Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Farruquito schreef:nu nog??? en ik dacht dat wij altijd laat gingen eten om 19.00 uur...
Dat mis ik ook wel, mijn vriend ziet dat echter niet zo zitten
Maar als je nou 2 uurtjes daarna al gaat slapen is dat toch niet zo goed voor de vertering ofzo? Nahja, lekker boeiend
haha!
) dus ga maar eens buiten kijken. Straks kom ik hier weer ff langs

Niet leuk meer gewoon, toen die ook nog is bedacht dat ie niet door een klein stroment water plasje ging. Kreeg hem met geen mogelijkheid meer vooruit/achteruit/links/rechts. Pff, wat moet je met zo paard he, haha! Gelukkig kwam er een andere ruiter naar me toe met een haflingertje. Daar liep die braaf achteraan de etter! Volgende keer maar weer in de bak, daar loopt ie nu wel lekker. Ga niet meer alleen naar buiten, toch niet zo gezellig
mega braaf echt ongelooflijk. Daarna in gewone kleren toch even erop geklommen en rondje om de stal gereden, mega braaf. Komt me vriendin terug met haar mega brave Fjord... zeiknat... had gebokt en stom gedaan hahaha

)

PatriesjeMR2 schreef:
. Ze staan op mijn weblog.
aan het worden. Ik kan niet echt meer alleen met haar naar buiten helaas, heb ik eerst wel gedaan maar dat ging niet zo heel goed. Ze kan echt van niks schrikken en helaas rent ze dan keihard weg ipv opzij te springen ofzo dus voor de veiligheid doe ik dat maar niet meer. Ik ga wel eens rondje om de stal alleen, dan hoeven we de weg niet over te steken, en dat gaat gelukkig de laatste tijd dus goed en gister dus zwaar relaxt aan een lang teugeltje heerlijk
. Maar de gezamelijke ritjes zijn echt mega gezellig hoor dus liever gaan we ook samen.

) werkt nu zoals het moet dus ik heb weer een paar foto's neergezet. Ik had er echt heel veel in mn profiel, ook allemaal links naar foto topics, maar ik ga ze niet meer allemaal terugzetten hor! Nu is er gewoon weer plek voor wat nieuws 

Picassox schreef:Even spieken in je profiel!
*edit: Wow! Waar heb je al die prachtige foto's vandaan?
Ik ga m'n profiel ook maar eens bijwerken.
en dan druk je op het knopje en dan krijg je zoiets
maar kon het niet laten. Ben melig en heb geen zin om te verven

Ensueno's rug is super nu. Hij is veel relaxter geworden onder het zadel. Hij was rennerig onder het zadel soms...gelukkig heb ik mijn gevoel gevolgd, want hij had er dus idd last van. En dat terwijl hij niet eens echt vervelend was.