Fabster schreef:Rocamor schreef:RM, dat kon ik ook amper toen ik een zadel maker bij apache had.
Ik heb een custom. Daar mocht ik naderhand x aantal uren mee rijden voordat ik beslissing moest nemen.
Geen goedkoop zadel maar wel heerlijk.
Mijn dame heeft een week vakantie gehad vanwege mijn eigen vakantie. 24/7 op een gemillimeterd weiland met een soortgenoot (die ze niet heel erg graag ziet....) met dagelijks wat hooi.
Ze was boos, pissig, gefrustreerd, zo krom als hoepel, compleet strak in de spieren en daardoor weer niet rad en sloeg tot overmaat van ramp bijna het licht uit de ogen van de smid.... welkom terug. De dame mag in het vervolg dus geen week vakantie meer. Doet haar moeilijke lichaam geen goed.
Vandaag gelijk maar begonnen met wat massage, morgen dus weer rechtrichten en dubbele longe, dan komt het allemaal wel weer goed. Maar ik baal wel.
Je had haar ook een beter vakantieweiland moeten geven, met een leuke bink![]()
Van dat kleine beetje hooi en nog minder gras stond ze al dik te wezen en te puffen. Ben bang dat ze vakantie op een vakantieweiland niet overleeft en bevangen raakt ofzo (enzo). Dat dier wordt vet van de lucht