[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:52

nu nog??? en ik dacht dat wij altijd laat gingen eten om 19.00 uur...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:02

Farruquito schreef:
nu nog??? en ik dacht dat wij altijd laat gingen eten om 19.00 uur...

Die tick hebben wij overgehouden vanuit Spanje Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 00:02

Ja heerlijk hè, zo laat eten Haha! Dat mis ik ook wel, mijn vriend ziet dat echter niet zo zitten Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:36

Ik wist niet dat ze in Spanje zo laat eten joh haha Haha! Maar als je nou 2 uurtjes daarna al gaat slapen is dat toch niet zo goed voor de vertering ofzo? Nahja, lekker boeiend Clown haha!

Ik ga zo lekker naar het strand/duinen denk ik met Jielt. Rij nu al een aantal weken in de bak en ben nu weer vrij op maandag (echt een lekker schoolrooster Haha! ) dus ga maar eens buiten kijken. Straks kom ik hier weer ff langs Knipoog

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:43

Wij eten ook meestal pas om 19.00 of 19.30 hoor. Haha!
Maar zó laat niet. Haha!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:36

je wil niet weten hoe mijn schoonmoeder reageert als ze belt om 19.00 uur en wij zitten nog te nassen...*LOL* *LOL*

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:41

tis trouwens al opgelost waarom FQ nog niet mee was hierheen.
ze wilden de vrachtwagen niet te vol laden ivm slechte weersomstandigheden en omdat mijn geld het laatste binnen was op hun rekening hebben ze besloten om hem dan te laten staan...
wordt nu waarschijnlijk eind Februari...maar dan weet ik wel zeker dat hij meekomt want nu ben ik de eerste die betaald heeft Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:59

Jammer dat je nog zo lang moet wachten farruquito. Maar je weet nu tenminste wel dat hij nog komt.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:36

Farruquito: Jammer hoor, maar Februari duurt ook niet lang meer!! Aan de ene kant maar goed ook.. Want een volle vrachtwagen met slecht weer is niet alles nee!

Nou ik heb gereden. Naar buiten was niet zo leuk als ik dacht. Meneer was écht mega slóóm! Gaaaap Niet leuk meer gewoon, toen die ook nog is bedacht dat ie niet door een klein stroment water plasje ging. Kreeg hem met geen mogelijkheid meer vooruit/achteruit/links/rechts. Pff, wat moet je met zo paard he, haha! Gelukkig kwam er een andere ruiter naar me toe met een haflingertje. Daar liep die braaf achteraan de etter! Volgende keer maar weer in de bak, daar loopt ie nu wel lekker. Ga niet meer alleen naar buiten, toch niet zo gezellig Clown

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:50

Mijn vriendin was al het bos in toen ik op stal aankwam, haar auto stond er maar paard en zij nergens te bekennen. Toen ik belde al op de terugweg dus jammer anders had ik meegegaan. Maar geen probleem, heb ik Cap maar gelongeerd in de bak, keer echt wat doen is niet zo slecht he Bloos mega braaf echt ongelooflijk. Daarna in gewone kleren toch even erop geklommen en rondje om de stal gereden, mega braaf. Komt me vriendin terug met haar mega brave Fjord... zeiknat... had gebokt en stom gedaan hahaha
normaal gesproken hoort dat andersom hahaha

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:43

Clown

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:57

ojee... wat is het hier vreselijk hard gegaan!! Moest een stuk of 10 blz bijlezen. Maar we zijn de 100 gepasseerd, super!!

Farrequito, jammer dat je paardje nog niet is gekomen, maar met het weer van afgelopen week was de reis ook wel erg zwaar geweest. Wachten tot februari lijkt me wel erg lang... sterkte emee. Knipoog

Jee regine, wel jammer dat je stalgenootje al weg was. Ik rijdt meestal alleen buiten.... met meer is wel gezellig, maar in mijn uppie kan ik heerlijk tot rust komen. Wel grappig dat Cap zo braaf was en de Fjord van je stalgenootje zo maf. Haha!

Hieronder een paar fotootjes van Ensueño:
op Ensueño natuurlijk :mrgreen:

Ik hoop dat ze voor jullie te zien zijn..
Op stal met flits:
Afbeelding
Buiten(ongepoetst Tong uitsteken )
Afbeelding
Volg de baas....
Afbeelding
Zichzelf even uitlaten... :mrgreen:
Afbeelding

Voor volledig verslag: http://ensueno.punt.nl

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 07:57

ja, balen dat ik moet wachten maarja, daar komen we ook wel weer overheen.
het moet alleen dan niet nog langer duren want dan word het voor mij erg lastig om nog wat te doen met hem voordat hij de wei op gaat, dan ben ik zo rond als een ton, denk ik, en dan gaat het aan een touwtje leren lopen en voetjes leren geven niet zo soepel meer Haha!

hahaha, die Pivian...typisch fjorden hahaha

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 10:54

PatriesjeMR2 schreef:
Hieronder een paar fotootjes van Ensueño:
http://ensueno.punt.nl

Ze waren dus idd niet te zien Bloos . Ze staan op mijn weblog.

Farruquito wanneer ben je uitgeteld dan?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:05

Wat grappig regine! Wel leuk dat jou paardje is braaf was voor de verandering! Haha!

Ik ga ff naar jou foto's kijken patriesje Knipoog

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:11

Ja zo grappig! Cap is echt zo'n muts die af en toe echt alles eng vind, maar de laatste tijd is ze wel cooler Cool aan het worden. Ik kan niet echt meer alleen met haar naar buiten helaas, heb ik eerst wel gedaan maar dat ging niet zo heel goed. Ze kan echt van niks schrikken en helaas rent ze dan keihard weg ipv opzij te springen ofzo dus voor de veiligheid doe ik dat maar niet meer. Ik ga wel eens rondje om de stal alleen, dan hoeven we de weg niet over te steken, en dat gaat gelukkig de laatste tijd dus goed en gister dus zwaar relaxt aan een lang teugeltje heerlijk Ja . Maar de gezamelijke ritjes zijn echt mega gezellig hoor dus liever gaan we ook samen.

De Fjord (Pivian dus) is echt bomproef en daar hangt Capriola dan ook echt aan tijdens buitenritten als we iets 'engs' tegenkomen. Heel grappig!
Waarschijnlijk vond de Fjord het niet zo leuk om zonder Cap en mij op stap te gaan en was dit een stil (nouja stil) protest hahaha Clown

Ik zie overigens wel foto's?! Mooie foto's voor een telefoon zeg! Lekker ding is het toch!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:16

Leuke Weblog Patries heb hem net helemaal doorgelezen! Is hij na die behandeling voor zijn rug en nek nog meer verbeterd?

Prinslover we gingen ook later naar bed want we begonnen pas om half 10 en om 2u hadden we weer siesta Haha!

Cowboy magic klinkt goed, volgens een stalgenootje hadden ze dat ook bij de hypo dus daar ga ik strax maar eens even langs tuffen Vork

Pipi de reading was heel bijzonder. Ik het het laten doen door Nancy van stal Danae. Ik had van te voren een aantal dingen waar ik graag antwoord op wilde, maar Nancy raadde me aan om die vragen pas na de reading te stellen omdat ze dan waarschijnlijk al 75% van de vragen had beantwoord. En dat was ook zo! Ze wist hele bijzondere en specifieke dingen te vertellen over allebei mijn paardjes die echt heel kenmerkend waren voor hun. Ook de omschrijvingen van hun karakters en wat ze medisch allemaal hadden en gehad hadden. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven maar het was echt heel bijzonder. Het heeft ook een aantal dingen voor mij ontzettend verduidelijkt waardoor ik nu veel meer rust heb voor mezelf. Ik ben er dus heel blij mee!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:55

Ik heb ook vorig jaar een reading laten doen door Nancy en ze wist echt dingen die ze niet kon weten over mijn paard. Ik had haar vrij weinig info over mijn paard gegeven maar de karaktertrekken klopte precies! Ook wist ze me te vertellen dat Capriola erg ondeugend was als veulen en ze met een voorbeen vast had gezeten in het draad. Nou heeft Capriool inderdaad een litteken van een draadwond aan een van haar voobenen! Ongelooflijk!!!
Ook stond er toen net een nieuw paard naast Capriola op stal waar Cap dus erg aan moest wennen schijnt en zelfs dat wist Nancy me te vertellen! Zo waren er nog meer dingen, ik weet niet meer precies, maar ik vond dat toen heel bijzonder inderdaad!!
Kan er niet bij hoe het werk, maar nuchter als ik ben stond ik zwaar versteld van het feit dat dit gewoon compleet klopte!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:18

PatriesjeMR2, hele gave foto's en wat een leuke weblog!!

echt heel leuk gedaan.

Farruquito,jammer dat je nog langer moet wachten,maar ja,beter dat hij gezond aan komt,als dat er iets gebeurd zou zijn.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:30

Heb net mn profiel bijgewerkt, mijn nieuwe website (nou ja foto-opslagplaats Haha!) werkt nu zoals het moet dus ik heb weer een paar foto's neergezet. Ik had er echt heel veel in mn profiel, ook allemaal links naar foto topics, maar ik ga ze niet meer allemaal terugzetten hor! Nu is er gewoon weer plek voor wat nieuws Tong uitsteken

Ik ga nu ff verven, ga pas rond 3u naar stal, en daarna met Lotte mee naar de manege (verzorgster van Dinkey) om foto's van haar te maken.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:38

Even spieken in je profiel! Haha!

*edit: Wow! Waar heb je al die prachtige foto's vandaan?

Ik ga m'n profiel ook maar eens bijwerken.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:54

Picassox schreef:
Even spieken in je profiel! Haha!

*edit: Wow! Waar heb je al die prachtige foto's vandaan?

Ik ga m'n profiel ook maar eens bijwerken.

Whahahaha nou men neme 2 knappe paardjes en een camera.... Tong uitsteken en dan druk je op het knopje en dan krijg je zoiets Haha!

hahah sorry, flauw Ach gut maar kon het niet laten. Ben melig en heb geen zin om te verven Schijnheilig

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:57

Haha, goh moet ik ook eens proberen.
Laten we allebei melig gaan doen ofzo. Clown

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:18

DinkeyGirl je profiel is leuk geworden zeg, zijn inderdaad mooie foto's

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:38

DinkeyGirl:
heb je flink zitten lezen als je alles doorgelezen hebt Haha! Ensueno's rug is super nu. Hij is veel relaxter geworden onder het zadel. Hij was rennerig onder het zadel soms...gelukkig heb ik mijn gevoel gevolgd, want hij had er dus idd last van. En dat terwijl hij niet eens echt vervelend was.
Ow ja...die foto's zijn echt heel mooi. Ik moet mijn profiel ook eens updaten...maar tja geen zin in Clown

Kimmie, Thanks Haha!

Regine, super dat ze je zoveel over Cap wist te vertellen. zo'n reading moet ik ook nog eens laten doen. Kijken of
Ensueno heb naar zijn zin heeft bij mij.