mara1 schreef:Hai,
Ben Marjan, 19 jaar en ben in het het bezit van Douwe een 5 jarige ruin van Maiko.
Ben op mijn 12e in aanraking gekomen met Friezen, ging werken op een fokkerij en kocht toen ik 15 was dan ook mijn eerste Friese paard; Harrit.
Is ster geworden afgelopen jaar op de keuring maar Hem heb ik helaas moeten verkopen toen hij 4 jaar was en na een paar maand kocht ik Douwe.
Ben ontzettend gek van dit mooie ras, het heeft wat en het trekt me ook behoorlijk aan!
haha leuk topic deze!!
heej wat leuk, nog een Maiko! 
welkom
barokjes ben ik eigenlijk al zo lang ik me kan herinneren dol op, maar ik was echt om nadat ik de 2 anda's van een stalgenootje mocht rijden en verzorgen toen zij op vakantie ging. Die paarden met stuurbekrachtiging, dat temperament, dat koele in dat koppie, heeeeerlijk! toen was ik dus officieel verkocht
Ik wil(de) dus eigenlijk een anda, omdat ik qua friezen een heel precieze smaak heb van wat ik mooi vind en wat niet, het moet echt goed barok zijn, die iele hoogbenige friezen zijn niet mijn smaak
. Een veulen was ook niet echt de planning, maar toen Femke me dat aanbod deed kon ik gewoon niet weigeren, dat was gewoon een buitenkansje, te meer omdat Friesje en Wessel echt helemaal mijn type paard zijn 
Een mooie gelder vind ik ook helemaal geweldig, ik heb een enorm zwak voor vosblesjes, zeker met witte voetjes, dus moet zeggen dat ik Sjors ook zwaar aantrekkelijk vind
leuk topic dit, loopt lekker