Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Essssss schreef:@ Nikitah: Werkse. Niets, hier vieren ze het wel maar het is meer een fiesta, niet echt met een konijn te maken ofzo. Ze hebben ook niet die gezellige lekkere dingen zoals paastollen en lekkere broodjes en leuke ontbijtjes met ze alle. Dus slaan we het voor dit keer over.
_Saida_ schreef:Net alles bij gereageerd, ff wat anders tussendoor gedaan, weer verder hier,......... alle tekst weg........
![]()
Sjorrie hoor, heb ff geen zin om alles weer opnieuw te doen!
Nikitah86 schreef:Essssss schreef:@ Nikitah: Werkse. Niets, hier vieren ze het wel maar het is meer een fiesta, niet echt met een konijn te maken ofzo. Ze hebben ook niet die gezellige lekkere dingen zoals paastollen en lekkere broodjes en leuke ontbijtjes met ze alle. Dus slaan we het voor dit keer over.
Dank jeDonderdag is altijd een wat rare dag.. Het is de laatste dag van mijn week omdat ik vrijdag thuis aan mijn studie bezig ben (lees: op stal hang en uitslaap) en ik heb op donderdag altijd cursus en teammeeting, waardoor ik dus gewoon 4 werkbare uren kwijt ben... Gelukkig nog maar 3 uurtjes vandaag en dan lekker lang weekend. Bij mijn vriendje z'n oom op de boerderij hebben ze altijd paasvuur en dan komen alle rijke bezoekers van het hotel naast de boerderij ook altijd kijken.. altijd erg gezellig! Nu wil ik naar mijn mama want die is verwaarloosd de laatste tijd, waarschijnlijk gaan we dus niet zondag ook nog eens helemaal naar twente rijden want dan wordt het zo'n raceweekend
.
Jolynn schreef:@spokie79 , ja Bianca weet (Helaas) nog niet zo veel van lichaams taal en NH.
Xantha is heel leuk om mee te free stylen, je mag haar daarvoor best eens gebruiken hoor. Vind ze leuk!
spokie79 schreef:Heidi, ik sta in Zoetermeer tegen het Balijbos aan. Dus eventueel kan ik via het Balij naar je toekomen. Dan moet ik alleen wel even weten hoe![]()
Ik kan helaas niet rijden met trailer en heb ook geen auto met trekhaak en ook geen trailer. Dus dan zou ik vervoer en een vervoerder moeten regelen. Zou dat te doen zijn om onder de man naar je toe te komen. Paard kan veel hebben.