschillende types uitproberen en kijk wat je er van vind!
De fokker van Engreida stuurde mij net de filmpjes door die ze gemaakt heeft van Elske hier met haar winnende Pricipia; http://www.youtube.com/watch?v=KJEHYEZtdj8
En van mij en Cantaor (ik kan ze zelf nog niet zien, zit op mijn werk..zeer frustie, ik hoop niet dat er op staat dat ik aan het einde bijna van de spanning, inspanning en 3 dagen niet eten van de zenuwen over mijn nek ga)
http://www.youtube.com/watch?v=SsvkJ9nEhnI
Hoop dat er wat op de filmpjes te zien is...laat het me ff weten!
Kelly_Taco schreef:Maar ook onbetaalbaar waarschijnlijk...
Moll schreef:piropo kan heel goed strekken ook aan de longe kan hij wereld lopen echt heerlijk paard om mee te werken
Elskevree schreef:Tja, dat met die papieren is een ramp. 3 x 2,5 jarige PRE's die nog geen papieren hadden omdat het niet matcht met het dna met de vader. Later kom je erachter dat er geen eens dna van de vader bekend is bij de ANCCE en h daarom niet matcht... DNA van de vader is enkele maanden geleden opgestuurd maar het duurt allemaal lang....
cloris schreef:Hij lijk wel wit te worden johmaar volgens mij doet hij hetzelfde als Piropo, hij overloopt zichzelf snel daarin?
Idra schreef:Eindelijk eens een draffilmpje van Piropo, daar zat ik al lang op te wachtenHij kan geweldig draven, dat is duidelijk!
Ik wou dat Licor dat ook wat meer had, maar ach, mijn ventie heeft andere kwaliteiten. En zijn draf is al serieus verbeterd.
Idra schreef:Haha, maar dat heeft wel heel wat bloed, zweet en tranen gekostOw ja, deze week ook een paar hele fijne halve galoppirouettes gereden. Hij begint echt te gaan zitten dan, heerlijk gevoel.