Mies_Apollo schreef:penny: Succes vandaag! lekkere afspraak dan...waren ze nog laat thuis? *woow, das niet erg netjes... overuren krijg je dubbel betaald he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Altijd gezellig hahaha. Nouja, oppasdrama's zijn minder natuurlijk
.
Tentames..
Wel goed je best doen he, ik wil je niet missen straks
genieten!
. Leuk hoor!
. Een paar is leuk, maar alles vind ik jammer, zeker voor een betaalde shoot
. Neemt idd niet weg dat sommige wel heel gaaf zijn, en de altijd-knappe-morrie er weer goed op staat verder
.
Maar goed, als je heel veel zin hebt, en het vertrouwen groeit, waag je dan voor t eerst de stap maar
. En ja hoor, meneer was super lief en braaf
. Weer heerlijk gereden! Lekker tempowisselingtjes gedaan, overgangen rijden, veel figuren en 8tjes rijden. Ook halsstreken doet ie steeds beter, hij zakt al een flink stuk!
Galop ook geoefend, normaal gingen we alleen nog maar rechtuit, maar nu ook 2 voltes mee gepakt! De eerste paar keer viel die natuurlijk terug zo van "ehh, volgens mij kan ik dit niet
" haha. Maar daarna echt toppie, heel beheerst, knapperd
!! *Oja, klein detail, me hondje kleine JR heeft er de hele tijd naast gerend, vond meneer in t begin ook erg vreemd -->
Maar dat ging al heel snel heel goed! Dit deed ik met hondje trouwens al vaker met andere paarden hoor*
. En thanks san! Het is altijd afwachten wat iemand anders er van vind
. Soms heb je zelf zo'n idee dat alles goed zit, maar merkt iemand anders toch een aantal dingen.. Maar voor mijn gevoel gaat ie goed! Hij wordt ook steeds beter aan het been nu, en zijn mondje is nog lekker zacht
.
* los... eerst niks aan de hand. Tot dat ik ze een beetje wou laten rennen. Gaat minka toch op Chick inbeuken
. Die was meteen héél beledigd. Hij nam dan ook meteen wraak! Ze liep niets vermoedend achter hem langs daarna, en BOEM, hij gaf haar een volle trap terug
.
Kan je ook Chicky proberen!
. Dat onschuldige paardje bij andere paarden is hij allang niet meer
. Hij wordt soms zelfs echt dominant haha. Moet er soms wel om lachen hoor, echt een leipie
. Maar dat van Minka was een goede actie!
. Mijn moeder neemt haar al bijna iedere dag mee naar het strand, om met de bal te gooien! Vind ze geweldig! En dan ook nog mee naar de paarden is ultiem haha.. En Chico accepteerde het prima, en zij vind het leuk. Paar jaar terug had ik nog een ochtend krantenwijk, mocht ze ook altijd mee, daarom is ze gewend naast de fiets te rennen, en was het bij paarden ook simpel
. 

ja weer een stap overwonnen met chico wanneer ga je wedstrijd rijden nee ff zonder gekkigheid echt super hoor meid vooral zo in deze lijn doorgaan