Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MissDD

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:36

Hoi Neile, de wonden waren m.i. wel flink diep, maar ik ben ook een muts met zulke dingen dus misschien viel het toch enigszins mee. Hij heeft ook antibiotica gekregen voor de zekerheid, dus er is geen ontsteking bij gekomen. Ik kan wel een foto plaatsen, maar weet niet of iedereen dat kan waarderen, vond het er zelf best heftig uitzien.
De wonden zijn gelukkig bijna dicht nu, dus we kunnen weer lekker aan de slag met zijn tweetjes.

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 13:43

Zelf vind ik dat wel leerrijk om te zien wat effectief behandeld moet worden en wat niet... Dus voor mij mag de foto wel. Anders in linkje?

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:32

Ik zal de foto's in linkjes zetten.
Gisteren was de wond dus bijna dicht en waren de loshangende velletjes ook weg maar uiteraard ben ik toen vergeten een foto te maken van blijdschap. 8)7
Zal vanavond alsnog een foto maken.

Zo trof ik hem aan in de stal, wat niet helemaal goed te zien is op de foto is dat er ook ballen vocht onder de wonden zaten en dat de wonden ongeveer een vingerkoot diep waren.
http://nl.fotoalbum.eu/images1/201303/2 ... 00021.jpeg

Dag 3, de wond was flink aan het werken en de onderhals was hier en daar behoorlijk opgezet.
http://nl.fotoalbum.eu/Aten/a874577/00000022

Ik denk dat dit dag 5 is, zwellingen nemen flink af en de wonden zijn duidelijk aan het helen en bezig te sluiten.
http://nl.fotoalbum.eu/Aten/a874577/00000023

Eergisteren, wat necrotisch weefsel van de aangedane wondranden. Wonden sluiten verder.
http://nl.fotoalbum.eu/Aten/a874577/00000024

Zal vanavond de wonden nogmaals fotograferen, heb goede hoop dat ze nu dicht zijn en in ieder geval dat roze vlees weg is, want daar keerde mijn maag van om, elke keer weer :\

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 16:41

keeyzie schreef:
Gelukkig kan hij ook showen, gisteren lekker met hem gespeeld. Hij pakt het grondwerk zo goed op!

[ [url=m/ZDOEZT.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Nv5nLR.png]Afbeelding[/url] ]

Oeh wat een knapperd zeg!

blensink schreef:
Longeren:
We hebben de galop er aan één kant perfect in nu. *\o/*
De andere kant gaat het aanspringen al veel beter, eruit komen is nog iets te snel.....

Gisteren was Ria er weer en na de vorige keer probeerde ze alleen zonder dat Iru het zadel erop had haar knie op te heffen naast Iru.
Wederom helemaal in paniek, er gebeurd werkelijk waar niets, ze tilt alleen haar been op naast Iru. :=
Achteruitlopen, draaien, blazen en wit in het oog. }:)
Zo erg dat Ria tegen mij zei ik weet het niet, maar dit is niet normaal wat hebben ze met dit paard gedaan.
Helaas heb ik er geen antwoord op en ik wil het denk ik ook liever niet weten.....

Vandaag heb ik hetzelfde gedaan, een knie optillen naast Iru.
In het begin hetzelfde maar na een 20 minuten proberen had ik haar hoofd naar beneden en begon ze te kauwen.
Mevrouw had het eindelijk door. *\o/*
Daarna beloond met een wortel en aan de andere kant hetzelfde.
Weer een stapje verder. Joehoe

Ook ben ik tegen haar aan gaan leunen en heb ik een beetje met mijn lichaam tegen haar aangedrukt, oooh wat eng weer, maar dit ging langzaam aan beter.
Evenals een beetje druk op de plek waar de beugel zit liet ze rustig toe.
Oke dit alles zonder zadel gisteren en vandaag.
Morgen kijken naar de reactie met het zadel erop.
Het gekke is dat ze geen enkel probleem heeft met het zadel opdoen.

Van bovenaf heb ik nog niet geprobeert maar ik denk dat het geen zin heeft want als ik boven haar sta op het muurtje in haar wei vind ze het ook allemaal heel erg eng en ik moet haar eerst stil hebben natuurlijk.
Toch neem ik morgen een krukje mee want als ze stil blijft staan vanaf de grond dan kan ik het wel proberen.
Dus bedankt voor de tip.

Langzaam aan steeds een pasje verder, maar het gaat goed komen daar ben ik van overtuigt en strakjes heb ik een ontzettend leuk rijpaard aan Iru en gaan we samen genieten van ritjes door de bergen. :D

Wat goed dat er vooruitgang in zit! Duurt nu even lang maar dan heb je straks een fantastisch paardje!

MissDD schreef:
De wonden van Tjeerd (Etreros ;) ) genezen wonderbaarlijk goed en snel, nog even en hij kan zijn bucas deken lekker op. De keuze om hem niet op stal te houden en gewoon weer terug te plaatsen in de kudde, is een meer dan goeie beslissing geweest. De stalhouder zei, als je hem nu stalrust geeft en hem dan weer terugzet, begint de ellende weer van voren af aan.
Ik was huiverig, want wat als hij nogmaals in zijn hals gebeten zou worden, of erger...... Echter overtuigde hij me ervan dat de strijd gestreden was en dat er nu rust was in de kudde. Ook de veearts, die aanvankelijk zei dat ie een weekje op stal moest staan, kon zich vinden in het verhaal van de stalhouder + de wonden zouden ook sneller genezen.
En gelukkig was/is dat ook zo.
De kudde is gesetteld en mijn mooie vent is gelukkig en daarmee ik ook!

Wat fijn zeg dat het zo goed geneest, en helemaal dat het in de kudde goed gaat! Ik zou er ook een beetje huiverig op zijn, maar dat het toch goed uitpakt is super!

neile schreef:
Afgelopen vrijdag is Amable langsgeweest. Wat een toffe les heb ik gehad! Een heel aangename lesgever, Dio vond het ook fantastisch en was bloedfanatiek. Nu nog even verder oefenen. Ik hoop dat we dan nog es een lesje kunnen vastleggen. Gisteren nog met de lange lijnen geoefend. Op een paar kapriolen na was ze echt heel braaf. Oh ik ga zo blij zijn als ze weer gewoon buiten kan komen en haar energie gewoon kwijt kan.

Leuk hoor! Vrijheidsdressuur? Eerste keer?
Ik kan niet wachten om ook weer aan de slag te gaan met een paardje :D

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 18:03

Fijn MisDD dat alles zo goed geneest. Je zou straks als het dicht is vulketan kunnen smeren om wildvreemd te voorkomen. Heb ik zeeeeer goede ervaringen mee.

Blensink: fijn dat net longeren al beter gaat. En de eerste stapjes zijn dus gemaakt. Weet je verder niets van t verleden?

Samyoo: wat een leuke kudde heb jij zeg!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:45

Bijleesje!
Vanaf pagina 98

Jo, jeetje wat schrikken van het ongeluk! Super fijn dat het nu zo goed gaat!!

Blensink, dank je wel voor de complimentjes! Ik ben ook super blij met hem. <3 Fijn dat Iru zo goed ging!

Neile, wat fijn dat het zo goed ging met de lange lijnen! En ook bedankt voor je complimentjes :)

Dekensenzo, wauw wat een knapperd! Ik heb hem voorbij zien komen op Facebook, wat jammer dat je hem verkoopt! :(

Pag 99

Rocymax, wauw wat een knapperds! <3 Jeetje wat heftig van je rug!

Dekensenzo, Pff ook al een rot ervaring gehad met een handelsstal. Wat erg van je vorige paard! Verschrikkelijk..

Blensink, wat een heftige reactie van Iru! Ik herken dat wel een beetje bij mijn vorige PRE. (en wat dekensenzo schrijft over Nacho, die uitspattingen) Gelukkig ging het uit eindelijk wat beter. Wat een fijne instructrice!

Welkom Cynthia, wat is Salvador een knapperd. Ik hoop dat Enzo er ook zo uit ziet wanneer hij 3,5 is.

Furioso, Nette bijleestpost! Oh wat zonde van z'n manen :oo haha! Hopen dat ze nu weer dikker terug groeien! Wat een gave auto!!

Rocymax, wauw wat een mooie kudde!

Little_gift, jeetje wat vervelend allemaal met die papieren.. Ik heb er niet zo veel verstand van haha

Pag 100

MissDD, oh nee toch! Wat schrikken!

Sammyoo, Wauw wat een prachtige merrie! :~

Blensink, fijn dat het weer zo goed ging!

Mi_amore, ik zou inderdaad wel even een dekentje aanschaffen! :)
Ik ben ook op zoek naar een andere deken voor Vi. Lastig altijd

Keeyzie, wauw wat een knapperd!

Laatste pagina!

Blensink, jeetje wat reageert ze toch heftig.. Kan inderdaad niet anders dan dat ze wat vreselijks met haar hebben gedaan :(

MissDD, fijn dat de genezing goed gaat! Goede keuze ook gemaakt inderdaad.

Blensink, haha wat een slimme merrie. Fijn dat het aan de longe goed ging!

Fijn Little_Gift!!

Neile, oh wat gaaf!! Een vrijheidsdressuur les?

MissDD, ik vind foto's ook altijd erg interessant! Het ziet er inderdaad op dit moment een stuk beter uit. Fijn dat het zo snel gaat.

Zo volgens mij ben ik weer bij. Sorry als ik iemand vergeten ben!

Hier gaat alles erg goed met de paardjes. Ik ben zelf alleen snot verkouden, gister wel de hele dag gewerkt in de winkel dus veel moeten praten. Helaas vond mijn stem dat geen goed plan en is hij even verdwenen :+
Vandaag dan ook lekker rustig aan gedaan en gewandeld met mijn schoonouders, de honden en knappe Vi :)

Dan heb ik nog leuk nieuws. 30 november gaan we verhuizen! En dan komt Enzo uit de opfok en komt gezellig met Vigo te staan! Op een super geweldige stal waar ze allebei een eigen stal krijgen die open kan blijven zodat ze wanneer ze willen dag en nacht buiten kunnen staan! We hebben daar ook een binnenbak en wasplaats met warm water. Ook zitten we nog steeds op 15 minuten stappen naar het bos <3 Kan niet wachten!!
Eerst wordt Enzo aankomende donderdag gecastreerd. Ook weer spannend.
Verder voor mij zelf ook nog even een spannende tijd, want ik krijg dit jaar nog een kijkoperatie. Ik hoop zelf dat dit begin december wordt, dan staan mijn paardjes net op de nieuwe stal, en daar wordt alles voor mij geregeld. Dus dat zou super zijn.

En ik heb ook nog een topicje gemaakt van Vitje :)
[RIJ-ITP] Mijn knappe witje ITP

Nog een fotootje van beide kanjers.

Afbeelding

Afbeelding

:)

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:35

Keeyzie, das vast een goeie tip. Heb er niet eerder van gehoord, dus zal ff googelen.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 23:22

Little_Gift ookal vind ik het ook allemaal een beetje vreemd ben ik blij voor jou dat Dalina spaanse stamboekpapieren krijgt. Tevens ook nog een vaccinatie en meststaalonderzoek gratis. Super *\o/*

neile wat fijn dat jij het ook getroffen hebt met Amable en dat je een super les hebt gehad. Ook geweldig dat Dio het zo naar haar zin had. Ze hoeft nu toch niet meer zo lang en mag toch binnenkort weer naar buiten? Leuk te lezen dat je lange lijnen ook weer goed gingen. Normaal dat ze een beetje kapriolen uithaald.

Ik weet ook echt niet wat ze met Iru hebben uitgevreten, duidelijk is wel dat het dmv tijd niet vervaagt daar ze drie jaar lekker rustig met haar veulen heeft gestaan en er niets gebeurd is. Oke behalve één keer dat ik niet thuis kon zijn terwijl mijn hoefsmid kwam en toen ik thuis kwam lag het touwhalster in tweeen. Wat daar precies gebeurd is weet ik ook niet en zal het nooit weten evenals haar verleden. Maar het komt goed ze word al een stuk rustiger met de oefeningen, morgen komt Ria weer en kijken hoe het dan met haar gaat.

MissDD van mij mag je de fotos plaatsen ik vind het altijd wel interresant en leerzaam, anders kun je ze misschien in een link plaatsen.
Fijn dat jullie weer aan de slag kunnen.
Oh zie nu pas de linkjes :o? , wauw dat is goed genezen. Je hebt het superverzorgt en het is goed aan het helen super!

Aurelia hopelijk kan jij ook snel weer aan de slag.

EdkingEnzo wat een bijleesactie, super.
Beterschap vrouw, klinkt als een griepje. Oeh kijkoperatie sterkte. :(:)
Wauw een nieuwe stal dat klinkt als luxe, super daar gaan jullie genieten.
Ahh arme Enzo.
Jouw paardjes zijn lief!
Ga zo je topic bekijken. :D

Poeh heb echt moeit hier iedereen te herkennen, waarschijnlijk de leeftijd even kijken of ik voor mezelf een spiekbriefje kan maken. ^)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 08:08

Nou ik had echt wel een goed gevoel bij het bezoek van zaterdag van de fokker én datzelfde goed gevoel had ik toen ik Dalina de eerste keer ging ontmoeten, dus voor nu heb ik besloten maar even af te wachten en eens wat vertrouwen te tonen.
We zien dan wel...

Bij deze eens eindelijk foto's van mijn kastanjenootje :P
Precies 18 maanden nu! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met mijn 9 jarige Haflinger x New Forest
Afbeelding

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 10:16

:wave:

Ik zou ook heel graag meekletsen als t mag :D

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 10:49

Little_Gift schreef:
Nou ik had echt wel een goed gevoel bij het bezoek van zaterdag van de fokker én datzelfde goed gevoel had ik toen ik Dalina de eerste keer ging ontmoeten, dus voor nu heb ik besloten maar even af te wachten en eens wat vertrouwen te tonen.
We zien dan wel...

Bij deze eens eindelijk foto's van mijn kastanjenootje :P
Precies 18 maanden nu! *\o/*

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Met mijn 9 jarige Haflinger x New Forest
[ Afbeelding ]

Mooie dame! <3

Welkom VisibreTeam, van mij mag je meepraten!

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:27

Wow wat een boel om bij te lezen, thx Edkingenzo!

Ik zal straks ook een paar foto's uplouden van mn hunkje. Hij doet het super goed. Van het weekend weer megenomen op cc, weer 2 wp in het M erbij. Hij gaat als een speer. Moet niet te hard gaan want die M2 is wel pittig haha.

10 dec starten we op een cc in Laag soeren een barokke cc, georganiseerd door het Spaanse paard, starten er nog meer mensen?

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:32

Alenthe05 schreef:
Wow wat een boel om bij te lezen, thx Edkingenzo!

Ik zal straks ook een paar foto's uplouden van mn hunkje. Hij doet het super goed. Van het weekend weer megenomen op cc, weer 2 wp in het M erbij. Hij gaat als een speer. Moet niet te hard gaan want die M2 is wel pittig haha.

10 dec starten we op een cc in Laag soeren een barokke cc, georganiseerd door het Spaanse paard, starten er nog meer mensen?

Goed bezig! Ik ga daar 27 jan starten *\o/* Spannend haha

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:42

Spannend al dat starten! Wedstrijden is niet helemaal mijn ding :)) Maar wil misschien volgend jaar wel met Django wat gaan doen :D

Ik zal me even kort voorstellen :j
Nikki, 22 jaar oud, woon in Noord-Brabant en heb een hele lieve PRE genaamd Django
Django is nu 7, komt bij Mariette weg uit Spanje en heb al een hoop met hem mogen beleven. Hij is echt mijn maatje en ben dol op hem <3

Afbeelding

En dan hebben we momenteel ook Nero, een 8 jarige PRE hengst, hier voor de training en uiteindelijk verkoop, geweldig lief paard, merk amper dat hij hengst is en zo lief <3

Afbeelding

Ik houd me vooral bezig met paarden opleiden, weer vertrouwen geven, opknappen en weer een fijn nieuw plekje geven. Daarnaast erg actief in de klassieke training (voornamelijk aan de hand) en de vrijheidsdressuur :)

Het lijkt me heel leuk en gezellig om hier mee te kletsen :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:22

MissD, wat een opluchting dat de wonden van Tjeerd snel genezen en fijn dat de rust in de kudde is weergekeerd. Altijd lekker als de paardjes in een kudde kunnen staan. :)

Little Gift, toppie dat Dalina toch de papieren krijgt!! Echt fijn voor je! :j

Neile, klinkt goed je les van Amable. Dio lijkt me een heerlijk paardje om mee te werken.

EdKingenzo, ik ga zo je topic bekijken :) Mooie fotos van je witje :)

Little Gift, wat een leuke fotos, mooi paardje!

Visibreteam, welkom :D Ik ken je nog van een topic waar we inzaten toen je Silke en Vienna nog had :) Gezellig!

Alenthe, wat goed van de winstpunten. Leuk fotootje? :)

Nikki, mooie paarden heb je, ziet er goed uit zeg! Leuk!

Hier vandaag eindelijk weer eens wat gedaan met de paardjes. Door mijn rug en het slechte weer kon ik aldoor niet veel meer doen dat tuttelen en knuffelen, maar vandaag was het prima weer.
Dat ik de paddock inkwam lag Wala lekker te zonnen en ik was blij verrast dat ik bij haar kon komen en haar kon aaien en aanhalen. Ik heb Wala nog niet zo heel lang maar ik ben iedere keer als ik bij haar ben weer blij dat ze zo lief , aanhalig en zachtaardig is.Mijn vorige paard Huugje was een echte doordouwer, een grappenmaker en Wala is echt totaal anders van aard. Ik heb haar fijn aan de longe gehad, dat vindt ze leuk. Daarna ook de andere paarden gelongeerd. Esperanza ging niet zo , aan een kant wel, de andere kant is haar "angst" kant, dus aan die kant heb ik simpelweg wat kleine oefeningtjes gedaan. Als ik ga rijden of longeren in de bak is het altijd een grappig gezicht, een paard aan de longe en de andere drie kijken vanaf de rand toe of lopen er soms in een treintje achteraan.

Ik hoef gelukkig geen dekens om te doen, Wala heeft ook een behoorlijke wintervacht aangemaakt, dus geen probleem :)

Fijne avond allemaal!!

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:02

VT, wat een super leuke foto..
Gave hengst! Hebbuh :)

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:02

Welkom VT! Leuk dat je er bent en superleuk wat je doet. Ikzelf ben me aan het verdiepen in het grondwerk want Etreros (Tjeerd) vindt het meer dan leuk. Zelfs zo leuk dat ie alles tegelijk wil laten zien _O- wat hilarische situaties oplevert, maar uiteraard niet de bedoeling is.... Op zijn zachtst gezegd, we hebben allebei nog een lange weg te gaan. :o

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:48

Little_Gift fijn dat jij een goed gevoel had bij de fokker, en inderdaad even afwachten nu. Tjeetje wat is Dalina al groot en fors voor 18 maanden of lijkt dat zo? Bikain is met haar dubbele leeftijd echt nog een puppy. ^)

Afbeelding

Hai VisibreTeam welkom hier! Django is prachtig evenals jij. Heb je wel vaker langs zien komen met je paarden leuk hoe jij zo met ze bezig bent met vrijheidsdressuur!
Nero mag er ook zijn leuk he dat die spaanse mannen gewoon hengst kunnen blijven. Het is toch wel een heel leuk ras. Vind het leuk dat je met ons mee komt kletsen. :D

Super Alenthe05, gefeliciteerd met jullie wp. Leuk dat het zo goed gaat. *\o/*

EdkingEnzo spannend dat jij in januari ok gaat starten!

MissDD rustig aan alles komt tenslotte goed. Gewoon duidelijk zijn dat je dat niet bedoeld, ik heb ook het idee dat dit ras snel leert en het leuk vind te leren. Dus ik zie jouw Tjeerd helemaal voor me. :=

Ria komt morgen pas vandaag kon ze niet dus ben ik weer aan het werk gegaan.
Galop aan de longe aan haar goede kant is me gelukt :D . De andere kant wacht ik nog even totdat Ria hem er goed inheeft.
Verder vandaag met zadel en hoofdstel gelongeert ging weer wonderbaarlijk goed.
Ook op de grond teugelwerkjes gedaan ook prima en natuurlijk weer druk uitgeoefend nu op het zadel en zowaar eindelijk heeft ze het begrepen en staat stil zonder angsten. *\o/* Kijken hoe dit morgen met Ria gaat. Ook mag ik mijn knie al naast haar optillen zonder dat ze zo angstig word. Weer een grote stap vooruit vandaag. Het word steeds leuker. :):)

Fotootjes van vandaag:

Voor het werk
Afbeelding

Aan het werk
Afbeelding

Afbeelding

Na het werk
Afbeelding

<3

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:24

Wat woon jij heerlijk..

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:32

Ja, we zijn erg gelukkig met ons plekje hier :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:50

Indestal schreef:
VT, wat een super leuke foto..
Gave hengst! Hebbuh :)

Kopen? :))

@MissDD juist als ze alles willen laten zien is het dubbel genieten! Lekker juist dat enthousiasme! En leren doe je altijd, houd gelukkig nooit op :D

@blensink
ik zag jouw foto's en gelijk een flashback naar mijn weekje Spanje in Februari :') wat een knapperds heb je!

Ik ga mijn best doen om gezellig bij te blijven lezen en op iedereen te reageren, bedankt voor het warme welkom :D ben momenteel erg druk met de paardjes, werk en een verhuizing, dus alvast mijn excuses als ik een poosje afwezig kan zijn :)

Vandaag mijn zusje van 13 les gegeven met Nero, hiervoor reed ze een Iers sportpaard van 1.83 maar die heeft een nieuw baasje gevonden, dus dit was wel even wennen :))

Afbeelding

Afbeelding

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:32

Ik kwam er ineens achter dat het SICAB is deze week, dacht dat ik het al gemist had :oo

Wie gaat er nog meer livestream kijken? *\o/*

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:55

Welkom Visibreteam met je twee PRE's! Fijn dat je komt meekletsen en foto's posten. Altijd tof, nieuw volk erbij. ^^

Iru ziet er goed uit en wat heb je inderdaad een mooi plekje Blensink! *jaloers!*

Edkingenzo: Hij ziet er zo goed uit! En je kleine vent ook, amai. Het lijkt me een heel fijn rijpaardje te worden.

Alenthe05: Heel veel succes met het starten. Wat knap van jullie niveau nu reeds.

LG: Ik duim dat alles in orde komt.

Aurelia: Moest je dichterbij wonen, mocht je zeker es komen grondwerken met m'n meisie, dan leer je verschillende karakters PRE kennen. Ik zit in Belgisch Limburg, maar dat si wellicht een heel eind voor jou.
Ja, had inderdaad vrijheidsdressuurles. Dat koppie van haar stevig aan het werk gezet. Ze werd er erg fanatiek van! :D Heerlijk!

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:43

Oja! Ik ga niet naar Sicab dit jaar. Ben twee jaar geleden wel geweest. Volgend jaar misschien wel weer.
Het echt livestream volgen doe ik niet, maar wel de resultaten nadien even bekijken en foto's vergelijken. Dat vind ik dan weer wel leerrijk. Het echt live volgen, lukt me niet owv het werk.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:05

Heb het veel te druk met klussen en werken voor SICAB kijken :))

Vandaag weer een nieuw hoofdstel binnen gekomen, EINDELIJK een hongaarse! :):) :):)
Afbeelding

Ik ben het laatste jaar een zeer verwoed verzamelaar geworden van barokke hoofdstellen :') :=
Mijn lijstje:
Wit portugees
Bruin portugees
Bruin Spaans
Zwart Spaans
Cognac set 'Gala'
Wit set 'Gala'
Bruin/goud Medieval
Zwart Hongaars
En dan nog wat borsttuigen, paar mooie dekjes... :')
Terwijl ik met Django bijna nooit rijd uberhaupt _O-

Afbeelding
Ze zijn allemaal ook gewoon zo mooi :')