[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:48

Mies_Apollo schreef:
penny: Succes vandaag! lekkere afspraak dan...waren ze nog laat thuis? *woow, das niet erg netjes... overuren krijg je dubbel betaald he :P

:))

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:50

Mies_Apollo schreef:
Ik ga zoooo'n leuk weekend tegemoet..maar hou het nog even een verassing ;)

Denk je dat ik daar genoegen mee neem.....?!

Michelle_88

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:50

ja, want jij weet het al!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:53

Dankje jou Igneo is echt een droppie om te zien zeg! Die foto's uit het topic in jou onderschrift zijn echt gaaf!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:55

Mies_Apollo Nieuwsgierig wat er dan zo leuk is??????????
Nee hij is inderdaad nog niet onder het zadel. Althans hij heeft bij de fokker al een paar keer zadel en hoofdstel opgehad maar nog nooit iemand op zijn rug. Dus zijn we nu een beetje overnieuw begonnen met stapje voor stapje steeds iets meer.
Hoofdstel gaat ook al heel goed heeft hij ook al een keer of 2 a3 mee gelopen bij ons.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:59

VRAAGJE
hoe kun je meerdere paginas tereug scrollen ?
ik kan er altijdt maar 1 tereug lezen om bij tereageren.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:04

Djemo daar ben ik ook nog niet achter... Is soms heel irritant als een topic zo hard gaat...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:06

2 vensters openen... 1 om in te reageren en de andere om in terug te lezen.. of een word bestand/kladblok en daarna kopieren plak

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:14

Ja dat doe ik ook altijd :j

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:20

Jeezz jullie gaan echt snel...
Mja ik weet niet kan wel wachten tot ik tegen écht iets heeeeels leuks aanloop.. ik heb t eerst nog wel druk genoeg met n berg friesjes .. xD ik zie vanzelf wat me toekomt xD

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:24

Zo he, wat een hoop geklets gisteravond :D . Altijd gezellig hahaha. Nouja, oppasdrama's zijn minder natuurlijk :') .

Mies: Grrrr, dit kan je niet maken }> Tentames.. := Wel goed je best doen he, ik wil je niet missen straks :+

Jolijn: Alles is goed afgelopen dus bij de fysio! Beter zeg, goed teken!

Esther: Ik vind het vaak ook nog wat 'zweverig' klinken hihi. Maar wellicht helpt het echt! Heidi heeft er altijd positieve verhalen over (wel meer overigens!). Dus goede hoop...

Peet: Zo dan een strandritje! Lekker hoor :D genieten!

Denise: Jeeh, goede berichten! Knappe Heike, hij leert het wel :D . Leuk hoor!

Gab: Ik vind het ook jammer dat het alleen maar detailsfoto's zijn :o . Een paar is leuk, maar alles vind ik jammer, zeker voor een betaalde shoot :o . Neemt idd niet weg dat sommige wel heel gaaf zijn, en de altijd-knappe-morrie er weer goed op staat verder :+: .

Gister had ik zoveel zin om te rijden.. maar er was niemand.. -O- Maar goed, als je heel veel zin hebt, en het vertrouwen groeit, waag je dan voor t eerst de stap maar :+ . En ja hoor, meneer was super lief en braaf :+: . Weer heerlijk gereden! Lekker tempowisselingtjes gedaan, overgangen rijden, veel figuren en 8tjes rijden. Ook halsstreken doet ie steeds beter, hij zakt al een flink stuk! *D Galop ook geoefend, normaal gingen we alleen nog maar rechtuit, maar nu ook 2 voltes mee gepakt! De eerste paar keer viel die natuurlijk terug zo van "ehh, volgens mij kan ik dit niet :+ " haha. Maar daarna echt toppie, heel beheerst, knapperd :+: !! *Oja, klein detail, me hondje kleine JR heeft er de hele tijd naast gerend, vond meneer in t begin ook erg vreemd --> >;) Maar dat ging al heel snel heel goed! Dit deed ik met hondje trouwens al vaker met andere paarden hoor*

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:25

ben er weer! jullie gaan veel te snel! :P
moest gistere toen ik van school kwam gelijk met de bus naar me zus toe
en was pas om 11uur thuis en toen had ik geen tijd meer om alles te lezen sorry :o
als ik straks van school kom zal ik alles lezen!
heb wel hele leuke foto's langs zien komen!
en welkom laura ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:31

Ik weet het :D Ik weet het :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:35

Ilona wat super!! Alleen rijden met je Chicky :D Stoere vent! Ik vind trouwens dat je hem op een super manier inrijdt! Hij is zo fijn aan de hulpen +:)+

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:41

bedankt ga ik het zo is proberen *D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:43

Ilona: weer een stap overwonnen *\o/*

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:47

heb zaterdag weer les!! *\o/*
eerst om half 9 naar mijn verzorgpaarden toe tot half 4 dan om 4 uur les, en dan snel weer naar de camping toe, want we gaan met de biljart vereniging van m'n ouders uit eten en moet om 6uur in de kantine zijn, slim om dan om 4 uur les te nemen :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:32

Thanks liefies :+: . En thanks san! Het is altijd afwachten wat iemand anders er van vind :o . Soms heb je zelf zo'n idee dat alles goed zit, maar merkt iemand anders toch een aantal dingen.. Maar voor mijn gevoel gaat ie goed! Hij wordt ook steeds beter aan het been nu, en zijn mondje is nog lekker zacht *D .

Chico is laatste tijd zo braaf, hij kan nog wel eens schrikken, maar doet dan eigenlijk niks bijzonders!

Oja, helemaal vergeten te vertellen... Chico stond laatst met Minka *de verschrikkelijke draver :+ * los... eerst niks aan de hand. Tot dat ik ze een beetje wou laten rennen. Gaat minka toch op Chick inbeuken :( . Die was meteen héél beledigd. Hij nam dan ook meteen wraak! Ze liep niets vermoedend achter hem langs daarna, en BOEM, hij gaf haar een volle trap terug :o .

Echt een pis merrie die minka, blegh! Maar des te meer waardeer ik mijn kanjer hihi!

Miesjeee, wanneer kwam jij bij mij langs *\o/* Kan je ook Chicky proberen!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:36

Dat ga ik ook eens proberen om Word er naast te openen kan ik makkelijker op iedereen reageren.
Nu schreef ik het maar in klad op een blaadje.
Je bent lekker bezig met je paard Ilona.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:39

Zo, dat is even een koekje van eigen deeg! Gelukkig durft hij wel van zichzelf af te bijten!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:48

Ellis -> Vervelend dat je spookje nog steeds niet opknapt.
Kon ze maar praten, hè?

Karina -> Haha! Dat wordt een ramp in ons huis als ik echt het ziekenhuis in moet!
Omdat ik thuis werk en dus erg veel thuis ben doe ik alle huishoudelijke dingen hier en ik ben ook nog eens de regelateur en wandelende agenda van iedereen hier......

Denise -> Ze kunnen koliek krijgen van de Equest schijnt het.
Maar nogmaals, als dat zo zou zijn dan zou de fabrikant dat heus wel in de bijsluiter hebben vermeld en daar staat niets in over bijwerkingen bij friese paarden.

Laura -> Welkom hier! :+
En wat een knapperd breng je mee het topic in! :9

Jolijn -> Gelukkig heeft Robijn geen noemenswaardige blessures!
Dat is al weer een hele geruststelling.

Michelle -> Lisanne heeft elke week les op Buehne en doet haar ook tijdens vakanties of als Marieke ziek is of een keer geen tijd heeft.
Ze heeft ook een grotere band met Buehne dan met Rintske, maar dat is ook wel logisch.
Ik denk dat als het echt zo zou zijn dat friese paarden heftiger zouden reageren op Equest, dat ook vermeld zou staan op de bijsluiter.
Zo'n fabrikant dekt zich natuurlijk zoveel mogelijk in.
De vorige keer kreeg ik 'm voorgeschreven door m'n VA die zelf op de Nieuwe Heuvel heeft gewerkt en vertelde dat daar alle (friese) paarden met Equest worden ontwormd.
Ook weet zij van de koliek die Rints heeft gehad, dus als het een risico was geweest om het aan Rints te geven dan had ze dat ook niet gedaan of het er bij verteld.
Ik maak me er dan verder ook niet druk meer om.
Wat een leuke foto's van het lange teugelen!
Ik zie Piet Bakker er ook bij, was dit een clinic?
Hoe vond je het?

Melissa -> Waarom doe je geen penning aan de halsband van je kat ipv een kokertje?

Gabriella -> Ik vind het altijd wel wat hebben die zwart-wit (of sepia foto's), maar als ik eerlijk ben dan vind ik Moreno er beter uitkomen in kleur.
Zo in het zwart-wit lijkt Moreno net een fries, hihi!

Penny -> Fijn van die mensen die dan niet op tijd thuis komen......
Succes met je tentamen!

Ilona -> Wat zal je JR een conditie krijgen zeg! :D
Stoer van je dat je alleen bent gaan rijden, en het gaat nog steeds supergoed lees ik!

Rints is gisteren weer even onder handen genomen door de hoefsmid, was wel weer nodig.
Op zich viel het wel mee, maar als de hoefsmid dan is geweest zie je toch weer dat ze mooier op haar voetjes staat.
Daarna nog tussen de buien door gereden, 1x moesten we echt even schuilen want er kwam me daar een hoosbui!
Rints wil dan niets meer en draait steeds haar kont naar de regen toe. _O-
Daarna weer naar buiten toe en weer verder gegaan.
Veel schijnovergangen gereden en de galop weer meegepakt.
Ik ben nu veel bezig met de galop, het netjes aanspringen en dat ze dan in een rustig tempo doorgaat.
Gisteren voor de eerste keer 1,5 rondje gedaan!
Ze vindt het nog erg moeilijk maar gisteren kreeg ze er wel lol in en moest ik haar steeds even afremmen.
Als het weer meezit en het waait niet zo hard dan gaan we aankomend weekend maar eens een buitenritje erop maken.
Marieke weet nog een stuk met een hele brede berm waar je een flink eind kan galopperen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:49

nou daar zat ik net ook even aan te denken... hoe laat gaan we zondag naar bunchoten? Of ik kan die zaterdag ervoor eind van de middag al komen?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:54

Sanne: En of Chick van zich af bijt := . Dat onschuldige paardje bij andere paarden is hij allang niet meer :') . Hij wordt soms zelfs echt dominant haha. Moet er soms wel om lachen hoor, echt een leipie _O- . Maar dat van Minka was een goede actie!

Saida: Jaa, mijn JR is in top conditie hahaha :D . Mijn moeder neemt haar al bijna iedere dag mee naar het strand, om met de bal te gooien! Vind ze geweldig! En dan ook nog mee naar de paarden is ultiem haha.. En Chico accepteerde het prima, en zij vind het leuk. Paar jaar terug had ik nog een ochtend krantenwijk, mocht ze ook altijd mee, daarom is ze gewend naast de fiets te rennen, en was het bij paarden ook simpel ;) .
Haha, die Rints met dr bips tegen de regen in! Wat een natuurlijk instinkt heeft zo'n dier toch hihi. En wat goed van die galop! Zo'n lang recht stuk over de berm is ook wel fijn hoor, om te galoperen, zonder al die bochten in de bak!

Hosante: Ja idd, ben echt super blij met m. Hoe s het met die van jou ?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 11:58

Mies - ja eindelijk gaat het kwartje vallen we doen het gewoon lekker rustig aan en stap voor stap ik ben iig nu heel trots :D
en je maakt me wel nieuwsgierig hoor wanneer verklap je je weekend :P

Ilona - ja ''eindelijk'' goede berichten van heike en mij gisteren voelde ik me ook echt een team met hem onder het zadel (want aan de hand zijn we al een team).
*\o/* ja weer een stap overwonnen met chico wanneer ga je wedstrijd rijden nee ff zonder gekkigheid echt super hoor meid vooral zo in deze lijn doorgaan

Penney - lekker dan om zo op te passen 1 keer maar nooit meer :n

Laura - lekker gelongeerd fijn dat die zo braaf is

Saida - oke nu snap ik het maar wat je zegt de fabriek zou dat heus wel in de bijsluiter zetten
en knappe rints lekker gegaloppeerd fijn dat je het zo rustig en beheerst doet heeft alleen maar voordelen

Sanne - zal is ff op je site spieken want een shoot van jou wil ik ook wel :j

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:15

en dit moest hier:

Saida: Ik dacht dat ze alleen af en toe reed, is buehne het enige paard dat ze rijd of ook nog op een manege?
Ik kon me al niet voorstellen dat iets ras gevoelig zou zijn :S karakter verschillen oke, maar zulke grote gezondheidsverschillen

denise: Zondagavond!